SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prudké kvapky, ani vysoké teploty vám nepokazia nedeľu, ak...

Prídete do VW na Deň otvorených dverí počas poslednej májovej nedele? My sa tam chystáme tiež.

Vyhni sa výtlkom, šach/mat alebo radšej veľkolepá automobilová show? Už túto nedeľu môžete mať všetko v jednom meste a na jednom mieste.

V areáli Volkswagenu sa uskutoční Deň otvorených dverí s programom pre tých najväčších, ktorí sa aspoň raz za čas cítia fajn ako malí, ale aj pre tých, ktorí ešte rastú ako z vody. Fontánky, chill-out zóna, prehliadka historických automobilov, detské mestečko, offroadová dráha, koncerty...., všade tam Vás pohodlne zavezie vláčik „osobáčik“ v rámci Devínsko-novoveského areálu bratislavskej automobilky 29. 5. 2016.  

V nedeľu budú IT a VW mať k sebe o čosi bližšie najmä preto, že špičkové laboratória Fakulty informatiky a informačných technológií pozvala automobilka na DOD prvýkrát. Keď sme pri číslach, očakáva sa viac ako 20 000 návštevníkov, príde 250 účinkujúcich a v zóne IT Vás veľmi radi uvidia „fiitkári“ siedmich originálnych IT projektov.

f3-r876_res.jpg

Aplikácie a úspešné inovácie vymýšľajú všímaví študenti FIIT, aby sme život nebrali až tak vážne, aby sme zdravo pracovali, nehľadali donekonečna kľúče pri odchode z domu a pod. A len tentoraz si ich môžete vyskúšať priamo, mimo brán fakulty. „FIITka“ je najmladšia a úspešná fakulta o čosi staršej a nemenej úspešnej STU. V tomto roku sa zaradila do prvej 500-ovky elitných svetových univerzít.      

kolazbudova-r936_res.jpg

Deň otvorených dverí Volkswagenu Slovakia sa 29. 5. začína o 10.00 hod. K dispozícii budú dva vstupy (prvý, od zastávky MHD „Jána Jonáša“ pre linky č. 21, 23 a druhý, pri zastávke MHD „Volkswagen“ pre linky  kyvadlovej dopravy: 25, 26 a 92).

I keď to tak dnes nevyzerá, jediné, bez čoho určite nechoďte  z domu, sú slnečné okuliare.    

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 841
  2. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 072
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 050
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 486
  5. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 744
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 754
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 511
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 283
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu