SME
Piatok, 19. apríl , 2019
INZERCIA

Prvý cyklus projektu JA Základy podnikania úspešne ukončený

Cieľom vzdelávacieho projektu je zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí.

Bratislava 14. júla (OTS) - Celoslovenskú súťaž o podnikaní, ktorú organizovala poisťovňa MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou JA Slovensko v rámci vzdelávacieho projektu Life Changer/JA Základy podnikania vyhral šesťčlenný tím žiakov z rôznych základných škôl. Finále sa uskutočnilo koncom júna za účasti detí piateho a šiesteho ročníka základných škôl, pričom súťaž Innovation Camp bola vyvrcholením vzdelávacieho programu JA Základy podnikania, ktorý sa realizoval v tomto školskom roku na základných školách po celom Slovensku. Žiaci vo finále riešili hravú súťažnú výzvu, ktorá spočívala v navrhnutí prototypu hračky pre ľubovoľnú vekovú kategóriu. Okrem podnikateľského nápadu mali za použitia dostupného materiálu dosiahnuť čo najvyšší zisk. Každý tím navyše výrobok prezentoval odbornej porote v rámci vlastnej marketingovej idey. Do finálovej súťaže sa zapojilo 60 detí v desiatich zmiešaných tímoch pod vedením odborných konzultantov. Víťazný tím projektu, vďaka ktorému žiaci hravo vstúpia do sveta podnikania, vytvorili hračku Príšerka Bugy, ktorá zabaví, odoženie zlé sny a uchová tajomstvo. Členmi tohto tímu boli Svetlana Koreňová (ZŠ Gorazdova ul. Bánovce nad Bebravou), Radoslav Kolár (ZŠ Kežmarská ul. Košice), Miloš Harmady (Katolícka spojená škola sv. Vincenta de Paul Levice), Marco Baláž (ZŠ Rybany), Sebastian Kotesa (ZŠ Sekule) a Veronika Hornáková (ZŠ Školská ul. Veľké Kostoľany).

ocenení žiaci

Cieľom projektu Life Changer/ JA Základy podnikania, ktorý spoločnosť realizovala za pomoci organizácie Junior Achievement, nielen na Slovensku ale aj v iných krajinách sveta, bolo zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí a dopĺňať tak tradičnú skladbu vyučovacích predmetov základných škôl. Vyučujúcimi boli dobrovoľní konzultanti zo spoločnosti MetLife, ktorí prepájajú teóriu s praktickým svetom ekonomiky a obchodu. Do programu bolo zapojených 95 základných škôl a 2156 žiakov. Spoločnosť MetLife je už viac ako 20 rokov na Slovensku známa svojim sloganom Finančná istota.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

TOP desať gréckych ostrovov na letnú dovolenku 2019

Rozmanité Grécko a jeho ostrovy budú aj tento rok obľúbený cieľ dovolenkárov.

Tlačové správy

Bim Challenge 2019

4. Majstrovstvá Slovenska v rýchlosti projektovania

Tlačové správy

Čerpacie stanice OMV Slovensko budú otvorené aj počas sviatkov

Čerpacie stanice OMV budú v plnej prevádzke aj počas dní, keď v bežných obchodoch nenakúpite.

Tlačové správy

Z Fondu malých projektov je možné získať až 50-tisíc eur

Miestne samosprávy, školy, cirkvi aj neziskové organizácie majú šancu získať príspevok od 20.000 do 50.000 eur.