Od 1. augusta pribudol na podnikateľskej mape Sniny nový podnikateľský subjekt. Spoločnosť RealCall, s.r.o. zapĺňa medzeru na trhu v oblasti CallCentier, prináša vyššiu kvalitu a rozsah poskytovaných služieb.
Slávnostné otvorenie pobočky sa konalo za účasti primátora mesta Snina Štefana Milovčíka a riaditeľov pobočiek Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny v Humennom a v Snine Gabriely Karškovej a Vladislava Kočana.
V sninskej pobočke vzniklo 21 nových pracovných miest. Ambíciou vedenia spoločnosti je realizácia nových projektov spojených so zvyšovaním počtu zamestnancov. „Aby mladí ľudia mali motiváciu ostať v rodnom kraji, mali zaujímavú a dobre platenú prácu, ktorá im zaručí dôstojný život,“ povedal prevádzkový riaditeľ spoločnosti Pavol Čus, sninský rodák.
Zamestnanci sninskej pobočky s vedením spoločnosti.
Kedy a ako vznikla spoločnosť RealCall?
( odpovedá Pavol Čus prevádzkový riaditeľ spoločnosti )
Spoločnosť RealCall, s.r.o. je výsledkom nápadu dlhoročných kolegov a priateľov. Vznikla v apríli 2015. Už dávnejšie sme si všímali medzeru na trhu v oblasti CallCentier, ktorú sme plánovali vyplniť vyššou kvalitou a rozsahom poskytovaných služieb.
V prvom rade išlo o technické zabezpečenie samotného CallCentra. Druhou, nemenej dôležitou vecou bolo nájsť kvalitných a motivovaných zamestnancov.
Vedenie spoločnosti Pavol Čus (zľava), Ivana Falúbová, Jozef Marinič a Miroslav Žiak.
Technický „background“ pre RealCall zabezpečuje spoločnosť Alcasys, a.s., ktorá poskytuje CallCentrové riešenia z technologického hľadiska najväčším firmám nielen na Slovensku ale aj v Česku. Preto RealCall disponuje riešením, ktoré je svetovo uznávané a patrí medzi špičku. Kombinácia kvalitnej technológie a dlhoročných skúseností v oblasti CallCentrových služieb predpovedá úspech nášho projektu. Začiatky, ako pri každom podnikaní, neboli jednoduché. Bolo treba nájsť vhodné priestory, najlepších spolupracovníkov a to najdôležitejšie - klientov.
Dnes spolupracujeme s viacerými významnými spoločnosťami na slovenskom trhu v oblasti zdravotníctva, telekomunikácií a médií.
Z otvorenia sninskej pobočky.
Aké služby poskytujete?
Ide o vybavovanie zákazníckych požiadaviek pri prichádzajúcich hovoroch, pri ktorých má náš klient úplnú kontrolu nad kvalitou nami poskytnutej služby. Každý hovor nahrávame a je k dispozícii pre prípadnú kontrolu.
Riešime tiež rôzne predajné kampane na základe požiadavky klienta a našom dôkladnom zvážení. Zaoberáme sa aj oblasťou skvalitňovania zákazníckych procesov našich klientov, kde rozanalyzujeme súčasný stav starostlivosti o ich zákazníkov a navrhneme riešenia ako ich vylepšiť či zefektívniť. Všetko je o kvalite. Snažíme sa vcítiť sa do role zákazníka a nastaviť proces tak, aby sme boli, aj ako zákazníci, spokojní.
V neposlednom rade poskytujeme školenia komunikačných zručností. Spolupracujeme s renomovanými školiteľmi, ktorí majú dlhoročné skúsenosti a výrazné úspechy.
Pri práci - Operátorky zo sninskej pobočky.
Čím sa odlišujete od konkurencie?
Hneď na začiatku sme si povedali, že rozbehneme firmu tak, ako sa to má robiť. Nie rýchlo zarobiť, ale budovať spoločnosť pomaly, so zreteľom na kvalitu a nie kvantitu. Jedine to nás môže odlíšiť od iných CallCentier. Budujeme kvalitný a stály team mladých ľudí, ktorí do práce chodia s radosťou. Snažíme sa vytvoriť rodinnú atmosféru, lebo len tak môže pracovník podať naozaj poctivý výkon. Riadime sa heslom: spokojný zamestnanec = spokojný zamestnávateľ = spokojný zákazník. Väčšinu kolegov zamestnávame na plný pracovný úväzok so všetkým, čo k tomu patrí, hoci vieme že je to nákladnejšia cesta. Veríme a vidíme, že sa to vypláca. Rád to prirovnávam k autu. Lacné auto vás odvezie presne tam kam drahé auto, len komfort je iný a za ten sa pripláca.
Vnímame tento trend a zvyšujúce sa požiadavky na kvalitu aj u našich klientov. Lojalita a spokojnosť našich kolegov je kľúčová. Sú súčasťou firmy a vedia, že ak sa im bude dariť v práci, bude sa dariť nám všetkým, keďže zdroje financovania našej spoločnosti sú výlučne z prostriedkov, ktoré získame od našich klientov.
Máme tiež bohaté skúsenosti v oblasti efektívneho riadenia CallCentra a komunikačných zručností, ktoré súvisia s touto prácou.
Z otvorenia sninskej pobočky - Pracovníkom sa prihovoril primátor Štefan Milovčík.
Prečo ste sa rozhodli zriadiť pobočku v Snine?
Najskôr sme sa spolu s kolegami rozhodovali, či vôbec otvoríme pobočku mimo Bratislavy. Keď sme dospeli k rozhodnutiu, že áno, výber Sniny padol takmer okamžite. Pochádzam práve odtiaľ a niet nad to „vrátiť sa“ domov. Poznám región a viem, že tu nájdeme najkvalitnejších zamestnancov a máme tu výborné zázemie. Rád by som sa poďakoval pracovníkom Úradu práce v Snine a v Humennom. Veľmi nám pomohli pri prvotnom nábore nových pracovníkov. Chcem zdôrazniť, že nenahrádzame pracovné miesta z Bratislavy, ale sa rozširujeme, keďže záujem o naše služby narastá a možnosť výberu vhodných pracovníkov je tu väčšia.
Operátorky
Koľko zamestnancov plánujete mať v Snine?
Prevádzku sme spustili v pondelok 1. augusta s 21 novými operátormi. Veríme, že v krátkom čase budeme náš team rozširovať. Všetko závisí na ďalších projektov, ktoré máme už rozpracované. Radi by sme sa, pochopiteľne, rozrastali ďalej.
Pavol Čus
Chief Operating Officer
RealCall, s.r.o.
prevádzka – Strojárska 3995/113
069 01 SNINA