INZERCIA

Borbély v kampani Niké: Je to simplicitné

Známy televízny spolukomentátor sa objavil v reklamnom spote spoločnosti Niké a svojím prejavom dobyl televízny priestor.

Ladislava Borbélyho poznáme z televíznej obrazovky ako erudovaného spolukomentátora futbalových prenosov RTVS. Jeho hlášky, založené na vtipnom použití odborných výrazov, sa stávajú pomaly legendárnymi. Práve túto jeho dispozíciu sa rozhodla využiť stávková spoločnosť Niké, ktorá ho obsadila do novej reklamy na svoj produkt Bonus Time. Borbély sa ocitá v šatni plnej futbalistov a svojím nenapodobiteľným slovníkom rozdáva hráčom pokyny.

Načítavám video...

„Naším zámerom je dlhodobá spolupráca s Lacom Borbélym,“ uviedol marketingový riaditeľ spoločnosti Niké Slavomír Skalický. A prečo práve Borbély? V osobnosti Laca Borbélyho nachádza tradičný športový tipér rešpektovaného športového experta. Mladú generáciu tipérov zase môže zabávať schopnosť Laca Borbélyho postaviť sa k akejkoľvek téme výlučne odborne,“ pokračoval Skalický. Nápad s angažovaním Borbélyho prišiel od agentúry Istropolitana Ogilvy, ktorá presvedčila majiteľov Niké, že práve on dokáže aktivovať mladú generáciu a zatraktívniť značku ako takú. „Okrem TV spotov a sponzorských odkazov budeme rozvíjať Lacov príbeh cez ďalšie videá zábavný content v online priestore,“ vysvetlil Skalický.

obrazoksirka4901-r324_res.jpg

Komu skrsol v hlave tento nápad? „V agentúre Istropolitana Ogilvy je hneď niekoľko fanúšikov športu a zároveň štylistiky Ladislava Borbélyho. Takže nápad spojiť jeho so značkou Niké vznikol práve tu. A tu tiež s veľkou radosťou vznikajú všetky „borbélyovské“ vetičky do rôznych onlineových aj offlinových médií použitých v kampani. Tie, ktoré pán Borbély v spote a videách vyslovuje, si navyše sám upravuje, takže sa stáva ďalším copywriterom kampane. Produkčne sa na spotoch podieľa Hitchhiker Films a osobitne treba spomenúť režiséra Tomáša Zavarského, ktorý prišiel s ideou umiestniť Borbélyho sofistikovaný monológ do šatne plnej nesofistikovaných futbalistov,“ objasnil genézu nápadu Peter Darovec, Creative Director Istropolitana Ogilvy.

obrazoksirka4902-r132_res.jpg

Darovec priblížil aj to, aký súvis, alebo ako by povedal sám Borbély, koreláciu, majú Niké a táto televízna osobnosť: „Stávkovanie v Niké je vlastne rozmýšľanie o športe. A kto rozmýšľa o športe najviac? Borbély. Stávkovanie v Niké je tiež zábava spojená so športom. A kto je najzábavnejšia figúra slovenského športu? Borbély. Zistili sme, že funguje na všetkých – mladých, starých, internetových aj televíznych. Akurát na každého inak.“

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Autokamery Mio a navigace teď s 3letou záruční dobou

Tříletou garanci na autokamery a navigace Mio teď získají všichni, kteří si koupí jeden z produktů Mio do konce roku 2018

Tlačové správy

Move in immediately, if you feel like it

Living close to the centre of Bratislava has many advantages.

Tlačové správy

Predaj poistenia motorových vozidiel cez web rastie a bude rásť

Myslí si to Peter Gál, zakladateľ stránky poistnamyska.sk, ktorý má vyše 20-ročné skúsenosti v poisťovníctve.

Tlačové správy

Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur

Ako tomu predísť?