INZERCIA

Voňavé štúdium - kampaň cez zmysly

Máš na to oko, nos, hlavu? Fakulta záhradníctva a krajinného inžinierstva SPU spustila kreatívnu kampaň pre uchádzačov o štúdium.

Máš na to oko, nos či hlavu? Digitálna kampaň Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva SPU v Nitre je zameraná na trojicu ponúkaných študijných odborov.

Fakulta záhradníctva a krajinného inžinierstva Slovenskej poľnohospodárskej univerzity v Nitre spustila od januára zaujímavú kampaň pre uchádzačov o štúdium.

Jej úlohou je prostredníctvom digitálnej komunikácie predstaviť trojicu študijných odborov – krajinárstvo, záhradníctvo a krajinnú a záhradnú architektúru tak, aby poukázala aj na iný rozmer poľnohospodárskych odborov.

Podľa slov doc. Ing. Klaudie Halászovej, PhD., dekanky Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre je často vnímaná jednostranne cez typické poľnohospodárske študijné odbory. A to stredoškolákom nie vždy „vonia“. „Mnohí ani netušia, o aké zaujímavé možnosti a atraktívnu budúcnosť sa pripravujú. Preto sme sa rozhodli, že im to ukážeme cez zmysly“, hovorí dekanka K. Halászová.

„Ak majú na to hlavu, nos či oko, aj oni môžu rozhodovať o tvare našej krajiny, či preraziť so svojou vlastnou značkou, alebo navrhovať parky či záhrady po celom svete“. Prostredníctvom kreatívneho videa zameraného na tri naše odbory chceme mladým povedať, že štúdium na Fakulte záhradníctva a krajinného inžinierstva SPU v Nitre je dobrý nápad“, dodáva dekanka.

Súčasťou kampane Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva je aj unikátny instagramový účet s názvom Flórstagram, v ktorom sa vizuálne snažia osloviť súčasných aj budúcich študentov a zároveň im priblížiť, čo všetko môžu na fakulte študovať.

„Primárne je kampaň postavená na minisite vonavestudium.sk, čo je vlastne podporná webová stránka pre hlavnú stránku fakulty, kde potenciálny uchádzač nájde všetky potrebné informácie o štúdiu na fakulte“, hovorí Ing. Martin Pikalík, PhD., z Centra programov a celoživotného vzdelávania Fakulty záhradníctva a krajinného inžinierstva, ktorý za fakultu koordinuje technickú stránku kampane. „Máme nasadené videá a kreatívy na Facebooku, YouTube a Google, pričom časom kampaň rozšírime o natívne články tak, aby sme efektívne oslovili vytipovanú cieľovú skupinu.

Kampaň okrem toho, že zachytáva moderné digitálne trendy, je zameraná na uchádzačov o štúdium tak, aby ukázala čo sa dá u nás študovať, čo všetko štúdium prináša a najmä prezentujeme už našich úspešných absolventov, ktorí s fakultou spolupracujú a sme na nich pyšní“ dodáva dekanka K. Halászová.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

S dobrým pivom leto chutí

Veci majú byť jasné a pivo má byť horké.

Tlačové správy

Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut

Smart zariadenie Mercedes PRO Adapter prináša modernú konektivitu pre úžitkové vozidlá Vito a Sprinter.

Tlačové správy

Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína

Mladý 12-členný tím z Trenčína sa vám postará o vytvorenie web stránky, e-shopu a zabezpečí komplexné online marketingové služby.

Tlačové správy

Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo

Jediný hamburger, ktorý nevyšiel z módy.