SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Agrosalón 2017: Kto prišiel, neľutuje

V sobotu sa zatvorili brány medzinárodného poľnohospodárskeho veľtrhu AGROSALÓN 2017.

Nitra, 3.4.2017 - V sobotu sa zatvorili brány medzinárodného poľnohospodárskeho veľtrhu AGROSALÓN 2017. Na najväčšej výstave poľnohospodárskej techniky na Slovensku sa zúčastnilo 110 vystavovateľov na ploche 16900m2.

Veľtrh Agrosalón je tradičným miestom kde vystavovatelia nadväzujú nové obchodné kontakty, prezentujú novinky a trendy na trhu, môžu monitorovať konkurenciu a je najúčinnejším nástrojom na podporu predaja v segmente.
Okrem prezentácie poľnohospodárskej techniky na veľtrhu prebiehalo aj mnoho sprievodných podujatí, z ktorých najsledovanejším bola konferencia „Agrobiznis“ spojená s vyhodnotením súťaže „Najinovatívnejší stroj roka 2016“.

O úspechu tohto ročníka svedčia aj reakcie vystavovateľov:

Konstatuji, že pro nás obchodně je velmi přínosný a velmi nás těší zájem zemědělců. Z hlediska organizačního jsme opravdu velmi spokojeni.“ konštatoval Tomáš Kořínek z firmy TOKO AGRI a.s.

Peter Balázs z MG Agrocenter s.r.o. povedal: „Čo sa týka návštevnosti som rád, že prišli odborní návštevníci a v sobotu aj s rodinami. Výstava Agrosalón má význam na našom trhu, lebo na Slovensku je to jediná odborná výstava na poľnohospodárske stroje, kde máme možnosť ukázať aké sú novinky v tomto segmente.“

Ako ďalej uviedol Ján Lajda z EMATECH-TECHNOLOGIE, s.r.o. „Náš stánok navštívili nielen naši stáli partneri, ale aj noví, ktorých zaujala expozícia a vystavovaná technika. Neúčasť niektorých dovozcov neovplyvnila úroveň výstavy.“

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.