INZERCIA

Popularita červených áut za posledných päť rokov vzrástla o 11 %

Červená - farba lásky je na trhu s jazdenkami čoraz obľúbenejšia aj u mužov.

Už dávno neplatí, že červené autá vyhľadávajú iba ženy. V minulom roku si ju vyberali až v dvoch tretinách muži. Zo značiek áut v červenej farbe sa najviac predávali Škoda, Renault a Peugeot. Vyplýva to z analýzy výsledkov predajov za rok 2017 zameranú na obľúbenosť vozidiel červenej farby ako jedného zo symbolov lásky, ktorú pripravili odborníci najväčšieho tuzemského predajcu jazdeniek AAA AUTO pri príležitosti blížiaceho sa sviatku zamilovaných. Z analýzy ďalej vyplýva, že červená farba je šiestou najobľúbenejšou medzi zákazníkmi AAA AUTO.

Analýza AAA AUTO zameraná na vplyv farby vozidla na jeho obľúbenosť ďalej ukázala, že najčastejším typom predaného ojazdeného automobilu červenej farby je hatchback (57,4 %), za ním sa umiestnil typ combi (12,3 %). Viac ako 73 % predaných červených áut malo benzínový motor, najčastejšie s obsahom 1,2. Nie je prekvapením, že 92 % červených vozidiel malo manuálnu prevodovku a takmer 95 % náhon na predné kolesá.

„Najobľúbenejším modelom v červenej farbe sa vlani stala Škoda Fabia nasledovaná Renaultom Thalia a pomyselné tretie miesto obsadila Škoda Octavia,“ hovorí generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO Karolína Topolová a dodáva: „Naše štatistiky potvrdzujú, že červená farba už nie je iba výsadou žien. Muži sa jej rozhodne nevyhýbajú a volia ju predovšetkým u športových vozidiel, s ktorými je silne spojená.“

Rebríček najpredávanejších modelov jazdeniek v červenej farbe za rok 2017

č.

Značka

%

1.

Škoda Fabia

12,2

2.

Renault Thalia

3,5

3.

Škoda Octavia

3,2

4.

Renault Clio

3,0

5.

Chevrolet Aveo

2,4

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.

Tlačové správy

Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?

Využite Kombiprodukt a získajte najvýhodnejší úrok na trhu