INZERCIA

COOP Jednota opäť obhájila svoj status super značky!

V nezávislom hodnotení značiek si COOP Jednota už piaty raz odnáša významné ocenenie Superbrands.

(Zdroj: COOP Jednota)

V nezávislom hodnotení značiek si COOP Jednota už piaty raz odnáša významné ocenenie Superbrands.

Na Slovensku sa ocenenie Slovak Superbrands udeľuje už šesť rokov. Odbornej i širšej verejnosti sprostredkúva históriu úspechu najpopulárnejších značiek na Slovensku. Medzinárodný program Superbrands Awards vznikol v roku 1995 vo Veľkej Británii. Dnes sa toto rešpektované ocenenie udeľuje už v takmer stovke krajín.

Na toto ocenenie môžu byť nominované iba značky, ktoré prešli prísnym výberom. Komisiu tvoria poprední a uznávaní marketingoví a komunikační experti, ktorí sledujú dva ciele: prezentovať príklady hodné nasledovania pre všetkých, ktorí sa chcú rozvíjať a nechať sa inšpirovať tými najlepšími, a zároveň uvádzať do pozornosti mimoriadne silné značky.

Je pre nás nesmiernou cťou, že sa už po piaty raz môžeme pochváliť týmto prestížnym ocenením. Vnímame ho ako signál, že naši zákazníci sú spokojní a nakupujú u nás radi. Zároveň je pre nás motiváciou pokračovať v nastolenom trende a s plným nasadením zákazníkom naďalej prinášať kvalitu bez kompromisov.

Ďakujeme.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon

Cyklonavigace - cyklopočítače jsou dnes zcela na nové úrovni, podívejte se na účelové funkce a zařízení, jež mobil nemůže nahradit

Tlačové správy

Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie

Zážitok je dobrý, mal by to zažiť každý.

Tlačové správy

Slovenské ovocie a zelenina - máme ich v obchodoch dostatok?

Slovenskí farmári naplno využívajú skvelé vlastnosti našej pôdy. Vďaka tomu nájdeme na pultoch čerstvú domácu zeleninu a ovocie.

Tlačové správy

Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch

Keš prestáva obchodníkom zarábať.