SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

HOUR predstavil softvérové HR riešenia doma i v zahraničí

Prvú štvrtinu roku 2017 spoločnosť HOUR uzavrela úspešnou prezentáciou hodnôt a produktových riešení na odborných HR konferenciách

Kvalitné HR podujatia vytvárajú priestor pre networking, prínos nových možností či spoluprác a v neposlednom rade vzdelávajú lídrov vo vývoji trendov v oblasti riadenia ľudských zdrojov, personalistiky i miezd.  obchodný manažér spoločnosti hour, spol. s r.o. - hr tech world 2017 Spoločnosť HOUR sa tak na prelome jarných mesiacov marec a apríl prezentovala až na 3-och významných HR konferenciách. Podporila ich v úlohe partnera podujatia, na ktorom jej zástupcovia nielenže prezentovali jej efektívne produktové HR riešenia, ale sa zúčastnili aj bohatého programu, ktorý všetky konferencie ponúkli. V dňoch 21. - 22. marec sa členovia tímu spoločnosti navštívili medzinárodne podujatie svetového formátu HR Tech World 2017 v Londýne. V nasledujúcich dňoch 23. - 24. marca predstavili poslanie spoločnosti „Prinášame hodnoty do HR" na konferencii Praktické skúsenosti v riadení ľudských zdrojov, ktorú organizuje združenie HRcomm a 4. apríla na podujatí Pracovné právo 2017 organizovanom EU Generation. Viac informácii o priebehu podujatí nájdete na stránke spoločnosti. Spoločnosť  HOUR spol s r.o. prináša hodnoty do HR už viac ako 23 rokov. Ako autor informačných systémov HUMAN a Humanet, komplexného riešenia 24 hodinový personálny asistent a poskytovateľ outsourcingu personálnej a mzdovej agendy predstavuje stabilného partnera pre mnohé slovenské spoločnosti. V roku 2016 produkty HUMAN a HUMANET získali ocenenia aj počas EuroCloud Slovakia Day 2016 a zaradili sa medzi najlepšie slovenské cloudové riešenia. Viac informácii o spoločnosti nájdete na www.hour.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 114
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 215
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 547
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 232
  5. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 200
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 536
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 465
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 310
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 20 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 20 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 20 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu