SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Orange predstavuje sponzoringovú kampaň

Do úlohy hviezd UEFA EURO 2016 povolá fanúšikov s pomocou Zinédinea Zidanea, exkluzívne zapojí Eiffelovu vežu

  • Orange uvádza svoju kampaň na UEFA EURO 2016 práve spustením sponzoringového prístupu „Orange Sponsors You“, ktorý do centra pozornosti stavia futbalových fanúšikov
  • Od 29. mája bude Orange s pomocou Zinédinea Zidanea hľadať najväčších fanúšikov z celého sveta
  • Od 10. júna, večer, po každom zápase, čaká na fanúšikov zdieľajúcich svoju podporu prostredníctvom #OrangeSponsorsYou exkluzívne prekvapenie pripravené v spolupráci s mestom Paríž s využitím Eiffelovky
  • Exkluzívna aktivita Orangeu pod názvom „Fanúšik zápasu“ zviditeľní v polčase každého zápasu počas UEFA EURO 2016 jedného fanúšika a odmení jeho vášeň pre futbal

„Orange Sponsors You“ – Urobíme z fanúšikov naozajstné hviezdy

Skupina Orange predstavuje svoju novú sponzoringovú platformu „Orange Sponsors You“. Veľké značky sponzorujú hráčov alebo najslávnejšie tímy, koncept „Orange Sponsors You“ využije iný prístup – sústreďuje sa na fanúšikov, ktorí práve svojím zápalom pre futbal robia z UEFA EURO 2016 výnimočné podujatie.

V rámci partnerstva s UEFA EURO 2016 je pre Orange kľúčovou ambíciou prejaviť fanúšikom uznanie a postaviť práve ich do centra pozornosti kvôli ich zanieteniu pre tento šport, ktoré počas majstrovstiev preukážu. UEFA EURO 2016 je zároveň pre Orange najrozsiahlejším globálnym sponzoringovým partnerstvom k dnešnému dňu, vďaka ktorému ponúkne:

Viac ako 3 000 vstupeniek pre fanúšikov

Viac ako 700 vstupeniek pre svojich zamestnancov

Viac ako 200 VIP balíčkov, ktoré ako bonus zahŕňajú možnosť zúčastniť sa prípravy tímov pred zápasmi

Viac ako 20 vstupeniek na finále na Stade de France pre najlepších fanúšikov

S „Orange Sponsors You“ sú všetci víťazi

Záväzkom prístupu „Orange Sponsors You“ je priniesť zážitky všetkým. Zážitky s možnosťou aktívne sa zapojiť do futbalového diania a nie len sledovať zápasy. Špeciálne ponuky prinesie Orange ako pre bežných, tak i pre biznis zákazníkov, a to v každej krajine, v ktorej pôsobí. Zákazníci sa môžu tešiť na špeciálnu ponuku dátových balíkov, mobilnej TV, hovorov zadarmo a mnoho iných prekvapení, vďaka ktorým bude mať každý dôvod na oslavu - bez ohľadu na výsledok zápasov.

Vo Francúzsku Orange svojim zákazníkom ponúkne dáta navyše, vďaka ktorým môžu sledovať zápasy na svojich mobiloch či tabletoch. Pripravená je aj špeciálna edícia roamingovej ponuky Orange Holiday Europe, vyvinutá špeciálne pre UEFA EURO 2016™, ktorá bude obsahovať dvojnásobok dát, hovorov a SMS. Aj v ostatných európskych krajinách plánuje Orange pre svojich zákazníkov jedinečné ponuky ako napríklad bezplatné navýšenie mobilných dát za každý strelený gól vo vopred určených zápasoch alebo bezplatné sťahovanie filmov za každý vyhraný zápas svojho obľúbeného tímu.

Béatrice Mandine, Výkonná riaditeľka Komunikácie a marketingu značky Orange potvrdila: „Podujatie UEFA EURO 2016 je pre Francúzsko a Orange naozajstným momentom hrdosti. Kampaň „Orange Sponsors You“ je pre nás príležitosťou ako spojiť fanúšikov s tým, pre čo majú vo svojom živote skutočnú vášeň. To je presne to, čo nás motivuje a pomáha nám budovať našu dlhodobú stratégiu v rámci takýchto podujatí. A UEFA EURO 2016 je len začiatok.“

Zinédine Zidane ako hlavný poradca Orangeu pri výbere najlepších fanúšikov

Hviezdou globálnej televíznej kampane, ktorá sa v éteri objaví od 29. mája v 28 krajinách, sa stane slávny francúzsky futbalista Zinédine Zidane. Ten vyšle svojich skautov do všetkých kútov sveta, aby pomohli Orangeu nájsť najväčších a najlepších fanúšikov.

Táto medzinárodná reklamná kampaň kombinovaná s 360° filmom, ktorý diváka úplne pohltí, sa spustí na špeciálnej stránke www.orangesponsorsyou.com. Jej úlohou je nájsť v krajinách, v ktorých pôsobí Orange, 20 najlepších fanúšikov, ktorí sa nakoniec zúčastnia finále na Stade de France.

Orange exkluzívne zapája francúzsku ikonu Eiffelovu vežu

Každý večer počas majstrovstiev zapojí Orange - ako vyvrcholenie kampane „Orange Sponsors You“ a špeciálne prekvapenie pre fanúšikov - Eiffelovu vežu. Vďaka použitiu #OrangeSponsorsYou na sociálnych sieťach môžu aktívni fanúšikovia sami ovplyvniť, akú úlohu zohrá francúzska ikona v oslavách po jednotlivých zápasoch. Detailnejšie informácie budú pre fanúšikov dostupné už v najbližších týždňoch.

Orange uvádza aktivitu „Fanúšik zápasu“

Počnúc prvým zápasom bude exkluzívne pre Orange spustená hra „Fanúšik zápasu“. V súlade s konceptom „Muž zápasu“ Orange vyberie fanúšika, ktorý bude spomedzi divákov na tribúne najaktívnejší. Jeden fanúšik v každom zápase bude titulovaný za „fanúšika zápasu“ a jeho zanietenie sa náležite oslávi.

Orange Fan zóny

Vo Fan zónach v 6 veľkých mestách (Lyon, Paríž, Lille, Marseille, Bordeaux, Toulouse) môžu fanúšikovia využiť priestor vybavený počítačovými hrami, pozrieť si prenosy vybraných zápasov vo vysokom rozlíšení alebo sa zúčastniť autogramiád a stretnutí so zaujímavými hosťami. Taktiež si budú môcť otestovať posledné technologické novinky vrátane virtuálnej reality.


Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 490
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 493
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 240
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 159
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 790
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 754
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 700
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 900
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu