SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Alexander Štefuca je zákazníckym ombudsmanom AAA Auto

Spoločnosť AAA AUTO oznámila vznik nového postu slovenského ombudsmana pre zákazníkov, ktorého sa ujal známy motoristický odborník

Spoločnosť AAA AUTO oznámila vznik nového postu slovenského ombudsmana pre zákazníkov, ktorého sa ujal známy motoristický odborník Alexander Štefuca. Ombudsman bude riešiť sťažnosti a pripomienky zákazníkov najväčšieho predajcu jazdených áut na Slovensku, ale tiež sa bude venovať šíreniu osvety pre zákazníkov v oblasti predaja a kúpy.


Alex Štefuca je v oblasti automobilizmu známou osobnosťou, už ako študent žurnalistiky pracoval ako redaktor dnes už legendárnej rozhlasovej relácie Pozor, zákruta!, je známy aj ako komentátor seriálu Formula 1 a ako moderátor mnohých motoristických relácii naprieč slovenskými médiami.

"Celý život sa pohybujem vo svete automobilov a aj preto som veľmi rád za príležitosť stať sa ombudsmanom, kde môžem využiť svoje vedomosti a skúsenosti k dobru veci. Verím, že vo funkcii zákazníckeho ombudsmana budem schopný vyriešiť a vysvetliť sťažnosti a prípadné reklamácie, u ktorých zákazníci nie sú spokojní," hovorí Alex Štefuca. "Mojím cieľom je hľadať riešenie sporných situácií. Zároveň sa chcem venovať aj prevencii, aby k ním pri nákupe jazdeného auta vôbec nemuselo dochádzať."

Funkcia ombudsmana nie je v AAA AUTO úplnou novinkou, už niekoľko rokov totiž túto funkciu na úrovni skupiny úspešne zastáva Milan Smutný, dlhoročný hovorca a konzultant automobilky Škoda. "Po dobrých skúsenostiach sme sa rozhodli vytvoriť samostatnú funkciu ombudsmana pre slovenský trh," uviedla generálna riaditeľka AAA AUTO, Karolína Topolová. "Naším dlhodobým cieľom je zlepšenie komunikácie a starostlivosti o zákazníkov. Slovenskí zákazníci potrebujú nestrannú osobu, ktorá sa orientuje na automobilovom trhu a dokáže vysvetliť ich otázky a pripomienky, a tiež sa ich v prípade neférovosti reklamačného procesu dokáže aj zastať."

AAA AUTO prednedávnom avizovalo, že napriek stále sa zvyšujúcemu počtu predajov v skupine, sa za posledné roky počet sťažností od zákazníkov kontinuálne znižuje. Na omnoho nižšom počte reklamácií má hlavný podiel najmä fakt, že rastie priemerná cena predaného auta. Klienti si kupujú novšie a kvalitnejšie vozidlá, ktoré vyžadujú menej investícií do opráv. "S cieľom trend poklesu reklamácií podporiť ma generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová požiadala, aby som ako zákaznícky ombudsman pomáhal riešiť sporné prípady a bol k dispozícii pre zákazníkov," vysvetľuje Štefuca. "Pre zákazníkov, ktorí majú pocit, že ich reklamácie, sťažnosti či podnety neboli vyriešené podľa platných zákonov či pravidiel, urobím maximum pre nájdenie zmierlivého riešenia."

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria

Podniková mobilita rieši základné potreby firmy aj to, akým spôsobom bude spravovať dopravnú politiku i politiku vozového parku.

Tlačové správy

Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov

K svojim 10. narodeninám dostal aj darček: až 3 ocenenia zo 14. ročníka ASB Gala.

Milan Murcko pri preberaní ceny verejnosti
Tlačové správy

Pomáhajte čítaním

Kúpou predplatného SME.sk podporíte projekt OMAMA.