SME
Pondelok, 27. marec, 2023 | Meniny má Alena

Orange predstavuje sponzoringovú kampaň

Do úlohy hviezd UEFA EURO 2016 povolá fanúšikov s pomocou Zinédinea Zidanea, exkluzívne zapojí Eiffelovu vežu a prinesie aktivitu „Fanúšik zápasu“.

  • Orange uvádza svoju kampaň na UEFA EURO 2016 práve spustením sponzoringového prístupu „Orange Sponsors You“, ktorý do centra pozornosti stavia futbalových fanúšikov

    • Od 29. mája bude Orange s pomocou Zinédinea Zidanea hľadať najväčších fanúšikov z celého sveta

    • Od 10. júna, večer, po každom zápase, čaká na fanúšikov zdieľajúcich svoju podporu prostredníctvom #OrangeSponsorsYou exkluzívne prekvapenie pripravené v spolupráci s mestom Paríž s využitím Eiffelovky 

    • Exkluzívna aktivita Orangeu pod názvom „Fanúšik zápasu“ zviditeľní v polčase každého zápasu počas UEFA EURO 2016 jedného fanúšika a odmení jeho vášeň pre futbal

    „Orange Sponsors You“ – Urobíme z fanúšikov naozajstné hviezdy

    Skupina Orange predstavuje svoju novú sponzoringovú platformu „Orange Sponsors You“. Veľké značky sponzorujú hráčov alebo najslávnejšie tímy, koncept „Orange Sponsors You“ využije iný prístup – sústreďuje sa na fanúšikov, ktorí práve svojím zápalom pre futbal robia z UEFA EURO 2016 výnimočné podujatie.

     

    V rámci partnerstva s UEFA EURO 2016 je pre Orange kľúčovou ambíciou prejaviť fanúšikom uznanie a postaviť práve ich do centra pozornosti kvôli ich zanieteniu pre tento šport, ktoré počas majstrovstiev preukážu. UEFA EURO 2016 je zároveň pre Orange najrozsiahlejším globálnym sponzoringovým partnerstvom k dnešnému dňu, vďaka ktorému ponúkne:

     

    Viac ako 3 000 vstupeniek pre fanúšikov  

    Viac ako 700 vstupeniek pre svojich zamestnancov

    Viac ako 200 VIP balíčkov, ktoré ako bonus zahŕňajú možnosť zúčastniť sa prípravy tímov pred zápasmi 

    Viac ako 20 vstupeniek na finále na Stade de France pre najlepších fanúšikov

     

    S „Orange Sponsors You“ sú všetci víťazi

    Záväzkom prístupu „Orange Sponsors You“ je priniesť zážitky všetkým. Zážitky s možnosťou aktívne sa zapojiť do futbalového diania a nie len sledovať zápasy. Špeciálne ponuky prinesie Orange ako pre bežných, tak i pre biznis zákazníkov, a to v každej krajine, v ktorej pôsobí. Zákazníci sa môžu tešiť na špeciálnu ponuku dátových balíkov, mobilnej TV, hovorov zadarmo a mnoho iných prekvapení, vďaka ktorým bude mať každý dôvod na oslavu - bez ohľadu na výsledok zápasov.  

     

    Vo Francúzsku Orange svojim zákazníkom ponúkne dáta navyše, vďaka ktorým môžu sledovať zápasy na svojich mobiloch či tabletoch. Pripravená je aj špeciálna edícia roamingovej ponuky Orange Holiday Europe, vyvinutá špeciálne pre UEFA EURO 2016™, ktorá bude obsahovať dvojnásobok dát, hovorov a SMS. Aj v ostatných európskych krajinách plánuje Orange pre svojich zákazníkov jedinečné ponuky ako napríklad bezplatné navýšenie mobilných dát za každý strelený gól vo vopred určených zápasoch alebo bezplatné sťahovanie filmov za každý vyhraný zápas svojho obľúbeného tímu.

