INZERCIA

Nová iniciatíva študentov láka na hodnotné diskusie

Projekt, ktorý je výhradne v rukách študentov Fakulty masmédií PEVŠ, má potenciál zaujať aj širšiu verejnosť.

Paneurópska vysoká škola v Bratislave otvára diskusie s odborníkmi z mediálnej a marketingovej oblasti. Projekt, ktorý je výhradne v rukách študentov Fakulty masmédií PEVŠ, má potenciál zaujať aj širšiu verejnosť.

V týchto dňoch študenti Paneurópskej vysokej školy získali jedinečnú možnosť debatovať s odborníkmi z oblasti médií a marketingu. Študenti si pre nich na pravidelnej báze pripravili sériu diskusií s názvom Po škole. Diskusné ringy sa začali 1.marca a budú pokračovať každú stredu do konca tohto semestra. Stretnutia prebiehajú v priestoroch Mediálneho centra Paneurópskej vysokej školy na Nevädzovej ulici číslo 5.

Prvým, kto prijal pozvanie študentov, bol reklamný stratég Pavol Minár, ktorý študentom poodhalil históriu reklamy a reklamných kampaní. O úspechu tejto diskusie svedčia aj pozitívne ohlasy študentov a najmä vysoká účasť v mediálnom centre.

Ďalší z diskusných večerov pokračuje už 8.marca o 17:00 hod., kedy pozvanie prijal šéf spravodajstva TV Markíza - Henrich Krejča. 15.marca študenti privítajú generálneho riaditeľa spoločnosti O2 - Petra Gažíka.

Cieľom študentov je dokázať, že na Paneurópskej vysokej škole to žije aj „Po škole“. Ak vás zaujíma marketing, reklama a všetko okolo sveta médií, ostať po škole a zúčastniť sa diskusií v mediálnom centre je tá správna voľba! Neváhajte a príďte sa dozvedieť niečo nové.  

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska

Ruské poklady sa dostali do hľadáčika cestovateľov nielen kvôli majstrovstvám.

Tlačové správy

Špeciálna príloha: Krížovky na leto

Prílohu pre všetkých, čo radi lúštia, nájdete už v piatok 20. júla v denníku SME.

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.