SME
Utorok, 19. november, 2019 | Meniny má Alžbeta
INZERCIA

MTF STU so sídlom v Trnave – Job Day 2016

Čo budem robiť, keď ukončím štúdium na vysokej škole? Aké mám možnosti? Kde získam pracovné skúsenosti? ....

Čo budem robiť, keď ukončím štúdium na vysokej škole? Aké mám možnosti? Kde získam pracovné skúsenosti? Otázka, ktorá trápi mnoho študentov. Aby fakulta uľahčila študentom orientovať sa na súčasnom trhu práce, ponúka im dňa 16. 3. 2016 v rámci 4. ročníka úspešnej akcie JOB DAY 2016 stretnutie priamo na pôde fakulty so zástupcami firiem a spoločností so širokým zameraním.

Úspech tejto akcie dokazuje tohtoročná účasť 28 prihlásených firiem a spoločností, z toho 3 personálne agentúry a jazyková škola.

Cieľom akcie je ponúknuť študentom množstvo zaujímavých informácií o spoločnostiach a firmách pôsobiacich na trhu práce doma i v zahraničí v rámci ich prezentácií.

Študenti sa oboznámia s podmienkami prijímania uchádzačov do zamestnania priamo od zamestnávateľov a majú možnosť  vyskúšať si reálnu komunikáciu medzi uchádzačmi-študentmi na jednej strane a zamestnávateľom na strane druhej.

Súčasťou akcie je aj súťaž o týždennú stáž v jednej z prezentujúcich spoločností. Myšlienkou organizovania akcie JOB DAY je predovšetkým poskytnúť absolventom fakulty čo najlepšie šance na vstup do pracovnej sféry po ukončení štúdia na vysokej škole. Viac informácií tu.

sme-03-r714_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu

Volkswagen Slovensko pokračuje v produkcii zaujímavých videí, ktoré odhaľujú technologickú výbavu modelov VW.

Tlačové správy

Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.

Výška fixného výnosu sa mení podľa výšky a dĺžky investície

Tlačové správy

Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť

Influenceri si v kampani O2 pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie.