SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Rozsvieťme Eiffelovu vežu po každom zápase na UEFA EURO 2016

Orange ako oficiálny sponzor a telekomunikačný partner Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 dáva fanúšikom jedinečnú možnosť rozsvietiť Eiffelovu vežu vo farbách vlastnej krajiny.

Dňa 14. apríla, Orange - oficiálny sponzor a telekomunikačný partner Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016, odštartoval svoju novú globálnu sponzoringovú platformu pod názvom „Orange Sponsors You“, ktorej cieľom je postaviť do centra pozornosti práve fanúšikov a prejaviť im uznanie za ich vášeň pre futbal. Aj preto Orange už do dnešného dňa ponúkol fanúšikom možnosť získať viac ako 3 000 vstupeniek a 200 VIP balíčkov, ktoré ako bonus zahŕňajú aj možnosť zúčastniť sa prípravy tímov pred zápasmi. 

Včera Orange v 28 krajinách sveta spustil novú globálnu televíznu reklamnú kampaň, v ktorej si v hlavnej úlohe zahral Zinedine Zidane. Ten v nej posiela svojich asistentov prehľadať celý svet, aby Orangeu pomohol nájsť najväčších futbalových fanúšikov. Tento „medzinárodný inzerát na fanúšikov“ bude už čoskoro podporený jedinečným 360° filmom. Ten sa na stránke www.orangesponsorsyou.com objaví už 6. júna.

 

 Ukážte svoju vášeň k futbalu a rozsvieťte Eiffelovu vežu

  Od 10. júna ponúkne Orange v spolupráci s mestom Paríž fanúšikom šancu spolupodieľať sa na vytvorení jedinečnej veľkolepej svetelnej šou v Paríži. Tak, ako sa bude súťažiť na ihrisku, tak budú môcť medzi sebou rozohrať zápas aj fanúšikovia, ale „digitálny“. V rámci oslavy futbalového zanietenia, práve fanúšikovia budú môcť ovplyvniť to, v akých farbách sa rozsvieti jedna zo svetovo najznámejších pamiatok - Eiffelova veža. Každý večer, 10 minút po záverečnom hvizde posledného zápasu dňa, sa rozsvieti farbami krajiny, ktorá v daný deň získala najväčšiu podporu fanúšikov na sociálnych sieťach. Navyše, na „Eiffelovke“ bude prenášaný aj výber najlepších povzbudzujúcich odkazov od fanúšikov. Naživo budú môcť ľudia na celom svete sledovať túto svetelnú šou na stránke OrangeSponsorsYou.com.

 Kliknutím na linku sa otvorí video o aktivite s Eiffelovou vežou.

 Beatrice Mandina, Výkonná riaditeľka Komunikácie a marketingu značky Orange povedala: „Vďaka hlavnému mestu Paríž sme posunuli našu ambíciu postaviť práve fanúšikov do žiary reflektorov ešte ďalej. Dávame im totiž možnosť rozhodnúť, akú úlohu zohrá Paríž a Eiffelova veža pri oslavách podujatia UEFA EURO 2016. Ide o jedinečnú príležitosť, kedy Orange interaktívne vtiahne fanúšikov do procesu prípravy osláv futbalového sviatku UEFA EURO 2016."

 „Partnerstvo medzi mestom Paríž a Orangeom vytvorilo príležitosť na využitie tejto výnimočnej pamiatky Parížanov a všetkých návštevníkov Paríža, ktorí sa tu spolu stretnú kvôli spoločnej vášni pre futbal a hodnotám športu. A to priamo podporuje našu túžbu urobiť z tohto európskeho turnaja populárnu a slávnostnú udalosť, ktorej súčasťou bude každý jeden futbalový fanúšik,“ povedal Jean-Francois Martins, asistent starostu Paríža zodpovedný za oblasť športu a cestovného ruchu.

 Ktokoľvek z ľubovoľného miesta na svete, či už je zákazníkom Orangeu alebo nie je, sa môže do aktivity zapojiť úplne jednoducho - prostredníctvom sociálnych sietí (Facebook, Twitter alebo Instagram) a hashtagov #OrangeSponsorsYou a #obľúbenej krajiny, ktorej mužstvo v daný deň odohrá zápas (napríklad #OrangeSponsorsYou #SVK pre Slovensko). Stačí takúto kombináciu hashtagov pripojiť k svojej zdieľanej fotke alebo videu, a tým sa zapojiť do merania „fanúšikovskej podpory“, ktoré prebieha v každý deň zápasov medzi 08.30 - 21.30.  

 Staň sa oficiálnym „Fanúšikom zápasu“ – exkluzívne s Orangeom

Ešte aj počas každého zápasu sa budú hľadať priamo na štadiónoch tí najlepší fanúšikovia. Tých Orange predstaví celému svetu a označí ich titulom „Fanúšik zápasu“. V polčase zápasu sa na veľkoplošných obrazovkách po celom štadióne, na Eiffelovej veži i na sociálnych sieťach Orangeu zobrazia zábery najzanietenejších fanúšikov, ktorí sa nachádzajú na štadióne. Tým budú zaradení do užšieho výberu „Fanúšika zápasu“. Najlepší z najlepších budú po skončení zápasu pozvaní na „trávnik“, aby si prebrali oficiálnu trofej predstavenú Orangeom a UEFA.

Na výber „Fanúšika zápasu“ Orange zostavil špeciálny tím fotografov, ktorí budú po štadiónoch sledovať fanúšikov a nakoniec vyberú tých, ktorí preukážu najväčšiu vášeň a podporu svojmu tímu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 16 435
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 480
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 227
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 768
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 754
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 693
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 918
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu