SME

Láska na prvé vyskúšanie: Polus vie, čo sa (k) vám hodí!

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.

Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, osobný servis a starostlivosť.

Tentoraz Polus pomohol zákazníčkam s výberom toho najlepšieho z nových jarných módnych kolekcií. Takmer dvojtýždňová akcia plná poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania sa konala v rôznych módnych predajniach v Poluse: Jasmine, Yaya, Lindex, Orsay, Promod, s.Oliver a Magenta.hosteskya-r524_res.jpg

Zákazníčky, ktoré prišli v jednotlivých dňoch do módnych predajní, mali k dispozícii osobnú poradkyňu, profesionálne stylistky Miroslavu Dobiš Michalkovú a Moniku Blahovú.Mnohí ľudia si myslia, že osobný styling zahŕňa len nekonečné behanie po obchodoch, no verte mi, je za tým hlavne kus kumštu – odhadnúť, čo komu pristane a povýšiť jedinečnosť človeka nad módny diktát pre masy. Teším sa, že v Poluse už niekoľko rokov robíme na Módnych dňoch radosť fanúšikom módy a radíme im, ako v tých správnych kúskoch nechať rozžiariť ich vlastnú osobnosť,“ uviedla Miroslava Dobiš Michalková. Profesionálny team dopĺňala dvorná fotografka Polusu Daša Šimeková a šikovné vizážistky z parfumérie Marionnaud. Ak ste i vy navštívili Polus v termíne od 23. do 31. marca, galériu fotografií z akcie nájde na Facebooku Polusu. https://www.facebook.com/pg/poluscitycenter/photos/?tab=album&album_id=10158282537695532

styling-r222_res.jpg

Módne dni v číslach:

  • 7 navštívených módnych predajní v Poluse
  • viac ako 100 šťastných zákazníčok s upraveným imidžom
  • 140 odskúšaných outfitov
  • viac ako 1 kg spotrebovaného make-upu
  • viac ako 1300 nafotených záberov

pani56-r332_res.jpg

Polus City Center poskytuje svojim zákazníkom kvalitný servis a spríjemňuje každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?styling-2-r702_res.jpg

„Chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu prinášať možnosti v podobe skvalitnených služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej unikátnej nekomerčnej škole varenia Radosť variť. U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú najmä celebrity a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Všetky aktivity sme nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na bežných ľudí- zákazníkov.,“ uviedla Martina Kolláriková, marketingová manažérka Polus City Center. „Osobne som si starostlivosť nášho tímu vyskúšala a je to skvelý relax a nový pohľad na seba samú, takže do budúcnosti všetkým dámam vrelo odporúčam.“

Dámy, ktoré nestihli dni jarných kolekcií v Poluse, sa už teraz môžu tešiť na jesennú akciu, ktorú Polus zorganizuje v podobnom duchu.

FOTO Daša Šimeková

stylistka-r829_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: [email protected]; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  3. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  4. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  5. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  6. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  8. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  1. Páni, prestávate sa cítiť vo svojej koži? Toto môžu byť príčiny
  2. McDonald’s podporil dva zelené projekty v Prešovskom kraji
  3. Wattiva spúšťa na Slovensku revolúciu v nabíjaní elektromobilov.
  4. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  5. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili
  6. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  7. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  8. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 6 848
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 846
  3. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 5 243
  4. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 5 061
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 3 581
  6. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 815
  7. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi 1 759
  8. Výkon športiaka, úspora hybridu. Japonci opäť prekvapili 1 512
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nenápadné symptómy často naznačujú, že mužský organizmus volá o pomoc.

Pri hľadaní odpovedí môžu pomôcť aj laboratórne testy.


INZERCIA 4 h

Prešovský kraj mení výzva McDonald's. Nové projekty pre ľudí a prírodu!


INZERCIA 4 h

Nová bezplatná aplikácia umožní majiteľom EV ušetriť až 30% na domácom nabíjaní.


INZERCIA 4 h

Najčastejšie horia komíny a kotly, pribúdajú prípady s modernými technológiami.


INZERCIA 28. okt
SkryťZatvoriť reklamu