SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Popularita červených áut za posledných päť rokov vzrástla o 11 %

Červená - farba lásky je na trhu s jazdenkami čoraz obľúbenejšia aj u mužov.

Už dávno neplatí, že červené autá vyhľadávajú iba ženy. V minulom roku si ju vyberali až v dvoch tretinách muži. Zo značiek áut v červenej farbe sa najviac predávali Škoda, Renault a Peugeot. Vyplýva to z analýzy výsledkov predajov za rok 2017 zameranú na obľúbenosť vozidiel červenej farby ako jedného zo symbolov lásky, ktorú pripravili odborníci najväčšieho tuzemského predajcu jazdeniek AAA AUTO pri príležitosti blížiaceho sa sviatku zamilovaných. Z analýzy ďalej vyplýva, že červená farba je šiestou najobľúbenejšou medzi zákazníkmi AAA AUTO.

Analýza AAA AUTO zameraná na vplyv farby vozidla na jeho obľúbenosť ďalej ukázala, že najčastejším typom predaného ojazdeného automobilu červenej farby je hatchback (57,4 %), za ním sa umiestnil typ combi (12,3 %). Viac ako 73 % predaných červených áut malo benzínový motor, najčastejšie s obsahom 1,2. Nie je prekvapením, že 92 % červených vozidiel malo manuálnu prevodovku a takmer 95 % náhon na predné kolesá.

„Najobľúbenejším modelom v červenej farbe sa vlani stala Škoda Fabia nasledovaná Renaultom Thalia a pomyselné tretie miesto obsadila Škoda Octavia,“ hovorí generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO Karolína Topolová a dodáva: „Naše štatistiky potvrdzujú, že červená farba už nie je iba výsadou žien. Muži sa jej rozhodne nevyhýbajú a volia ju predovšetkým u športových vozidiel, s ktorými je silne spojená.“

Rebríček najpredávanejších modelov jazdeniek v červenej farbe za rok 2017

č.

Značka

%

1.

Škoda Fabia

12,2

2.

Renault Thalia

3,5

3.

Škoda Octavia

3,2

4.

Renault Clio

3,0

5.

Chevrolet Aveo

2,4

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 712
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 329
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 285
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 149
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 3 349
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 880
  7. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 2 387
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 203
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 9. máj

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 9. máj

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu