SME
Pondelok, 20. marec, 2023 | Meniny má Víťazoslav

Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov ...

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00).

Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodovo hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup.  Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

„Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností  a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok „WOW“ do všetkého. Nicereply je skvelé v tom,  že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.“  povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život
  2. Katka so vzácnym ochorením: Rozhodla som sa, že deti mať nebudem
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zľavy z odvodov, zmrazená cena potravín
  4. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach
  7. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť
  8. Tipuj dedinský futbal online a vyhraj zájazd na Ligu majstrov
  1. Spoločnosť AGEL SK a VŠZaSP podpísali zmluvu o spolupráci
  2. Čo všetko potrebujete vedieť, ak chcete tehlovú fasádu
  3. Bývanie, ktoré má všetkých "5P"
  4. Nový e-book od BaseLinker Kompletný sprievodca po marketplacoch
  5. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife
  6. Ako môžu elektromobily znížiť náklady vašej firmy?
  7. Verve services - upratovacia firma, ktorá vznikla z nuly
  8. Kedy s dieťaťom prvýkrát k zubárovi? Odpoveď vás prekvapí
  1. Doba nízkych úrokov je späť. Garantovaná hypotéka 1,49% 13 469
  2. Náš mobil môžu ovládať na diaľku, ale dá sa tomu zabrániť 12 833
  3. Ako riešia krízu v zahraničí? Nižšia daň, zmrazená cena potravín 10 893
  4. Čím je Azúrové pobrežie tak príťažlivé? Zistíte po pár chvíľach 8 933
  5. Jednoznačný recept na úspech? Buďte pripravení prispôsobiť sa 7 702
  6. Aké sú NAJ slovenské chute? Prezradili ich známi výrobcovia 5 518
  7. Okuliarové šošovky ZEISS SmartLife 2 595
  8. Amazon v Seredi dáva veciam druhý život 2 459
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Týka sa vedeckovýskumnej a vzdelávacej oblasti a taktiež prepojenia teórie s praxou.


6 h

Fasáda je viac ako len estetický prvok domu.


INZERCIA 7 h

Priamo pod svahmi Devínskej Kobyly vyrastie projekt Stockerka. Ide o výnimočné bývanie, ktoré disponuje skvelými parametrami.


10 h
SkryťZatvoriť reklamu