INZERCIA

AAA AUTO znižuje pred Vianocami ceny áut až o 4000 eur

AA AUTO, najväčší predajca ojazdených automobilov u nás, pripravil pred koncom roka tohtoročné najväčšie zníženie cien áut.

AAA AUTO, najväčší predajca ojazdených automobilov u nás, pripravil pred koncom roka tohtoročné najväčšie zníženie cien áut vo svojej ponuke. Dôvodom poklesu cien je ako v minulých rokoch blížiace sa zvýšenie ich veku o rok, ku ktorému príde po Novom roku. Ceny mnohých vozidiel s platnosťou od včerajšieho dňa klesli až o 4000 eur. 

V prvých dvoch rokoch prevádzky automobilu prichádza k najvýraznejšiemu zníženiu ceny. Na konci tohto obdobia je hodnota vozidla zhruba o 30–50 % nižšia, než bola pôvodná kúpna cena. Ojazdené vozidlá síce každým ďalším rokom strácajú na hodnote pomalšie, ale i u nich sa ceny na prelome roka znižujú o stovky eur. Preto od dnešného dňa nájdete na pobočkách siete AAA AUTO napríklad BMW Z4 so zľavou 4000 eur, Volkswagen Golf TDI z roku 2015 zlacnený o 3000 eur, Peugeot Boxer a Toyotu Avensis so zľavou 2000 eur a Opel Insignia z roku 2015 so zľavou 2000 eur.

Predajca tiež reaguje na záujem zákazníkov o kúpu vozidla pred Vianocami predĺžením otváracej doby 23. decembra až do polnoci. A to na všetkých štrnástich pobočkách, vrátane nového autocentra v Liptovskom Mikuláši.

I táto akcia pomôže spoločnosti k dosiahnutiu tohtoročného cieľa predať takmer 70 000 ojazdených automobilov a tak i k zhruba 10 % medziročnému rastu. Minuloročné predaje vo výške 63 000 áut vyrovnala spoločnosť ešte koncom novembra v priebehu predajnej akcie Black Friday. "Posledných niekoľko rokov sme venovali opätovnej expanzii, ktorú prerušila v rokoch 2008 a 2009 ekonomická kríza. Od tej doby sme sa vrátili do Maďarska i do Poľska a do pôvodného počtu štyridsiatich piatich pobočiek nám chýbajú iba tri. Ak tento rok skutočne predáme takmer 70 000 vozidiel, čo doterajšie výsledky naznačujú, bude to znamenať, že predaje AAA AUTO narastú za posledných 5 rokov o 37 %," hovorí Karolína Topolová, generálna riaditeľka AAA AUTO.

Spoločnosť chce v budúcom roku docieliť rastu predajov hlavne ďalšou expanziou, ale i ďalšími novinkami. "Plánujeme otvorenie nových pobočiek v niekoľkých krajinách, budeme tiež pokračovať v rozvoji značky Mototechna a v priebehu celého roka, kedy budeme oslavovať 25. výročie založenia firmy, predstavíme nové produkty a služby," informuje Topolová a dodáva, "dlhodobo sa snažíme zlepšovať naše služby a tým i spokojnosť zákazníkov. Vieme, že v tejto oblasti nemôžeme poľaviť. Práve spokojnosť zákazníkov je jednou z priorít nového managing directora pre Slovensko Mária Slivku." Jeho cieľom je vytvoriť z AAA AUTO a jeho značky Mototechna najlepšie miesto k nákupu a predaju pre zákazníkov. Plánuje neustále zvyšovať pridanú hodnotu vo forme služieb, prístupu a ďalších benefitov, ktoré zákazníkom spoločnosť prináša. Dôležitá je pre neho i spolupráca s partnermi v oblasti výkupu a predaja áut firmám. Jeho cieľom je v rámci B2B biznisu výrazne navýšiť a zefektívniť. 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Viete, kto stojí za udalosťami Novembra 89?

Tým, ktorí nám vybojovali slobodu, sa ešte nik nepoďakoval. O2 to chce zmeniť.

Tlačové správy

ČSOB: Najlepšou ochranou proti hackerom sú vzdelaní klienti

Už druhý rok spolupracuje ČSOB s agentúrou TRIAD Advertising na edukatívnom projekte Digitálna inteligencia.

Tlačové správy

V Nemocnici Košice-Šaca pomohla bariatria prvým dvom pacientom

Chirurgická klinika v Šaci rozšírila portfólio chirurgických výkonov o bariatrické operácie.

Tlačové správy

Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity

Prijatie delegácie z Kyjevskej národnej ekonomickej univerzity Vadyma Hetmana