INZERCIA

Láska na prvé vyskúšanie: Polus vie, čo sa (k) vám hodí!

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.  

Tentoraz Polus pomohol zákazníčkam s výberom toho najlepšieho z nových jarných módnych kolekcií. Takmer dvojtýždňová akcia plná poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania sa konala v rôznych módnych predajniach v Poluse: Jasmine, Yaya, Lindex, Orsay, Promod, s.Oliver a Magenta.hosteskya-r524_res.jpg

Zákazníčky, ktoré prišli v jednotlivých dňoch do módnych predajní, mali k dispozícii osobnú poradkyňu, profesionálne stylistky Miroslavu Dobiš Michalkovú a Moniku Blahovú.Mnohí ľudia si myslia, že osobný styling zahŕňa len nekonečné behanie po obchodoch, no verte mi, je za tým hlavne kus kumštu – odhadnúť, čo komu pristane a povýšiť jedinečnosť človeka nad módny diktát pre masy. Teším sa, že v Poluse už niekoľko rokov robíme na Módnych dňoch radosť fanúšikom módy a radíme im, ako v tých správnych kúskoch nechať rozžiariť ich vlastnú osobnosť,“ uviedla Miroslava Dobiš Michalková.  Profesionálny team dopĺňala dvorná fotografka Polusu Daša Šimeková a šikovné vizážistky z parfumérie Marionnaud. Ak ste i vy navštívili Polus  v termíne od 23. do 31. marca, galériu fotografií z akcie nájde na Facebooku Polusu.  https://www.facebook.com/pg/poluscitycenter/photos/?tab=album&album_id=10158282537695532

styling-r222_res.jpg

Módne dni v číslach:

  • 7 navštívených módnych predajní v Poluse
  • viac ako 100 šťastných zákazníčok s upraveným imidžom
  • 140 odskúšaných outfitov
  • viac ako 1 kg spotrebovaného make-upu
  • viac ako 1300 nafotených záberov
  • pani56-r332_res.jpg

Polus City Center poskytuje svojim zákazníkom kvalitný servis a spríjemňuje každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?styling-2-r702_res.jpg

„Chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu prinášať  možnosti v podobe skvalitnených služieb, ako  napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej unikátnej nekomerčnej škole varenia Radosť variť. U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú najmä celebrity a  ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Všetky aktivity sme nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na bežných ľudí- zákazníkov.,“ uviedla Martina Kolláriková, marketingová manažérka Polus City Center. „Osobne  som si starostlivosť nášho tímu vyskúšala a je to skvelý relax a nový pohľad na seba samú, takže do budúcnosti všetkým dámam vrelo odporúčam.“

Dámy, ktoré nestihli dni jarných kolekcií v Poluse, sa už teraz môžu tešiť na jesennú akciu, ktorú Polus zorganizuje v podobnom duchu.

FOTO Daša Šimeková

 stylistka-r829_res.jpg

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Naše finančné družstvo - príbeh Mojmíra Begána

Seriál referencií radových členov Nášho finančného družstva, 8. vydanie.

Tlačové správy

Zastrašovanie od majiteľov hotela Danube nehoráznosťou!

Poslanec mesta M. Borguľa je pripravený platiť proti nim právnikov.

Tlačové správy

Naše finančné družstvo - postoj člena vyjadrený básňou

Seriál referencií radových členov Nášho finančného družstva, 7. vydanie.

Tlačové správy

Online predplatné na mesiac zadarmo v novej iOS aplikácii SME.sk

Nová, rýchlejšia a prehľadnejšia.