INZERCIA

Predavačky ako za starých čias

Jozefovi sa nedarilo držať malú predajňu v zisku.

Jozefovi sa nedarilo držať malú predajňu v zisku. Zmenil preto obchodného partnera a teraz do nej chodia zákazníci rovnako radi a často ako do kostola.

Jozefovi Pojdákovi z Prakoviec na Spiši sa nedarilo s predajňou. Rovnako ako mnohým ďalším majiteľom malých obchodíkov. V roku 2014 teda urobil zásadné rozhodnutie, ktoré mu naplnilo obchod spokojnými zákazníkmi. Vstúpili sme do aliancie Môj obchod. V nej sme sa začali vzdelávať, začali nám radiť odborníci, vďaka ktorým sa nám podarilo vytvoriť novú úspešnú predajňu. Naši zákazníci sa v nej teraz cítia rovnako dobre, ako napríklad v kostole alebo na návšteve blízkych.“ Bodaj by aj nie. Veď prakovské predavačky o nich vedia všetko, tak ako vedeli predavačky za starých čias. „Vedia, ako sa majú, či im zdravie slúži, čo potrebujú, čo majú radi, aj čo dnes budú variť. Často spolu hovoria, niekedy aj viac ako s najbližšími. Preto je až 80 % z nich stálych a len 20 % sú náhodní zákazníci. Niet sa čomu čudovať.“ O tom, že zákazníci radšej zájdu do Môjho obchodu, ako ku konkurencii však nerozhoduje len prístup predavačiek. „Robíme súťaže, ochutnávky, máme vernostný program, neustále rôzne akcie, kvôli ktorým máme tovar za výhodnejšie ceny. Toto všetko ale dokážeme robiť len vďaka silnému partnerovi. Vďaka nemu moja predajňa stále existuje a má svojich zákazníkov.“

Keď v roku 2014 pán Pojdák vstúpil do aliancie Môj obchod, okrem prístupu výrazne zmenil aj celú predajňu. „Vymenili sme okná a vchodové dvere, opravili a natreli fasádu, zrekonštruovali a rozšírili povrch určený na parkovanie, vytvorili sme parkovacie miesto pre invalidných zákazníkov, prístupové chodníky sme obložili zámkovou dlažbou aj s nábehom pre invalidné vozíky a pre pohodlnejší prístup priamo k autám. Viete, zákazníci ocenia, keď na vás vidia, že si ich vážite a čo všetko pre nich robíte. Vo veľkých obchodných sieťach na to nie sú zvyknutí. Tam sa im takého prístupu nedostane. Sami by sme však na všetko neprišli. Radili nám a stále radia odborníci z aliancie Môj obchod,“ hovorí nadšene.

Rovnako radí aj ďalším majiteľom predajní v aliancii Môj obchod. Veď za päť rokov existencie sa ich nazbieralo už takmer 500. Sú to stovky spokojných podnikateľov a desaťtisíce spokojných zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú viac, ako ponúkajú neosobné veľké siete – produkty lokálnych dodávateľov, čerstvý a kvalitný sortiment za dobrú cenu a najmä osobný prístup a usmiate predavačky.

WEB : www.imojobchod.sk

FACEBOOK: www.facebook.com/imojobchod

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky

Problém mám iba s tendenčnosťou týchto hodnotení.

Tlačové správy

Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon

Zvyšovanie teploty, prívalové dažde, či nedostatok vody sú dôsledky klimatických zmien, ktoré sa už dnes prejavujú aj na Slovensku

Tlačové správy

Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu

Dostávajú vaše deti vreckové? V rámci prieskumu Tatra banky odpovedalo minulý rok na túto otázku viac ako 1800 rodičov.

Tlačové správy

Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy

Už dnes si môžete kúpiť špeciálne vydanie SME s knihou len za 4,99 €.