SME
Utorok, 20. október, 2020 | Meniny má VendelínKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Zákaznícky servis Martinusu sa dostal medzi svetovú špičku

Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov ...

Bratislava, 20.3. 2017: Spomedzi firiem z celého sveta, ktoré využívajú službu Nicereply, sa slovenské kníhkupectvo Martinus.sk v hodnotení zákazníkov za rok 2016 umiestnilo na 3. mieste vo svojej kategórii. Táto služba umožňuje zákazníkom vyjadriť spokojnosť s tým, ako firmy reagujú na ich požiadavky prostredníctvom e-mailov.

The Customer Happiness Award je ocenenie pre spoločnosti, s ktorých odpoveďami na svoje požiadavky boli zákazníci najspokojnejší. Kníhkupectvo Martinus.sk získalo v medzinárodnej konkurencii tretie miesto v kategórii s najvyšším počtom hodnotení na základe 12 452 odpovedí s priemerným hodnotením 9,54 (maximum je 10,00).

Firmy mohli dosiahnuť ocenenie v troch kategóriách podľa počtu online hodnotení zo strany zákazníkov: do 5 000 hodnotení, 5 000 až 10 000 získaných hodnotení a viac než 10 000 hodnotení.

Nicereply je služba, ktorá umožňuje zákazníkom bodovo hodnotiť, do akej miery sú spokojní s e-mailovou odpoveďou od firiem. Pre e-shopy ide o užitočný zdroj spätnej väzby, ktorá pomáha vylepšovať ich procesy a prozákaznícky prístup.  Službu využívajú stovky spoločností po celom svete a v Martinuse sú hodnotenia súčasťou e-mailov viac než 40 zamestnancov, ktorí komunikujú so zákazníkmi.

„Špecifikom nášho tímu v zákazníckom servise je kombinácia dlhoročných skúseností  a čerstvých nápadov. Vždy sa snažíme robiť veci najlepšie, ako sa dá, a do každej odpovede vložiť kus srdca. Chceme nielen pomôcť, ale aj pridať kúsok „WOW“ do všetkého. Nicereply je skvelé v tom,  že obratom vieme zistiť, či sa nám to podarilo alebo nie.“  povedala Eva Kianičková, vedúca zákazníckeho servisu Martinus.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Bezbariérové vozidlo

Bezbariérové vozidlo je ideálnym riešením pre rodiny, taxislužby, rôzne združenia, ktoré potrebujú prevážať vozičkára.

Bezbariérové vozidlo – Citroën Berlingo
Tlačové správy

Na NFŠ môže byť rýchlo 72 špeciálnych lôžok pre COVID 19

O tejto ponuke dnes ráno NFŠ, a.s. informovala listom ministra zdravotníctva Mareka Krajčího.

Ilustračná vizualizácia.
Tlačové správy

Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro

Náklady bude už čoskoro možné rozúčtovať aj pomocou aplikácií ako Messenger či WhatsApp.