SME
Streda, 12. august, 2020 | Meniny má DarinaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

MetLife získalo už štvrtýkrát ocenenie Slovak Superbrands Award

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

(Zdroj: MetLife)

Bratislava 14. marca - Spoločnosť MetLife získala aj v tomto roku prestížne ocenenie Slovak Superbrands. Za šesť rokov, odkedy sa ocenenie na Slovensku udeľuje, ho MetLife získalo už štyri razy.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

MetLife sa tak zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. „Vďaka Superbrands sme sa zaradili do skupiny elitných značiek. Ocenenie je dôkazom, že sme súčasťou silnej, globálnej spoločnosti, čo nám stále viac a viac napomáha odlíšiť sa od konkurencie a byť svetovým lídrom,“ povedal riaditeľ marketingu a komunikácie spoločnosti MetLife Milan Drdoš.

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Budovanie silnej značky je naďalej jedným z kľúčových bodov stratégie spoločnosti a ocenenie je, podľa jej predstaviteľov zadosťučinením, že smerovanie spoločnosti je správne. Je to pozitívna spätná väzba na silu a hodnotu značky MetLife.

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a pridružených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností vo svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, renty, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, abypomohla individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Bola založená v roku 1868, má prevádzky vo viac ako 40 krajinách a udržiava si vedúce postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii,

Európe a na Strednom východe. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.metlife.com.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,5 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Stráviť dovolenku na juhu Čiech môžete tento rok výhodnejšie!

Náš región je ideálne miesto na strávenie dovolenky všetkých vekových kategórií.

Tlačové správy

Poznáte v Banskej Štiavnici aj tieto miesta?

Prvá návšteva banského mesta k ním zväčša nevedie.

Tlačové správy

Mimoriadna akcia: K ročnému online predplatnému kávovar zdarma

Akcia platí pre nových aj existujúcich predplatiteľov, ktorí si ho predĺžia.