SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Ekonomická univerzita v Bratislave na Európskej noci výskumníkov

Hlavným mottom Európskej noci výskumníkov v tomto roku bolo „Srdce a mozog slovenskej vedy“.

Na Slovensku sa v roku 2016 uskutočnil jubilejný 10. ročník festivalu vedy - Európska noc výskumníkov 2016. Hlavným mottom podujatia v tomto roku bolo „Srdce a mozog slovenskej vedy“: oba orgány sú dôležité pre život každej ľudskej bytosti a oba symbolizujú aj dva hlavné atribúty nevyhnutné pre ľudskú tvorivú činnosť - myslenie a lásku. Kým mozog má zdôrazňovať tvorivý potenciál a múdrosť vedcov, inovátorov a učiteľov, srdce je symbolom odhodlania a zanietenia k vedeckej práci. 

Fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave sa 30. septembra 2016 zúčastnili na festivale vedy – Európska noc výskumníkov 2016 už šiestykrát. Návštevníci tohto vedecko-popularizačného podujatia mali v priestoroch Starej tržnice v Bratislave príležitosť stretnúť tvorivých pracovníkov EU v Bratislave v dvoch prezentačných vedeckých stánkoch až do neskorých večerných hodín: v stánku s intuitívnym názvom „Letom svetom“ prezentovali kreatívnou formou svoje aktivity Fakulta aplikovaných jazykov, Obchodná fakulta, Fakulta medzinárodných vzťahov a v stánku „Dobrá práca = úspešná budúcnosť“ pútavým spôsobom zaujali všetky generácie účastníkov festivalu vedy Fakulta podnikového manažmentu a Národohospodárska fakulta.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Tlačové správy

Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách

Digitalizácia má byť o moderných riešeniach, ktoré slúžia ľuďom. Ich zavádzanie do každodenného života je prioritou aj pre DATALAN

Tlačové správy

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot