SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Slovenské deti dostávajú mesačne 22€

Až 360 tried sa na jar zapojilo do Malej finančnej akadémie. Teraz Kozmix rozdáva vreckové, aby si deti vyskúšali, ako ho míňať.

Kto je vlastne Kozmix

Poznáte sa s Kozmixom? Pristál na Zemi už dávnejšie a v roku 2017 priniesol vďaka neziskovej organizácii EDULAB s finančnou podporou Tatra banky a technickou podporou Agemsoftu na základné školy projekt Malá finančná akadémia. Do akadémie sa zapojilo až 360 tried z celého Slovenska a viac ako 6 000 detí. V priebehu marca a apríla žiaci vymenili známky za svoju vlastnú triednu menu v hre Naše mesto a venovali sa rôznym aktivitám, ktoré slúžili na rozvoj ich finančnej gramotnosti. V druhej fáze projektu každá trieda dostala za úlohu postaviť vlastné mesto a naučiť sa, ako správne hospodáriť.

Okrem školských pomôcok a Malej finančnej akadémie má Kozmix svoj vlastný časopis a dokonca aj vlastnú detskú platobnú kartu. Deti od 6 rokov ju môžu získať k Detskému účtu v Tatra banke .

Vreckové od Kozmixa

Počas októbra prebiehal na internetovej stránke Tatra banky Veľký Kozmixov prieskum o vreckovom. Otázky boli zamerané na to, či deti vo veku od 6 do 14 rokov dostávajú vreckové a v akej výške. Do prieskumu sa zapojilo veľké množstvo rodičov a výsledky ukázali, že deti na Slovensku vreckové dostávajú a jeho priemerná výška je 22 €. Na základe výsledkov prieskumu sa Tatra banka rozhodla, že rodičom s vreckovým pomôže a ku každému novootvorenému Detskému účtu venuje Kozmix prvé vreckové vo výške 22 € ako darček. Zriadenie a využívanie Detského účtu je v Tatra banke bezplatné a k jeho založeniu stačí doložiť rodný list dieťaťa.

Zistiť viac o Detskom účte

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.

Tlačové správy

SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov

Rok 2020 bol pre spravodajstvo SME.sk rekordný z hľadiska viacerých parametrov.