SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande

V januári 2017 inicioval tento obchodný reťazec projekt podpory regionálneho sortimentu, ktorý už žne svoje prvé úspechy.

Cieľom projektu je ponúknuť zákazníkom čerstvosť a kvalitu priamo z ich regiónu. Dáva príležitosť producentom regionálneho významu. O tejto výzve sa dozvedeli z informačných kanálov spoločnosti, no pomohlo aj Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, ktoré poskytlo databázu kandidátov. „Našou snahou je, aby zákazníci našli v našich regáloch všetko, čo potrebujú. Preto sme radi, že okrem štandardného nákupu nájdu u nás aj obľúbené regionálne produkty,“ vysvetľuje Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland.

Momentálne sú otvorené rokovania s viac ako 80 dodávateľmi a 6 výrobcov už dodáva svoje výrobky na 20 prevádzkach. Napríklad firma FROMAX, pestovateľ zemiakov a výrobca zemiakových lupienkov, dodáva svoje produkty na prevádzku v Nitre. Po prvom týždni sa stali tieto lupienky najpredávanejšími a ich výrobu dodávateľ strojnásobil. „Spoluprácu so spoločnosťou Kaufland hodnotíme pozitívne, naše výrobky Farmárske lupienky majú dobrú predajnosť. Zemiakové lupienky plánujeme postupne dodávať aj do ďalších miest. Rokujeme aj o uvedení ďalších našich výrobkov do predaja,“ vysvetľuje Ľubomíra Sárazová, konateľka spoločnosti.

Ďalším príkladom úspešnej spolupráce je aj pivo z pivovaru Sessler. Za 2 mesiace sa v Trnave predalo viac ako 300 litrov, čo ho radí medzi špičku v predaji špeciálnych pív. „Do projektu sme sa zapojili hlavne preto, aby si zákazník mohol kúpiť pri bežnom nákupe aj craft beer. Ľudia začali viac vyhľadávať nefiltrované a nepasterizované pivá a my im ich touto cestou vieme poskytnúť,“ dopĺňa Dagmar Klassová za pivovar Sessler.

Ambíciou obchodného reťazca je, aby sa mu podarilo rozšíriť spoluprácu o ďalších 15-20 dodávateľov za najbližšie 4 mesiace. Všetko však záleží aj od toho, ako sa dodávatelia popasujú s legislatívnymi náležitosťami.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.