SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Prvý cyklus projektu JA Základy podnikania úspešne ukončený

Cieľom vzdelávacieho projektu je zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí.

Bratislava 14. júla (OTS) - Celoslovenskú súťaž o podnikaní, ktorú organizovala poisťovňa MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou JA Slovensko v rámci vzdelávacieho projektu Life Changer/JA Základy podnikania vyhral šesťčlenný tím žiakov z rôznych základných škôl. Finále sa uskutočnilo koncom júna za účasti detí piateho a šiesteho ročníka základných škôl, pričom súťaž Innovation Camp bola vyvrcholením vzdelávacieho programu JA Základy podnikania, ktorý sa realizoval v tomto školskom roku na základných školách po celom Slovensku. Žiaci vo finále riešili hravú súťažnú výzvu, ktorá spočívala v navrhnutí prototypu hračky pre ľubovoľnú vekovú kategóriu. Okrem podnikateľského nápadu mali za použitia dostupného materiálu dosiahnuť čo najvyšší zisk. Každý tím navyše výrobok prezentoval odbornej porote v rámci vlastnej marketingovej idey. Do finálovej súťaže sa zapojilo 60 detí v desiatich zmiešaných tímoch pod vedením odborných konzultantov. Víťazný tím projektu, vďaka ktorému žiaci hravo vstúpia do sveta podnikania, vytvorili hračku Príšerka Bugy, ktorá zabaví, odoženie zlé sny a uchová tajomstvo. Členmi tohto tímu boli Svetlana Koreňová (ZŠ Gorazdova ul. Bánovce nad Bebravou), Radoslav Kolár (ZŠ Kežmarská ul. Košice), Miloš Harmady (Katolícka spojená škola sv. Vincenta de Paul Levice), Marco Baláž (ZŠ Rybany), Sebastian Kotesa (ZŠ Sekule) a Veronika Hornáková (ZŠ Školská ul. Veľké Kostoľany).

ocenení žiaci

Cieľom projektu Life Changer/ JA Základy podnikania, ktorý spoločnosť realizovala za pomoci organizácie Junior Achievement, nielen na Slovensku ale aj v iných krajinách sveta, bolo zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí a dopĺňať tak tradičnú skladbu vyučovacích predmetov základných škôl. Vyučujúcimi boli dobrovoľní konzultanti zo spoločnosti MetLife, ktorí prepájajú teóriu s praktickým svetom ekonomiky a obchodu. Do programu bolo zapojených 95 základných škôl a 2156 žiakov. Spoločnosť MetLife je už viac ako 20 rokov na Slovensku známa svojim sloganom Finančná istota.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  4. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  5. Plátené tašky a opakované použitie
  6. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  7. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  3. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  6. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 10 051
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 588
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 713
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 550
  5. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 351
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 734
  7. Plátené tašky a opakované použitie 2 923
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 1 946
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 14 h

Júnové číslo magazínu Index je už v predaji. Aké články si v ňom prečítate?


INZERCIA 14 h
Investovanie je pre ľudí podstatne jednoduchšie ako v minulosti.

Objem prostriedkov v podielových fondoch medzi rokmi 2018 a 2024 stúpol o 76 %.


INZERCIA 14 h
Miro Jaroš, miláčik detí aj ich rodičov, zaspieva v Leviciach

Marilyn, Bond, Kali s Mirom Jarošom mieria na Kaufland Detský festival, a čo vy?


INZERCIA 14 h
SkryťZatvoriť reklamu