     

    Béatrice Mandine, Výkonná riaditeľka Komunikácie a marketingu značky Orange potvrdila: „Podujatie UEFA EURO 2016 je pre Francúzsko a Orange naozajstným momentom hrdosti. Kampaň „Orange Sponsors You“ je pre nás príležitosťou ako spojiť fanúšikov s tým, pre čo majú vo svojom živote skutočnú vášeň. To je presne to, čo nás motivuje a pomáha nám budovať našu dlhodobú stratégiu v rámci takýchto podujatí. A UEFA EURO 2016 je len začiatok.“

     

    Zinédine Zidane ako hlavný poradca Orangeu pri výbere najlepších fanúšikov

    Hviezdou globálnej televíznej kampane, ktorá sa v éteri objaví od 29. mája v 28 krajinách, sa stane slávny francúzsky futbalista Zinédine Zidane. Ten vyšle svojich skautov do všetkých kútov sveta, aby pomohli Orangeu nájsť najväčších a najlepších fanúšikov.

     

    Táto medzinárodná reklamná kampaň kombinovaná s 360° filmom, ktorý diváka úplne pohltí, sa spustí na špeciálnej stránke www.orangesponsorsyou.com. Jej úlohou je nájsť v krajinách, v ktorých pôsobí Orange, 20 najlepších fanúšikov, ktorí sa nakoniec zúčastnia finále na Stade de France.

     

    Orange exkluzívne zapája francúzsku ikonu Eiffelovu vežu

    Každý večer počas majstrovstiev zapojí Orange - ako vyvrcholenie kampane „Orange Sponsors You“ a špeciálne prekvapenie pre fanúšikov - Eiffelovu vežu. Vďaka použitiu #OrangeSponsorsYou na sociálnych sieťach môžu aktívni fanúšikovia sami ovplyvniť, akú úlohu zohrá francúzska ikona v oslavách po jednotlivých zápasoch. Detailnejšie informácie budú pre fanúšikov dostupné už v najbližších týždňoch.

     

    Orange uvádza aktivitu „Fanúšik zápasu“

    Počnúc prvým zápasom bude exkluzívne pre Orange spustená hra „Fanúšik zápasu“. V súlade s konceptom „Muž zápasu“ Orange vyberie fanúšika, ktorý bude spomedzi divákov na tribúne najaktívnejší. Jeden fanúšik v každom zápase bude titulovaný za „fanúšika zápasu“ a jeho zanietenie sa náležite oslávi.

     

    Orange Fan zóny

    Vo Fan zónach v 6 veľkých mestách (Lyon, Paríž, Lille, Marseille, Bordeaux, Toulouse) môžu fanúšikovia využiť priestor vybavený počítačovými hrami, pozrieť si prenosy vybraných  zápasov vo vysokom rozlíšení alebo sa zúčastniť autogramiád a stretnutí so zaujímavými hosťami. Taktiež si budú môcť otestovať posledné technologické novinky vrátane virtuálnej reality.

     

     

     

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Nové bývanie a hypotéka za 1,49 %? Pomôže developer
  3. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49%
  4. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  5. Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka
  6. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  7. Dvanásť rokov v Amazone a práca ma stále baví
  8. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve
  1. Dvanásť rokov v Amazone a práca ma stále baví
  2. Toto sú víťazi súťaže Hermes Komunikátor roka
  3. Domáca verzia známych keksov vám zachutí na prvé zahryznutie
  4. Sodastream sa mení
  5. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve
  6. Jazdiť v lete na saniach? Na Madeire vám ukážu, že sa to dá
  7. Marec, poberaj sa, starec - do dôchodku na úrovni
  8. Už 110 rokov súčasťou každej domácnosti. ALPA oslavuje jubileum
  1. Stáli pred krachom. Firmy prezrádzajú recept na prežitie kríz 8 616
  2. Vyvýšené záhony ako novodobý trend v záhradkárstve 6 257
  3. Jazdiť v lete na saniach? Na Madeire vám ukážu, že sa to dá 5 663
  4. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 4 548
  5. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 683
  6. V malej obci na Kysuciach vyučujú s modernými technológiami 2 569
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 2 513
  8. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 1 545
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.


INZERCIA 4 h

„Mám už doslova oranžovú krv,“ hovorí Hana Šímová, HR Senior Manager pre strednú, východnú Európu a Nemecko v spoločnosti Amazon.


INZERCIA 4 h

Čierne keksíkové kolieska s bielou mliečnou náplňou sú kultovka, ktorú miluje asi každý. Tu je recept na ich domácu verziu.


25. mar
SkryťZatvoriť reklamu