INZERCIA

Pomáhajme s chuťou!

Spoločnosť Kaufland a Slovenský Červený kríž opäť spojili sily. Kúpou výrobkov K-Classic podporíte nákup vozidiel pre ľudí v núdzi

Spoločnosť Kaufland a Slovenský Červený kríž opäť spojili sily. Kúpou výrobkov K-Classic podporíte nákup vozidiel pre ľudí v núdzi.

Myšlienka pomoci druhým je nám veľmi blízka, a preto sme sa rozhodli ísť do ďalšieho projektu so Slovenským Červeným krížom. Radi by sme motivovali nielen našich zákazníkov pri nákupe k voľbe produktov K-Classic, vďaka ktorej prispejeme na nákup nových vozidiel pre terénne sociálne služby poskytované Slovenským Červeným krížom,“ informuje Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR zo spoločnosti Kaufland.

05-r197_res.jpg

Cieľom terénnych sociálnych služieb je vyjsť v ústrety ľuďom, ktorí sú odkázaní na pomoc druhého. Častokrát ide o nepriaznivý zdravotný stav či zdravotné postihnutie. „V teréne poskytujeme najmä prepravnú a opatrovateľskú službu. Nemenej dôležité sú však aj sociálne poradenstvo, špecializované sociálne poradenstvo, požičiavanie zdravotníckych pomôcok,  rozvoz šatstva a potravinovej pomoci.

02-r930_res.jpg

Prepravná služba, na ktorú sa v rámci projektu „Pomáhajme s chuťou“ primárne podpora zameriava, zahŕňa aj poskytnutie asistencie počas prepravy a v prípade potreby aj sprevádzanie klienta počas vyšetrenia v zdravotníckom zariadení. Pre mnohých ľudí je výraznou pomocou zapožičanie zdravotníckej pomôcky či zabezpečenie opatrovateľskej služby.

03-r526_res.jpg

Prepravnú službu minulý rok poskytovalo 8 územných spolkov Slovenského Červeného kríža pre 2 652 klientov,“ vysvetľuje Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

04-r567_res.jpg

Pod značkou K-Classic dnes reťazec ponúka už viac ako 1500  druhov výrobkov, vyznačujúcich sa vysokou kvalitou. Ich kvalitu ocenili aj spotrebitelia v rozsiahlom prieskume a značka získala ocenenie „Najdôveryhodnejšia značka roka 2016“ v kategórii privátne značky. Spoločnosť Kaufland preto vyzýva všetkých, ktorým chutí dobré a kvalitné jedlo, aby siahli po výrobkoch K-Classic a teraz navyše urobili dobrý skutok.

06-r373_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu

Dostávajú vaše deti vreckové? V rámci prieskumu Tatra banky odpovedalo minulý rok na túto otázku viac ako 1800 rodičov.

Tlačové správy

Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy

Už dnes si môžete kúpiť špeciálne vydanie SME s knihou len za 4,99 €.

Tlačové správy

3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy

Zateplenie šikmej strechy môže pokaziť aj profesionál, ak nedodržiava niekoľko zásadných pravidiel. Pozrite sa, ktoré to sú.

Tlačové správy

EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa

Ekonomická univerzita v Bratislave udelila čestnú vedeckú hodnosť doctor honoris causa Andreasovi Wörgötterovi