INZERCIA

Chceme, aby mali naši zákazníci z nakupovania zážitok

Prehľadnosť predajne či rýchlosť vybavenia nákupu sú pre zákazníka veľmi dôležité, najmä pri malých každodenných nákupoch.

Obchodný reťazec Kaufland preto prišiel s novým konceptom svojich predajní. „Pravidelne sa zaoberáme trendami v rámci trhu a snažíme sa ich postupne zavádzať do praxe,“ hovorí Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Ako dodáva, chcú aby mali zákazníci len pozitívne emócie a pohodu pri nákupe.

Nový dizajn zvnútra i zvonka

Nový koncept kladie dôraz na voľnejší pohyb v predajni, urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniam, ale aj na väčší priestor na jeho samotnú realizáciu. Zákazníkom sú k dispozícií už nielen nákupné vozíky, ale aj menšie nákupné košíky. Nákup sa tak stáva jednoduchším a intuitívnejším. Len vlani postupne získala nový dizajn viac než tretina z existujúcich 65 predajní.

Samoobslužné pokladne

Od úspešného spustenia v roku 2016 na prevádzke v Dunajskej Strede sa celkový počet samoobslužných pokladní na predajniach neustále zvyšuje a stali sa štandardom každej novej prevádzky. „Všetci žijeme rýchlo, preferujeme nielen pohodlie, ale aj rýchle a efektívne vybavenie. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo sme sa rozhodli zaviesť samoobslužné pokladne. Asi tretina našich zákazníkov ich využíva na pravidelnej báze na menšie nákupy,“ dopĺňa Langová.

Viac možností platby

Na samoobslužných pokladniach sa dá platiť aj v hotovosti a aj platobnou kartou. Nechýba im ani možnosť rýchlej voľby potravín či zrozumiteľné hlasové komentáre. V rámci nového konceptu predajní boli do blízkosti samoobslužných predajní presunuté aj Informačné pulty. V prípade akýchkoľvek nejasností sa tak zákazník vie kedykoľvek obrátiť na obsluhujúci personál, ktorý mu je neustále k dispozícii.

Podľa prianí zákazníkov

Vstup na predajnú plochu je po novom rozšírený tak, že sa zákazník ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Odstránenie stredovej regálovej steny dáva zelenú rýchlejšiemu pohybu zákazníkov cez celú predajňu, aj pomedzi jednotlivé oddelenia. Okrem toho sa zmenilo aj umiestnenie pekárne, ktorá sa nachádza hneď za ovocím a zeleninou, pribudol regál s tovarom na malý rýchly nákup. Po novom je mraziarenský tovar umiestnený pri pokladniach, čo zákazníkom prinesie nielen urýchlenie nákupu, ale aj praktickosť. Zmenené je aj rozmiestnenie sortimentu v predajni tak, aby zodpovedalo nárokom a požiadavkám nakupujúcich.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!

O2 ďakuje ľuďom, ktorí pre nás v Novembri 89 vybojovali slobodu.

Tlačové správy

4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť

Nenechajte sa popliesť poverami či polopravdami o tepelnoizolačných materiáloch

Tlačové správy

Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva

V priestoroch Múzea dopravy v Bratislave 19. októbra 2018

Tlačové správy

XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry

XXIII. Seminár I. Poliačka s medzinárodnou účasťou – Rozvoj cestnej infraštruktúry.