SME
Štvrtok, 28. september, 2023 | Meniny má Václav

MetLife získalo už štvrtýkrát ocenenie Slovak Superbrands Award

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.

(Zdroj: MetLife)

Bratislava 14. marca - Spoločnosť MetLife získala aj v tomto roku prestížne ocenenie Slovak Superbrands. Za šesť rokov, odkedy sa ocenenie na Slovensku udeľuje, ho MetLife získalo už štyri razy.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

MetLife sa tak zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. „Vďaka Superbrands sme sa zaradili do skupiny elitných značiek. Ocenenie je dôkazom, že sme súčasťou silnej, globálnej spoločnosti, čo nám stále viac a viac napomáha odlíšiť sa od konkurencie a byť svetovým lídrom,“ povedal riaditeľ marketingu a komunikácie spoločnosti MetLife Milan Drdoš.

Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality MetLife a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Budovanie silnej značky je naďalej jedným z kľúčových bodov stratégie spoločnosti a ocenenie je, podľa jej predstaviteľov zadosťučinením, že smerovanie spoločnosti je správne. Je to pozitívna spätná väzba na silu a hodnotu značky MetLife.

MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a pridružených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností vo svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, renty, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, abypomohla individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Bola založená v roku 1868, má prevádzky vo viac ako 40 krajinách a udržiava si vedúce postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii,

Európe a na Strednom východe. Ak máte záujem získať viac informácií, navštívte www.metlife.com.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ak podceníte pri stavbe tento detail, pripravte sa na vyššie účty za kúrenie
  2. Volia podľa TikToku, Youtube a Instagramu. Ovplyvnia mladí voľby?
  3. Služby na pohotovosti nikto nechcel. Postavili na nich biznis
  4. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku!
  5. Aké tajomstvá skrýva kancelária šéfveliteľa?
  6. Slováci hlásili v lete až o 35 % viac škôd než minulý rok
  7. Všetkým lepí pred voľbami
  8. Tenisová zábava pre celú rodinu na Peugeot Tennis Day
  1. Autosalón Autoshow Nitra opäť v plnej sile!
  2. Medzinárodný jazzový festival vstúpi do 27. ročníka
  3. Slováci hlásili v lete až o 35 % viac škôd než minulý rok
  4. Aké tajomstvá skrýva kancelária šéfveliteľa?
  5. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku!
  6. Zvonenie v ušiach?!
  7. Významné holandské firmy pôsobiace na Slovensku spojili sily
  8. Toto je dokonalosť! Objavte výhody tepelných čerpadiel
  1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 16 321
  2. Všetkým lepí pred voľbami 10 103
  3. Hladinka smeruje do Košíc! 7 843
  4. Umelá inteligencia už zajtra ovládne 5 miest na Slovensku! 7 643
  5. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy? 6 740
  6. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 128
  7. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 4 489
  8. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát 3 967
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Príďte si do Nitry pozrieť 29 automobilových značiek, slovenské výstavne premiéry a vyhrajte auto za vstupenku.


5m

T. Szabados: „Pokračovať v tradícii nie je v dnešnej dobe jednoduché.“


2 h

Dozviete sa v 9 časti komiksu Posledný follower.


INZERCIA 10 h
SkryťZatvoriť reklamu