SME

SME.sk má viac predplatiteľov ako denník SME

V máji 2016 to bude presne 5 rokov od zavedenia platieb za prémiový obsah na Sme.sk.

V máji 2016 to bude presne 5 rokov od zavedenia platieb za prémiový obsah na Sme.sk. Po viacerých testoch sme zvolili tzv. freemium model predplatného, pri ktorom sa zamykajú vybrané články. Viac ako 90% zo všetkých článkov vrátane agentúrneho spravodajstva a regionálnych správ je voľne dostupných všetkým čitateľom.

Za necelých 5 rokov si platený obsah na Sme.sk cez jednocentové alebo 99 centové mesačné predplatné vyskúšalo už viac ako 45 tisíc čitateľov. Od zavedenia paywallu v máji 2011 do konca roka 2015 presiahli kumulované platby čitateľov za digitálny obsah na Sme.sk hranicu 1 milióna EUR, pričom len za rok 2015 boli naše výnosy viac ako 370 tis. EUR.

Rok 2015 sme ukončili s 17 078 platiacimi užívateľmi na Sme.sk. To bolo o 3% viac, ako počet predplatiteľov tlačeného vydania denníka SME, ktorí v cene predplatného novín nemajú prístup k zamknutému obsahu na Sme.sk.

Predplatitelia Sme.sk majú aktuálne exkluzívny prístup k viac ako 21 tisíc zamknutým článkom na Sme.sk a Korzar.sme.sk v slovenčine a na Spectator.sme.sk v anglickom jazyku. Denne k tomuto číslu pribúda priemerne 20 vybraných článkov.

Od roku 2016 prinášame pre predplatiteľov ešte viac prémiového obsahu. Okrem väčšieho množstva názorov a analýz od nových domácich a zahraničných autorov, pribudli desiatky materiálov z odborných a špecializovaných magazínov Trend, Quark, Historická Revue a Profit.

Od 23.3.2016 sme pôvodnú mesačnú cenu prístupu na Sme.sk za 2,90 EUR vyrovnali s cenou národného modelu predplatného (Piano), ktorá sa nemení. Obe ceny budú rovnaké  - 3,90 EUR na mesiac. Táto zmena platí len pre nových predplatiteľov, resp. pre predplatiteľov, ktorí nemali nastavené automatické obnovovanie platieb.

Cena sa nemení ani pri ročnom predplatnom a zostáva 29 EUR, ani pre predplatiteľov s aktívnym predplatným, ktorí mali nastavené automatické, mesačné obnovovanie platieb vo výške 2,90 EUR.

Na krátke obdobie, v rámci reklamnej kampane „Chránime Slovensko“ a „Charakter rozhoduje“, pribudlo na Sme.sk štvorročné predplatné. V porovnaní s aktuálnou mesačnou cenou 3,90 EUR ušetrí predplatiteľom viac ako 88 EUR. Pri prepočte na mesačné predplatné, čitateľ zo 48 predplatených mesiacov zaplatí len za 26 mesiacov, 22 ich bude mať zdarma. Predplatiteľom štvorročného predplatného, ktorí nebudú s obsahom Sme.sk spokojní a požiadajú o vrátenie predplatného, peniaze za nevyužité mesiace vrátime.

Počas 23 rokov svojej existencie dosiahlo vydavateľstvo Petit Press, a.s. v minulom roku viaceré úspešné míľniky.

Hlavný digitálny produkt vydavateľstva - Sme.sk bol v decembri 2015 najnavštevovanejší spravodajský portál na Slovensku. Aspoň raz mesačne ho navštívilo 2,22 milióna čitateľov z celého sveta, z toho 1,96 milióna ľudí zo Slovenska, čo predstavuje zásah takmer 55% online populácie SR 12+.

Za posledných 5 rokov sme viac ako zdvojnásobili digitálne príjmy, ktoré prekročili v ročnom nekonsolidovanom obrate, vrátane obratu dcérskych spoločností, hranicu 5 miliónov EUR. Sme.sk malo na tomto obrate približne 80%-ný podiel.

Príjmy z predaja digitálnej reklamy a služieb na Sme.sk boli v roku 2015 po prvý krát vyššie ako príjmy z inzercie v tlačenej podobe denníka SME a po prvý krát presiahli hranicu 3 miliónov EUR.

Príjmy z predaja prémiového obsahu na Sme.sk tvorili v roku 2015 približne 10% celkových príjmov z digitálnych aktivít vydavateľstva.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  2. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Deti odišli, byt stíchol. Prečo mnohé ženy necítia slobodu?
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  2. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Deti odišli, byt stíchol. Prečo mnohé ženy necítia slobodu?
  5. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  6. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  7. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  8. Pulzari ukazuje, prečo algoritmy milujú dobrú kreatívu
  1. Deti odišli, byt stíchol. Prečo mnohé ženy necítia slobodu? 3 863
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 622
  3. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 3 573
  4. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 571
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 247
  6. Bez nich by elektrina netiekla. 1 723
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 669
  8. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky 1 332
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou a podporuje desiatky projektov po celom Slovensku.


2 h
Zakladatelia spoločnosti IMPERIAL Gold a.s., zľava Patrik Bjelončík, Gabriela Nemešová, Monika Bjelončíková a Marián Nemeš.

Zlato je odpradávna symbolom bohatstva, úspechu a prosperity.


INZERCIA 3 h

Ženy si opäť skladajú svoju identitu.


INZERCIA 12 h

už 15.10. 2025.


INZERCIA 12 h
SkryťZatvoriť reklamu