SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Poznáme nominované organizácie na Cenu Nadácie Orange 2015

Členovia hodnotiacich komisií rozhodli o nomináciách 7. ročníka Ceny Nadácie Orange v kategóriách Sociálna inklúzia, Vzdelávanie a Komunitný rozvoj.

Bratislava, 8. apríla 2016 – Členovia hodnotiacich komisií rozhodli o nomináciách 7. ročníka Ceny Nadácie Orange v kategóriách Sociálna inklúzia, Vzdelávanie a Komunitný rozvoj. O ocenenie sa uchádzalo celkovo 92 neziskových organizácií, z nich komisia vybrala 15 najlepších. Víťazov, ktorí si okrem morálneho ocenenia odnesú i finančnú odmenu, spoznáme na slávnostnom gala večere v máji.


Zvyšujú mieru kvality života ľudí s autizmom, oživujú projekt vodného diela či vracajú tému vzdelávania do centra verejného záujmu. Nominované organizácie spája nezištná snaha zlepšovať život ľudí na Slovensku a meniť ho na krajšie miesto pre život. Nadácia Orange pozvala zástupcov pätnástich nominovaných mimovládnych organizácií za rok 2015 do druhého kola. „Sociálna inklúzia, vzdelávanie a komunitný rozvoj sú dlhodobo našimi strategickými prioritami. Cena Nadácie Orange je verejným vyzdvihnutím a poďakovaním neziskovým iniciatívam za to, že prispievajú k tomu, aby sme rástli ako zdravá a zodpovedná občianska spoločnosť. Teším sa, že opäť spoznáme a predstavíme verejnosti výnimočné organizácie, ktoré si zaslúžia našu pozornosť, obdiv a pomoc,“ hovorí správkyňa Nadácie, Andrea Cocherová. Po osobných prezentáciách z nominovaných odborná komisia určí v každej kategórii 3 nositeľov tohtoročnej Ceny Nadácie Orange. Pre ocenené organizácie je určená aj finančná podpora na ďalší rozvoj ich činnosti, a to vo výške 8 000 eur za prvé miesto, 5 000 eur za druhé a 3 000 eur za tretie miesto. Nadácia Orange takto prerozdelí celkovú sumu 48 000 eur.

 

Rozhodne aj verejnosť

Siedmy ročník prestížneho ocenenia so sebou prináša aj jednu novinku. Na facebookovej stránke Nadácie Orange môžu ľudia od 15. apríla do 13. mája 2016 hlasovať o najlepšiu zo všetkých nominovaných organizácií, ktorej bude odovzdaná Cena verejnosti. Zapojiť sa môže ktokoľvek, kto chce vyjadriť svoje sympatie či poďakovanie vybranej neziskovke. Zo zapojených budú vyžrebovaní traja, ktorí získajú po 2 vstupy na slávnostný gala večer koncom mája. Nominácie umožňujú organizáciám zviditeľnenie ich činnosti,  priblíženie širokej verejnosti, čo im môže priniesť nových podporovateľov, sympatizantov aj dobrovoľníkov.

 

Víťazov spoznáme v máji

Na gala večere sa bude už po tretíkrát odovzdávať aj Cena za občiansku angažovanosť osobnosti, ktorá dlhodobo a systematicky pomáha ľuďom v núdzi, prináša zmysluplné riešenia a ovplyvňuje verejnú mienku v prospech tých, ktorí to najviac potrebujú. Laureátmi tohto ocenenia boli v minulosti riaditeľ OZ Návrat Marek Roháček či zakladateľka Nota Bene, Sandra Tordová. Laureáti Ceny Nadácie Orange za rok 2015 budú vyhlásení v máji na slávnostnom gala večere za prítomnosti nominovaných mimovládnych organizácií, členov hodnotiacej komisie, členov Správnej rady a predstaviteľov Nadácie Orange, zástupcov médií a pozvaných hostí.

 

Užšie nominácie na Cenu Nadácie Orange za rok 2015

Vzdelávanie

Komunitný rozvoj

Sociálna inklúzia

DAPHNE ­ Inštitút aplikovanej ekológie, o. z.

Bratislava / Banská Štiavnica

Združenie Slatinka, o. z.

Zvolen

ETP Slovensko - Centrum pre udržateľný rozvoj, o. z.

Košice

Nové školstvo, o. z

Šamorín

Preles, o. z.

Žilina

Liga za ľudské práva, o. z.

Bratislava

Súkromná pedagogická a sociálna akadémia, n. o.

Košice

Truc sphérique, o. z.

Žilina

Rada pre poradenstvo v sociálnej práci, o. z.

Bratislava

STROM, o. z.

Košice

Športový klub Bokša, o. z.

Stropkov - Bokša

Združenie STORM, o. z.

Nitra

Liga za duševné zdravie SR, o. z.

Bratislava

Mladá Sereď, o. z.

Sereď

Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom, o. z.

Bratislava

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 178
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 698
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 580
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 581
  5. Plátené tašky a opakované použitie 4 006
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 934
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 604
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 481
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 6. jún

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 6. jún

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 6. jún
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu