INZERCIA

Billa Slovensko zavádza nové ekologickejšie tašky

Spoločnosť Billa Slovensko uvádza v týchto dňoch do svojich predajní ekologické plastové a papierové tašky.

(Zdroj: BILLA)

Spoločnosť BILLA Slovensko uvádza v týchto dňoch do svojich predajní ekologické plastové a papierové tašky. Ide o ďalší krok obchodného reťazca pri napĺňaní stratégie trvalej udržateľnosti.

BILLA Slovensko pokračuje v znižovaní negatívnych dopadov na životné prostredie. Rozhodla sa pristúpiť k ráznemu kroku a od polovice marca tohto roka nájdu zákazníci v jej predajniach len nové plastové tašky vyrobené z recyklovateľného plastu s označením Blue Angel. Toto označenie deklaruje recyklovateľnosť minimálne 80 % použitých materiálov. Okrem tohto pri výrobe takejto tašky sa vypustí do ovzdušia až o 60 % menej oxidu uhličitého. „Zníženie spotreby klasických plastových tašiek je aj politikou Európskej únie. BILLA sa však na Slovensku rozhodla ísť ďalej ako nariaďuje európska norma a nahradí všetky plastové tašky vo svojich predajniach za ekologickejšie materiály,“ vysvetľuje generálny riaditeľ BILLA Slovensko Dariusz Bator. Tašky budú k dispozícií v dvoch variantoch a na všetkých predajniach sú dostupné od 15. marca.

Zmena sa dotkne i papierových tašiek. Súčasné doplnia ekologické papierové hnedé tašky bez ďalších úprav. Zmena sa dotkne aj permanentnej tašky s ikonickým obrázkom čerešne – BILLA ju nahradí v najbližších týždňoch novou verziou z recyklovateľného materiálu.

Nový ekologický projekt má ale aj charitatívny rozmer. „Z ceny každej zakúpenej recyklovateľnej papierovej, plastovej či permanentnej tašky navyše BILLA prispeje dva centy na projekt – Zdravé oči už v škôlke, ktorý prebieha pod záštitou o.z. BILLA ľuďom,“ dodáva Dariusz Bator. V rámci tohto projektu Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska meria zrak deťom v škôlke s cieľom prevencie a detekcie závažných porúch zraku už v mladom veku. Vďaka týmto financiám budú môcť odborníci zmerať oči vyššiemu počtu detí, ako sa pôvodne počas tohto roka plánovalo.

BILLA sa o ekologický prístup snaží dlhodobo – znižuje objem odpadu, zavádza stále nové opatrenia na recykláciu, ale aj využíva nabíjateľné elektromobily pre služobné účely svojej centrály. Zavedenie recyklovateľných tašiek je tak ďalším krokom smerom k spotrebiteľom v snahe eliminovať škodlivý dopad bežných plastov na životné prostredie.

O spoločnosti
Spoločnosť BILLA, s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje viac ako 140 a zamestnáva viac ako 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA Naše bio a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov. 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Reportáž: Ako sa robia balené bagety? Zisťovali sme vo fabrike

Najobľúbenejšiu slovenskú bagetu, debrecínsku, vyrábajú na strednom Slovensku.

Tlačové správy

Bayer posilňuje svoju značku

Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer.

Tlačové správy

Ružička Csekes je už po šiesty krát Právnickou firmou roka

Advokátska kancelária Ružička Csekes sa za viac ako 25 rokov vyprofilovala na jednu z najväčších kancelárií na Slovensku.

Tlačové správy

O2 a Matej Tóth otvárajú druhý ročník O2 Športovej akadémie

O2 tak tento rok nadväzuje na úspešné projekty z minulého roka a spája ich pod spoločnú platformu O2 Dobrá vec.