INZERCIA

Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov ...

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00).

Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodovo hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup.  Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

„Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností  a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok „WOW“ do všetkého. Nicereply je skvelé v tom,  že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.“  povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu

HB Reavis opäť preukázal svoje odhodlanie prispievať k zlepšovaniu kvality života.

Tlačové správy

Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave

Pri príležitosti Medzinárodného dňa študentstva sa stretlo vedenie SvF STU v Bratislave s najlepšími študentmi.

Tlačové správy

Application of GDPR with respect to the size of the enterprise

The right form of personal data protection is to be drawn primarily from the point of view of the data subject.

Tlačové správy

Modern luxury next to the Blue Church

Although modern in architecture, Bezručova Residence preserves Bratislava´s rich history through luxurious and innovative living.