SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Orange prenesie slovenských fanúšikov na UEFA EURO 2016

Orange je hrdým oficiálnym partnerom UEFA EURO 2016 a v súlade s novým sponzoringovým konceptom „Orange Sponsors You“ chce slovenských fanúšikov odmeniť neopakovateľnými futbalovými zážitkami.

Orange je hrdým oficiálnym partnerom UEFA EURO 2016 a v súlade s novým sponzoringovým konceptom „Orange Sponsors You“ chce slovenských fanúšikov odmeniť neopakovateľnými futbalovými zážitkami.

„Orange Sponsors You“ – Urobíme z fanúšikov naozajstné hviezdy

Veľký sviatok pre futbalových fanúšikov sa nezadržateľne blíži. Majstrovstvá Európy vo futbale UEFA EURO 2016 sa uskutočnia v dňoch 10. júna až 10. júla v desiatich francúzskych mestách. Orange v úlohe oficiálneho partnera stavia do centra pozornosti práve fanúšikov, ktorým pomôže svoju vášeň pre futbal precítiť skutočne naplno. Pre futbalových nadšencov pripravil množstvo aktivít, ktoré zintenzívnia ich zážitky z futbalu a tým najlepším fanúšikom dokonca umožní vycestovať za futbalom priamo do centra diania.

„Prioritou nášho partnerstva s UEFA EURO 2016 je pomôcť fanúšikom prežiť neopakovateľné futbalové momenty. Práve fanúšikovia sú pre nás hlavné hviezdy, ktoré vytvárajú tú jedinečnú energiu na futbalových stretnutiach. Skupina Orange pripravila aktivity pre fanúšikov všetkých krajín, v ktorých pôsobí a Orange Slovensko sa, samozrejme, k špeciálnemu konceptu „Orange Sponsors You“ pripája a podporí ho aj lokálnymi súťažami a aktivitami, ktoré našich fanúšikov odmenia napríklad aj tým, že ich prenesú priamo do atmosféry tohto renomovaného futbalového podujatia,“ priblížila Natália Kunická, Brand Activation Manager spoločnosti Orange.

uefaeuro2016fcbksutaz-r889_res.jpg

Zaži futbalový ošiaľ so svojim vlastným futbalovým tímom


Orange Slovensko zmobilizuje fanúšikov na sociálnych sieťach, a to rovno celé tímy.  Princípom je zostaviť virtuálny tím zo štyroch ľudí a osloviť čo najväčšie množstvo fanúšikov na sociálnej sieti. Fanúšikovia budú hlasovať a svojimi hlasmi posunú do semifinále iba štyri najlepšie tímy. V ňom už musia virtuálne tímy plniť skutočné futbalové výzvy, ktoré kamera prinesie fanúšikom na sociálnych sieťach. Tí sa opäť môžu zapojiť a tipovať víťazov semifinálových kôl, čím zároveň súťažia tiež – o vstupenky na zápas Slovensko vs Rusko. Virtuálny tím s najväčším počtom bodov vyhráva cestu do francúzskeho mesta Lille a vstupenky na rovnaký zápas. Navyše sa títo štyria šťastlivci stretnú s hráčmi slovenskej reprezentácie počas prípravných tréningov, a to už je skutočne zážitok hodný najväčších futbalových fanúšikov. 

Súťaž fanúšikovia nájdu stránke www.orangesutaz.sk.

Vďaka aplikácii Orange výhody až na francúzsky futbalový trávnik

Aj obľúbená aplikácia Orange výhody prináša od 18. apríla jedinečnú príležitosť, ako zažiť majstrovstvá priamo na tribúne štadióna. Prostredníctvom aplikácie môžu užívatelia súťažiť o dve vstupenky na každý zápas Slovenska v základnej skupine. Jeden šťastlivec sa navyše môže tešiť z dvoch VIP vstupeniek na finálový zápas.
 

Slovensko vs Wales, ktorý sa uskutoční 11. júna 2016 o 18:00 v Bordeaux

Slovensko vs Rusko, ktorý sa uskutoční 15. júna 2016 o 15:00 v Lille

Slovensko vs Anglicko, ktorý sa uskutoční 20. júna 2016 o 21:00 v St. Etienne

Finálový zápas, ktorý sa uskutoční 10. júla o 21:00 v Saint-Denis
 

Okrem vstupeniek čakajú na súťažiacich aj oficiálne darčekové predmety UEFA EURO 2016, s ktorými bude fandenie na tribúnach ešte viditeľnejšie. Registrácia do súťaže spočíva v jednom kliknutí na ikonu „Chcem súťažiť“ v detaile ponuky aplikácie Orange výhody. Víťazi sa vyžrebujú v dvoch kolách, a to 5. mája a 1. júna a ich mená budú uverejnené na www.orangevyhody.sk a v aplikácii Orange výhody.

Pravidlá súťaže nájdete na tomto odkaze.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 013
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 513
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 437
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 578
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 905
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 466
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 893
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 668
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 6. jún

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 6. jún

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 6. jún
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu