INZERCIA

BILLA dáva šancu ďalším slovenským dodávateľom

Na pultoch predajní BILLA v bratislavskom regióne pribudnú špeciálne výrobky od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov

(Zdroj: BILLA)

Na pultoch predajní BILLA v bratislavskom regióne pribudnú lokálne medy, džemy, perníky, sirupy, produkty z levandule a iné špeciálne výrobky od deviatich slovenských lokálnych dodávateľov. BILLA chce portfólio rôznorodých výrobkov rozšíriť po celom Slovensku a ponúkať čo najviac produktov od menších slovenských dodávateľov z každého regiónu. Projekt zastrešilo a podporilo Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR.

Na pultoch BILLA pribudlo 61 nových lokálnych výrobkov, ktoré sú výnimočné svojím pôvodom. Vyrábajú ich totiž lokálni slovenskí producenti a zákazníci medzi nimi nájdu med a produkty z neho, sirupy, perníky či špeciality z levandule alebo špeciálne múky, ktoré doteraz v ponuke neboli. „Vďaka projektu BILLA regionálni výrobcovia sa na naše pulty dostali nové unikátne výrobky so 100-percentne slovenským pôvodom. Budeme tak ponúkať ešte viac výrobkov od lokálnych slovenských dodávateľov ako doteraz a naším cieľom je pokryť územie celého Slovenska. Veľmi si vážime prácu ministerstva pôdohospodárstva, s ktorým projekt pripravujeme – aj vďaka nim môžeme našim zákazníkom ponúknuť výrobky, ktoré doteraz v predajniach BILLA ani iných sieťach neboli,“ vyhlásil generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. BILLA chce v rámci projektu podporiť aj výrobcov, ktorých výrobné kapacity nedokážu pokryť celé Slovensko. Dôležitou časťou projektu je ich edukácia, keďže doteraz s veľkými reťazcami nespolupracovali.

Podpora slovenských farmárov a lokálnych výrobcov potravín je podľa ministerky pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Gabriely Matečnej prospešná pre spotrebiteľov, producentov aj krajinu súčasne. „Naším dlhodobým cieľom je zvýšiť na pultoch podiel lokálnych producentov, pretože vedia priniesť čerstvé a chutné potraviny, ale aj tradičné špeciality. Vďaka tomu pomáhame v regiónoch zvyšovať zamestnanosť, farmári zase udržiavajú vzhľad krajiny a šetríme tiež životné prostredie, keďže potraviny nemusia cestovať z druhého konca sveta,“ uviedla ministerka Gabriela Matečná.

„Tieto nové výrobky zákazníci nájdu jednoducho, budú umiestnené na vyhradenom regáli so špeciálnym dizajnom – zákazník ich tak v predajni ľahko nájde. Projekt je však výnimočný aj tým, že chceme dať šancu malým dodávateľom z celého Slovenska. Cieľom je ponúknuť regionálne produkty s najväčším pokrytím, ale vždy s unikátnou ponukou podľa regiónu,“ dodáva Dariusz Bator. Nové výrobky je zatiaľ možné nájsť v 32 predajniach v bratislavskom regióne. O týždeň bude možné zakúpiť produkty lokálnych dodávateľov už aj na Spiši a postupne pribudnú na pulty predajní po celom Slovensku. „Aktuálne spolupracujeme s šestnástimi regionálnymi dodávateľmi, ktorých výrobky sme predtým nemali v ponuke. Budeme radi, keď nás budú kontaktovať aj ďalší lokálni dodávatelia, chceme dať šancu kvalitným slovenským výrobkom v každom kraji,“ vyzýva generálny riaditeľ BILLA Slovensko.

Spoločnosť BILLA podporuje lokálnych výrobcov dlhodobo, príkladom je ponuka produktov pod značkou Slovenská farma, ktorú uviedla v roku 2013. Tento rok BILLA zákazníkom predstavila farmárov a producentov, ktorí stoja za produktami pod značkou Slovenská farma a sú garanciou 100% slovenského pôvodu. „BILLA sa snaží neustále rozširovať svoju ponuku o výrobky od slovenských lokálnych a regionálnych dodávateľov. Na našich pultoch možno nájsť napríklad ovocie a zeleninu, ale aj mäso pod značkou Slovenská farma, ktorá je zárukou, že výrobok pochádza od slovenských farmárov a pestovateľov. Naši zákazníci si ju obľúbili, nielen preto, že ide o slovenskú značku, ale že má kvalitné a poctivé výrobky,“ vysvetľuje Bator.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Rozprávkové tankovanie

Rozprávkové kostýmy, hotdog priamo od kuchára či chodiaci výdajný stojan. Čerpacie stanice Shell majú za sebou magický týždeň.

Tlačové správy

AAA Auto zorganizovalo autogramiádu

Pre podpisy od Hamšíka či Škriniara si prišli stovky fanúšikov.

Tlačové správy

Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste

Dana Kleinert vypočula hlasy voličov volajúcie po spájaní a spolupráci.

Tlačové správy

Umenie investovať: Nemusíte byť znalec, aby ste zhodnotili krásu

Čo je obraz? Estetická hodnota alebo hodnotná investícia? Jedno nezatieňuje druhé. Cez umenie investovať objavíte krásu umenia.