SME

Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov ...

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00).

Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodovo hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup.  Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

„Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností  a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok „WOW“ do všetkého. Nicereply je skvelé v tom,  že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.“  povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 172
  2. Každý piaty zomrie 8 993
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 778
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 7 332
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 804
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 806
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy na ulici Eliáša Lániho v Bytči „EDUVITAL strecha“.


35m

Onkologické ochorenia sú druhou najčastejšou príčinou hospitalizácií a úmrtí na Slovensku.


INZERCIA 11 h

Po pandémii, keď sa ekonomiky snažia oživiť a hľadajú stabilnú budúcnosť, digitálne meny ako Bitcoin opäť získavajú na význame.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu