SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Láska na prvé vyskúšanie: Polus vie, čo sa (k) vám hodí!

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.

Tentoraz Polus pomohol zákazníčkam s výberom toho najlepšieho z nových jarných módnych kolekcií. Takmer dvojtýždňová akcia plná poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania sa konala v rôznych módnych predajniach v Poluse: Jasmine, Yaya, Lindex, Orsay, Promod, s.Oliver a Magenta.hosteskya-r524_res.jpg

Zákazníčky, ktoré prišli v jednotlivých dňoch do módnych predajní, mali k dispozícii osobnú poradkyňu, profesionálne stylistky Miroslavu Dobiš Michalkovú a Moniku Blahovú.Mnohí ľudia si myslia, že osobný styling zahŕňa len nekonečné behanie po obchodoch, no verte mi, je za tým hlavne kus kumštu – odhadnúť, čo komu pristane a povýšiť jedinečnosť človeka nad módny diktát pre masy. Teším sa, že v Poluse už niekoľko rokov robíme na Módnych dňoch radosť fanúšikom módy a radíme im, ako v tých správnych kúskoch nechať rozžiariť ich vlastnú osobnosť,“ uviedla Miroslava Dobiš Michalková. Profesionálny team dopĺňala dvorná fotografka Polusu Daša Šimeková a šikovné vizážistky z parfumérie Marionnaud. Ak ste i vy navštívili Polus v termíne od 23. do 31. marca, galériu fotografií z akcie nájde na Facebooku Polusu. https://www.facebook.com/pg/poluscitycenter/photos/?tab=album&album_id=10158282537695532

styling-r222_res.jpg

Módne dni v číslach:

  • 7 navštívených módnych predajní v Poluse
  • viac ako 100 šťastných zákazníčok s upraveným imidžom
  • 140 odskúšaných outfitov
  • viac ako 1 kg spotrebovaného make-upu
  • viac ako 1300 nafotených záberov

pani56-r332_res.jpg

Polus City Center poskytuje svojim zákazníkom kvalitný servis a spríjemňuje každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?styling-2-r702_res.jpg

„Chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu prinášať možnosti v podobe skvalitnených služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej unikátnej nekomerčnej škole varenia Radosť variť. U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú najmä celebrity a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Všetky aktivity sme nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na bežných ľudí- zákazníkov.,“ uviedla Martina Kolláriková, marketingová manažérka Polus City Center. „Osobne som si starostlivosť nášho tímu vyskúšala a je to skvelý relax a nový pohľad na seba samú, takže do budúcnosti všetkým dámam vrelo odporúčam.“

Dámy, ktoré nestihli dni jarných kolekcií v Poluse, sa už teraz môžu tešiť na jesennú akciu, ktorú Polus zorganizuje v podobnom duchu.

FOTO Daša Šimeková

stylistka-r829_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 84 428
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 533
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 264
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 532
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 334
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 219
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 407
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Prekážkou ich rozšírenia je úhradový mechanizmus.


5 h

Čím viac sa snažíte byť v pohode, tým viac sa vzďaľujete sami sebe.


INZERCIA 15 h

Aprílový magazín zdravia je už v predaji, novým predplatiteľom pošleme darček!


INZERCIA 15 h
Tomáš Kuchárek, manažér ateliéru Architekti Šebo Lichý

Úspešný ateliér ukazuje, ako vyzerá optimálny vzťah medzi investormi a architektmi.


INZERCIA 15 h
SkryťZatvoriť reklamu