SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

AAA AUTO založilo inovačné laboratórium, rozšíri služby ľuďom

Cieľom je zlepšiť predovšetkým komfort výkupu a predaja vozidiel

Skupina AAA AUTO, ktorá v minulom roku zobchodovala v strednej Európe 75 400 automobilov, chce priniesť zákazníkom väčší komfort pri nákupe a predaji vozidiel prostredníctvom inovácií. Program zjednotí pod hlavičku inovačného laboratória AuresLab.

„Chceme byť zákazníkmi vnímaní ako najinovatívnejšia firma vo svojom odbore v strednej Európe. Už dávno nie sme spoločnosť, obchodujúca iba s automobilmi, ale sme tiež softvérová a technologická firma, ktorá je vždy o krok dopredu pred zvyškom trhu. Preto sme sa rozhodli pre zavádzanie inovácií, ktoré doteraz prebiehalo trocha roztrieštene, vytvoriť inovačné laboratórium, ktoré ich bude zastrešovať a uvádzať do praxe, a to pod názvom AuresLab. Cieľom je získať ďalších zákazníkov z peer-to-peer trhu a z trhu nových vozidiel. Chceme tým dosiahnuť zásadné zvýšenie komfortu pri nákupe a predaji a tiež širší záber našich podnikateľských aktivít,“ uviedla generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO Karolína Topolová. Názov laboratória vychádza z anglických slov AUtomotive REtail Systems. AuresLab bude fungovať ako značka spoločnosti Aures Laboratories s. r. o., ktorá je súčasťou skupiny AAA AUTO.

„Inovácie sa budú týkať celej skupiny, od výkupu, predaja, finančných služieb, marketingu, popredajného servisu, až po interný systém riadenia, ktorých dopad zákazníci pocítia,“ povedal prevádzkový riaditeľ AAA AUTO Petr Vaněček, do ktorého kompetencií novo spadajú inovácie v rámci celej skupiny. „V tomto roku vynaložíme na projekty riadené inovačným laboratóriom AuresLab až 10 miliónov eur, do roku 2020 to môže byť až štyridsať miliónov,“ dodal Petr Vaněček. Pripomenul, že AAA AUTO sa od konkurencie od začiatku odlišovalo hlavne vďaka inováciám. „Inovatívny bol už samotný biznis model výkupu vozidiel za hotovosť priamo do nášho vlastníctva, s ktorým sme prišli už na začiatku pred dvadsiatimi piatimi rokmi. Nasledovali ďalšie prvenstvá, ako napríklad vytvorenie zákazníckeho call centra či využitie internetu ako významného nástroja podpory predaja a výkupu. Z poslednej doby to je rozšírenie prezentácie ponuky vozidiel na Facebook, prepojenie navigácie na naše pobočky s mapami spoločnosti Google, či pilotná prevádzka identifikácie vozidiel pre zákazníkov pomocou QR kódov v Českej republike, odkiaľ sa QR kódy budú postupne rozširovať aj do ďalších krajín,“ uviedol Petr Vaněček.

Výkonným riaditeľom AuresLabu bol menovaný Stanislav Gálik, ktorý v skupine doteraz pôsobil ako strategický poradca pre rozvoj značky Mototechna. Stanislav Gálik, ktorý doteraz okrem poradenstva pre značku Mototechna pôsobil tiež na pozícii konzultanta pre inovácie v rámci Českej sporiteľne, je v odbore start-up projektov a inovácií už skúseným manažérom. V minulosti založil a následne úspešne predal módnu značku Galard a spoluzakladal inovačné centrum Unifer.

„Naším cieľom je prinášať novinky, ktoré nám umožnia lepšie a rýchlejšie slúžiť zákazníkom. V súčasnosti ponúkame firmám softvérové inovatívne produkty, ako algoritmizované oceňovanie áut podľa tržných trendov či robota, ktorý automaticky zhromažďuje biznisové príležitosti z internetu,“ vysvetlil Gálik. AuresLab bude prichádzať s inováciami buď sám, alebo v spolupráci s jednotlivými divíziami či oddeleniami firmy. „Budeme nápady zhromažďovať, vyhodnocovať ich realizovateľnosť a prínos pre zákazníkov, rozvíjať ich a uvádzať do praxe. Po pilotnej fáze ich odovzdáme príslušnej divízii alebo oddeleniu, aby ich plne zaintegrovali do služieb a produktov pre klientov,“ uzatvorila Karolína Topolová.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  5. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  1. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  3. Vyskúšali sme Asus ProArt P16, notebook pre kreatívcov
  4. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  7. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  8. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 10 219
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 7 139
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 6 584
  4. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 876
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 667
  6. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 527
  7. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 2 534
  8. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi 2 132
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Je ťažké nájsť lepšie vybavený pracovný notebook.


INZERCIA 24 h

V rámci projektu bolo na území Lesnej správy Hrušov osadených 10 búdok.


30. máj

Nie je jedno, kam sa v Grécku vyberiete.


INZERCIA 30. máj
Laura Kovácsová, riaditeľka Mestskej nájomnej agentúry v Bratislave.

Sociálna inovácia pomôže rodinám k domovu a vás zbaví starostí s prenájmom.


INZERCIA 29. máj
SkryťZatvoriť reklamu