INZERCIA

Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping

Kaufland sleduje správanie zákazníkov a mení prevádzky. Viac nám povedal Ivan Chernev, riaditeľ oblasti centrálnych služieb.

Už nejaký čas sa vaše prevádzky prestavujú podľa nových štandardov. Čo je za zmenami a prečo teraz?

Vnímame, že naši zákazníci preferujú nielen čerstvosť, pohodlie a široký sortiment, ale aj možnosť rýchleho a efektívneho nákupu. Preto prinášame tzv. otvorený koncept. Zákazník sa tak po vstupe do predajne ocitá rovno v oddelení ovocia a zeleniny, za ktorým nasleduje pekáreň. Rozšírili sme uličky, znížili regály a odstránili stredovú regálovú stenu – pohyb v predajni je tak voľnejší.

Prečo sú súčasné regály nižšie?

Nižšia výška regálov 1,8m umožňuje väčší prehľad a zjednodušenú orientáciu. Sortiment sme po novom farebne a graficky odlíšili, aby zákazník vedel, kde akciový tovar hľadať. Dávame dôraz aj na regionálnych dodávateľov, ktorí majú špeciálne čelá regálov označené nadpisom „Z lásky k našim regiónom“.

Zákazník bol zvyknutý na drobné obchody, ktoré nachádzal u vás na prevádzke. Ako je to v súčasnosti?

Na každej predajni sa nachádzajú koncesionári, ktorí ponúkajú doplnkové služby. Každý z nás ocení, že môže všetko vybaviť na jednom mieste. Okrem toho by sme chceli, aby si zákazníci u nás nielen nakúpili, ale strávili aj prijemný čas pri káve či obede, preto sme zaviedli koncept „food court“.

Ako sú Vaše nové zmodernizované predajne priateľské k životnému prostrediu?

Na predajniach máme LED osvetlenie a chladiarenský nábytok je s dverami, ktoré zabezpečujú úsporu energii. Od roku 2013 používame systém rekuperácie, vďaka ktorej vyhrievame a chladíme predajňu cez výmenu tepla v procese chladiarenského zariadenia. Takto sa môžeme zriecť fossilných palív a prispievame k zníženiu produkcii CO2. V oddelení ovocia a zeleniny používame elektronické cenovky, čím šetríme papier. Do budúcna rozmýšľame nad viacerými projektmi.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska

Ruské poklady sa dostali do hľadáčika cestovateľov nielen kvôli majstrovstvám.

Tlačové správy

Špeciálna príloha: Krížovky na leto

Prílohu pre všetkých, čo radi lúštia, nájdete už v piatok 20. júla v denníku SME.

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.