SME

MetLife spúšťa globálnu inovačnú výzvu - program collab 3.0 EMEA

Program nadväzuje na dva úspešné programy spolupráce v Singapure a Japonsku.

(Zdroj: MetLife)

Londýn 12. marca - Spoločnosť MetLife dnes spustila program „collab 3.0 EMEA“, globálnu otvorenú inovačnú platformu pozývajúcu podnikateľov a firmy pôsobiace v oblasti poistných technológií, aby rozšírili svoje aktivity so spoločnosťou MetLife a vyriešili niekoľko najväčších inovačných výziev poisťovateľa v jeho spoločnostiach v Európe, na Strednom východe a v Afrike.

Spoločnosť pozýva startupy pôsobiace v oblasti poistných technológií, aby sa uchádzali o zmluvu v hodnote 100 000 USD na vývoj riešení poistných hodnotových reťazcov v oblastiach ako zapojenie zákazníka, predaj a prevádzky a pilotne tieto riešenia zaviedli so spoločnosťou MetLife EMEA.

Program collab 3.0 EMEA, ktorý vytvorili v LumenLab, inovačnom centre MetLife Ázia, nadväzuje na dva úspešné programy spolupráce v Singapure (2016) a Japonsku (2017), ktoré prilákali 250 žiadostí firiem pôsobiacich v poistných technológiách z viac ako 35 krajín.

„Náš plán transformácie poisťovníctva a spôsobu, ako komunikujeme so zákazníkmi, myslíme vážne – vieme však, že sami to nedokážeme. Nikdy nemôžete inovovať rýchlejšie ako trh. Budujeme silný ekosystém pre budúcnosť zapojením firiem pôsobiacich v oblasti poistných technológií cez programy ako collab,” hovorí Zia Zaman, výkonný riaditeľ LumenLab a výkonný riaditeľ pre inovácie MetLife Ázia.

Po dôkladnom výberovom procese vyberie spoločnosť MetLife osem finalistov a spojí ich s najlepšími zamestnancami MetLife EMEA, aby vyvíjali svoje riešenia.

K dnešnému dňu uzavrela spoločnosť MetLife prostredníctvom programu collab v Ázii zmluvy za viac ako pol milióna USD. Tieto obchodné zmluvy sa týkali vývoja praktických riešení, ktoré prinášajú hodnotu pre obchodnú činnosť MetLife a skúsenosť zákazníka.

„Spoločnosť MetLife stojí na čele v inováciách a program collab 3.0 EMEA je toho vynikajúcim príkladom. Spájame skutočné obchodné výzvy z našej spoločnosti na celom svete s nápadmi zvonka, aby sme vytvorili najlepšie riešenia pre naše obchodné aktivity a zákazníkov. Čo je najdôležitejšie, naši najlepší zamestnanci budú podporovať finalistov a spolupracovať s nimi počas celého procesu,“ povedal Michel Khalaf, prezident EMEA a regiónov USA v MetLife.

Finalisti sa budú môcť zúčastniť samitu „collab Summit EMEA and Demo Day“ (Summit programu collab a deň prehliadok), ktorý sa bude konať v Londýne 11.-12. júla 2018, aby predstavili svoje riešenia a tu bude vyhlásený absolútny víťaz.

Možnosť podávania prihlášok cez collab web začína dnes a končí 20. apríla 2018. Ak máte záujem dozvedieť sa viac alebo sa prihlásiť do programu collab 3.0 EMEA, navštívte stránku: collab.lumenlab.sg.

O spoločnosti MetLife

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a pridružených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností vo svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, renty, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, aby pomohla individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Bola založená v roku 1868, má prevádzky vo viac ako 40 krajinách a udržiava si vedúce postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.metlife.com

O LumenLab

Ako priekopníci pre disruptívne inovácie v spoločnosti MetLife sa LumenLab orientujú dopredu, aby vytvorili nové obchodné aktivity v zdravotníctve, majetku a dôchodkoch. Lumen, jednotka svetelného toku, symbolizuje náš záväzok osvetľovať novú cestu pri riešení problémov, ktorým dnes ľudia v Ázii čelia. Zameraním sa na budovanie nových produktov a služieb založených na technológiách a dátach chceme pomôcť ľuďom dosiahnuť bohatšie a naplnené životy. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.lumenlab.sg

Kontakt:

Európa:

Jo Riddell jriddell@metlife.com +44(0)7557286265

Jonathan Bunn jbunn@metlife.com +44 (0) 7557 161018

Ázia

Yvette Marmur ymarmur@metlife.com +852 5716 8533

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  3. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  6. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  7. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Signature vône podľa osobnosti
  2. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  3. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  4. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  5. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  6. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  7. V Malackách vybudovali čajové impérium
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 249
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 10 269
  3. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 6 169
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 817
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 371
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 487
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 316
  8. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 725
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nájdite tú, ktorá vás naozaj vystihuje.


INZERCIA 15 h

V dobe, keď sa výrobné procesy zrýchľujú, Budweiser Budvar ide vlastnou cestou.


INZERCIA 15 h

Úspech ako životný štýl. Ako slovenskí milionári pristupujú k životu a biznisu?


INZERCIA 15 h

Strachanovci stavili na svoje meno aj na inšpirácie z Rakúska.


INZERCIA 21. sep
SkryťZatvoriť reklamu