SME

Bayer posilňuje svoju značku

Dynamické, otvorené, osobné...To sú aktuálne atribúty inovovaného loga spoločnosti Bayer.

Bratislava 19. apríla (OTS) - Ako CEO spoločnosti Werner Baumann vysvetľuje: „Naša značka je naša najdôležitejšia rozlišovacia vlastnosť. Ľudia z celého sveta viac než 150 rokov dôverujú spoločnosti Bayer.“ Nová značka tak zladí dlhé dedičstvo spoločnosti Bayer s výzvami, ktorým čelí veľká nadnárodná spoločnosti v dnešnom digitálnom svete. Vďaka zameraní firmy na zdravie a výživu bolo nevyhnutné premietnuť tieto zmeny aj v značke Bayer.

Zmena identity Bayer je zrejmá vo všetkých oblastiach - v online a offline vizuálnych aj audiovizuálnych médiách, v legendárnom logu „Bayer Cross“ aj v farebnej schéme, použitom fotografickom štýle a taktiež v písme. Farby a obrázky spoločnosti Bayer sú teraz živšie, teplejšie a dynamické. Jeho vonkajší vzhľad je otvorenejší a kozmopolitný. „Bayer Cross“ je starostlivo prispôsobený potrebám dnešného digitálne prepojeného sveta. Zároveň zostává nespochybniteľným výrazom značky Bayer - koniec koncov, meno zastupuje odbornosť a kvalitu po celom svete už od roku 1863.

O spoločnosti
Bayer je globálna spoločnosť s hlavným pôsobením Life Science v oblasti starostlivosti o zdravie a v poľnohospodárstve. Produkty a služby spoločnosti sú vytvárané tak, aby slúžili ľudom a zlepšovali kvalitu ich života. Bayer si zároveň kladie za cieľ tvoriť hodnoty prostredníctvom inovácii, rastu a rentability. Spoločnosť Bayer sa zaviazala dodržovať zásady udržateľného rozvoja a jej sociálne a etické zodpovednosti ako zodpovedného občana. Vo fiškálnom roku 2017 spoločnosť zamestnávala približne 99 800 ľudí a predaje dosiahli 35 miliárd EUR. Kapitálové výdavky boli vo výške 2,4 miliárd EUR, do výskumu a vývoja Bayer investoval 4,5 miliardy EUR. Viac informácií je k dispozícii na www.bayer.com.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  2. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  3. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  4. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  5. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  6. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  7. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta
  8. Digitálne sebavedomie pre novú generáciu: kto sú digiPEERS?
  1. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  2. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  3. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  4. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  5. Kto pomôže tým, čo pomáhajú?
  6. Gazdovať sa dá aj na jalovej pôde
  7. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  8. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 14 489
  2. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 5 949
  3. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 5 819
  4. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 4 484
  5. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 4 432
  6. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 4 134
  7. Keď sa z brigády stane kariéra 2 855
  8. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 2 620
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Životné poistenie je najlacnejšie pre mladých ľudí.


INZERCIA 2 h
Dobrá flotila Slovenský skauting

Nadácia Volkswagen Slovakia odovzdala deväť automobilov neziskovým organizáciám.


INZERCIA 2 h

Už najbližšiu stredu.


INZERCIA 2 h

Októbrový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 2 h
SkryťZatvoriť reklamu