INZERCIA

„Staráme sa viac“ - filozofia značky OMV

Odvetvie predaja pohonných hmôt čelí neustálym a náročným zmenám ekonomického prostredia.

- OMV pracuje na ďalšom rozvoji svojej značky na všetkých trhoch, kde pôsobí a na všetkých čerpacích staniciach

- V rámci filozofie „Staráme sa viac“ je zákazník stredobodom všetkých aktivít spoločnosti OMV

Bratislava, 1.júna 2017 – Odvetvie predaja pohonných hmôt čelí neustálym a náročným zmenám ekonomického prostredia. Odpoveďou na tieto výzvy je nová filozofia značky OMV v retaile, „Staráme sa viac“. Je úspešné vďaka nepretržitej snahe o maximalizáciu kvality produktov, služieb a technológií ako aj vďaka zameraniu partnerov a zamestnancov čerpacích staníc OMV na zákazníkov.

Školenia k špeciálnym produktom a službám a nepretržitá komunikácia s partnermi a zákazníkmi dávajú personálu OMV ako ambasádorom značky schopnosť ponúkať jedinečný zážitok. Čerpacie stanice OMV ponúkajú viac ako len palivo. Poskytujú služby s cieľom prekročiť očakávania zákazníkov nadpriemernou kvalitou, pružnosťou a top výkonom.

Živý dôkaz: Produkty a služby OMV top kvality

Zákazníci čerpacích staníc OMV ťažia z vynikajúcej kvality, služieb najvyššej triedy a širokého výberu bezkonkurenčných produktov vysokej akosti - od popredných prémiových palív až po kávu skvelej chuti v obchodoch VIVA.

Prémiové palivá MaxxMotion predlžujú životnosť motora, zlepšujú jeho výkon a prémiový benzín MaxxMotion 100plus spĺňa tie najprísnejšie požiadavky, ktoré automobilový priemysel definoval vo svojej Worldwide fuel charter. Cieľom tejto smernice je určiť palivám kritériá, ktoré vozidlám a motorom zaručia najlepší výkon. Benzín MaxxMotion 100plus spĺňa požiadavky najvyššej, piatej kategórie

VIVA Café, ktorá od mája 2016 nesie pečať kvality FAIRTRADE na všetkých trhoch, kde OMV pôsobí, ponúka zákazníkom OMV jedinečný kávový zážitok. Najlepšie fair trade suroviny sa spojili s najlepšou kávovou zmesou z renomovanej pražiarne v Taliansku. Približne 1,3 milióna zákazníkov na 1400 čerpacích staniciach OMV v deviatich európskych krajinách a takmer 40 miliónov šálok kávy, predaných každý rok, sú živým dôkazom vedúceho postavenia OMV na trhu.

Filozofia „Staráme sa viac“ definuje kultúru našich služieb,“ vysvetľuje Gernot Gollner, retail manager. „Potreby a želania našich zákazníkov sú stredobodom všetkého, čo robíme. Čerpacie stanice OMV by mali byť prvou voľbou pre ľudí v pohybe. Našim cieľom je ponúknuť zákazníkom viac užitočných služieb v porovnaní s konkurenciou. Čím lepší, pružnejší a kreatívnejší sme pri prispôsobovaní sa ekonomickým výzvam a túžbam zákazníkov, tým úspešnejší budeme v budúcnosti.“

Kreatívny tímový duch naprieč trhmi

Aktívne zapojenie partnerov a zamestnancov na čerpacích staniciach je zdrojom kreativity a inšpirácie pre všetky trhy, kde OMV pôsobí. Úspech rôznych lokálnych iniciatív, vyvinutých partnermi na čerpacích staniciach OMV a ich personálom poukazuje na silnú identitu značky a odhodlanie pokračovať v plnení sľubov.

„,Staráme sa viac’ je filozofiou našej značky. Dáva našim zákazníkom skutočný pocit OMV ponukou toho, čo si najviac cenia. K tomu patrí vynikajúci výber zdravého jedla, najlepšia káva, pôsobivé prostredie a najlepšie služby spolu s palivom najlepšej kvality. Ostatne, v živote najviac záleží na maličkostiach. Na to sa naši zákazníci môžu spoľahnúť. Všade. Vždy.“ uzatvára Gernot Gollner.

Informácie o spoločnosti:

OMV Slovensko, s.r.o.

Spoločnosť OMV vstúpila na slovenský trh v roku 1991. OMV Slovensko sídli v Bratislave a s 91 čerpacími stanicami má na Slovensku 18 % podiel na trhu. Čerpacie stanice OMV sú multifunkčnými centrami služieb - čerpacími stanicami pre ľudí i vozidlá. Zákazníci OMV majú k dispozícii palivá, mazivá i umývacie služby; 60 obchodov VIVA navyše ponúka ľahké jedlá, občerstvenie a širokú škálu ďalších služieb. Spoločnosť OMV Slovensko priamo zamestnáva 180 ľudí a prostredníctvom svojej siete čerpacích staníc vytvorila 966 pracovných miest.

Viac informácií nájdete na www.omv.sk.

OMV Aktiengesellschaft

OMV je výrobcom a predajcom ropy a zemného plynu, inovatívnych energetických riešení a petrochemických riešení vyššej kategórie - a to všetko zodpovedným spôsobom. S predajmi v rámci skupiny 19 miliárd eur a 22 500 zamestnancami v roku 2016 je OMV Aktiengesellschaft jednou z najväčších obchodovateľných priemyselných spoločností Rakúska. V rámci prieskumného a produkčného segmentu má OMV silné postavenie v Rumunsku a v Rakúsku a vyrovnané medzinárodné portfólio. Denná ťažba v roku 2016 dosiahla v priemere 315-tisíc barelov denne. V segmente rafinácie dosiahla kapacita rafinácie 17,8 miliónov ton ročne. Ku koncu roku 2016 prevádzkovala približne 3800 čerpacích staníc v 10 krajinách (vrátane Turecka). OMV prevádzkuje aj sieť plynovodov v Rakúsku a plynové zásobníky v Rakúsku a Nemecku. V roku 2016 dosiahol objem predaja plynu 110 TWh.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku

Ľudské telo sa v priebehu života vyvíja. Najväčšie zmeny sú viditeľné u detí, ktoré sa menia doslova každým dňom.

Tlačové správy

Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien

„Dnes je Magda šťastná. Podarilo sa jej rozviesť, žije v byte, ktorý je v jej výlučnom vlastníctve.

Tlačové správy

Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek

Vianočné trhy na námestí pred košickým Auparkom otvorí v sobotu 25. novembra známa slovenská poprocková skupina Vidiek.

Tlačové správy

Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky

Už ich dostanete dokonca aj v Kauflande.