SME
Sobota, 22. február, 2020 | Meniny má Etela
INZERCIA

Pri týchto polohách spálite najviac kalórií

Aj vy často počujete, že sex je skvelé cvičenie? Dokážu erotické polohy nahradiť náročné cviky z fitnesscentra?

ZerexZerex(Zdroj: stock Adobe)

Treba uznať, že je to oveľa príjemnejšie ako šliapať do pedálov cyklotrenažéra, bežať na páse alebo dvíhať ťažké závažia, čo myslíte? Pozreli sme sa bližšie na čísla.

Koľko sa dá spáliť?

Počítame s tým, že sex trvá v priemere šesť minút. Pri ňom sa dá spáliť len okolo 21 kalórií. Ale toto množstvo je možné ešte znásobiť.

Predĺžením času, ktorý sexu venujeme

Keď to budete robiť 30 minút svojho času, môžete spáliť okolo 85 - 100 kalórií. A to už sú zaujímavé čísla. Čo tak posunúť sa na vyššiu úroveň vašej priemernej štatistiky? Lepšiu výdrž a zaujímavý čas môžete dosiahnuť cvičením, pravidelným opakovaním a tiež pomocou tabletiek na predĺženie sexuálneho styku.

Dokonca niektoré jedlá majú potenciál podporiť sexuálnu výdrž u mužov: ustrice, zeler, čučoriedky, arašidy, banány, cesnak, čokoláda.

Sex pred raňajkami

Prečo sex pred raňajkami? Má to hneď dve výhody. Pri telesnej aktivite “nalačno” siaha telo do svojich zásob a spaľuje uložené tuky, keďže nemá z čoho iného čerpať energiu. Bavíme sa až o 20% vyššom účinku. A k tomu ako bonus: hodnoty testosterónu u mužov sú najvyššie medzi 7 a 8 hodinou ráno. Takže spaľovanie aj sexuálny apetít budú na svojom vrchole.

Dokázané zdravotné výhody pravidelného sexu

Môžeme hovoriť o posilnení zdravia v pravom slova zmysle. Hlavnými benefitmi sú:

  • zníženie krvného tlaku
  • zníženie stresu
  • posilnenie imunitného systému
  • zníženie rizika srdcových ochorení a cukrovky
  • zlepšenie spánku
  • zlepšenie vzhľadu
  • zmierňuje bolesti
  • zredukovanie výskytu kŕčov

Erotické polohy

Môžete pri nich zapájať rôzne svaly, vyskúšajte aj náročnejšie pozície a erotické polohy - prekvapíte nielen svoje telo, ale určite aj partnerku. Inšpirujte sa novodobou Kámasútrou pre obohatenie vášho sexuálneho života.

Pozície so zameraním na stred tela a svaly panvového dna

Tieto polohy podporujú spevnenie stredu tela, pevné brucho (rovnako ako cviky, ktoré robíte v posilňovni pre pevný stred tela, napríklad plank):

Lotosový kvet - milenci sedia v tejto dôvernej póze oproti sebe tvárou v tvár. Ruky a nohy sú pevne obopnuté okolo tela toho druhého. Budete musieť použiť váš stred tela, jadro a svaly panového dna na vytiahnutie panvy hore a dole.

Misionár - klasická poloha, kedy parnerka leží a partner je “na nej”. Skúste držať celú váhu tela na rukách nad partnerkou, pocítite aj stred tela a miesta, kde by sa zišli tehličky dajú o sebe vedieť.

Pozície na stabilizáciu

Jedná sa o polohy, kde podobne ako pri joge podporujete stabilizáciu tela:

Na psíka - poloha “na kolenách zozadu” vyžaduje zapojenie veľkého množstva svalov rovnako ako pri power joge a sľubuje spálenie až 120 kalórií pre mužov a 80 pre ženy.

V stoji s partnerkou “na sebe” - náročná poloha pre dobrodužných. Partner drží partnerku s jej nohami okolo svojho pása a rukami okolo krku. Vyžaduje fyzickú silu, stabilitu. Muži dokážu spáliť pri tejto polohe 100 a viac kalórií.

Sex možno nenahradí náročné aktivity vo fitness centre. Rozhodne však po ňom budete mať ďaleko väčší úsmev na tvári ako keď odchádzate z cvičenia na strojoch.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tipy na darček pre krstniatko

Byť krstným rodičom je pocta. Ide o vzťah, ktorý prehlbuje vzťahy, robí vás súčasťou užšieho rodinného kruhu.

Tlačové správy

Viete aké je študentské mesto na Slovensku?

Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici poskytuje kvalitné vysokoškolské vzdelávanie.

Tlačové správy

Zvažujete štúdium? A prečo nie v Prahe?

Metropolitná univerzita Praha (MUP) má ako jedna z malého množstva skromných vysokých škôl v Českej republike štatút univerzity.