SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

BILLA rozširuje ponuku lokálnych dodávateľov o ďalšie regióny

BILLA ponúka výrobky z regiónov už na 69 predajniach.

BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región.BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región. (Zdroj: BILLA)

BILLA Slovensko rozširuje ponuku výrobkov od miestnych producentov v ďalších dvoch regiónoch. K bratislavskému a spišskému regiónu sa pripojili nitriansky a považský región. BILLA chce portfólio lokálnych výrobkov rozšíriť aj v ďalších regiónoch.

Spoločnosť BILLA umiestnila na pultoch svojich predajní od apríla ďalších 33 regionálnych výrobkov od desiatich lokálnych slovenských výrobcov. Nové unikátne umiestnené stojany s produktami nájdu zákazníci v nitrianskom a považskom regióne.

V novembri minulého roka sme uviedli na trh prvé výrobky od lokálnych výrobcov v bratislavskom a spišskom regióne. Zároveň sme prisľúbili, že túto ponuku budeme rozširovať a sme radi, že dnes sa tento sľub stáva realitou. Špeciálny regál s ponukou od regionálnych výrobcov nájdu vo svojich predajniach už aj zákazníci v nitrianskom a považskom regióne. Výrobky od regionálnych dodávateľov tak máme na 69 predajniach,“ vyhlásil generálny riaditeľ spoločnosti BILLA, s.r.o. Dariusz Bator.

Pre výrobky regionálnych dodávateľov je v predajniach BILLA vyhradený regál so špeciálnym dizajnom – zákazník ich tak v predajni ľahko nájde. V nitrianskom regióne tento regál zaplnili napríklad cestoviny, raňajkové či večerné kaše a domáce ovsené müsli, ale aj farmárske lupienky či produkty z tekvice. V považskom to sú zase perníky, špeciálne múky, kaše, oleje a džemy, sirupy a limonády či dobroty z jabĺk.

BILLA regionálni výrobcovia - považský región. (zdroj: BILLA) BILLA regionálni výrobcovia - považský región. (zdroj: BILLA)

Potraviny sú výnimočné svojím pôvodom, pretože pochádzajú od lokálnych slovenských producentov. Zároveň je potrebné vyzdvihnúť, že BILLA doteraz s týmito spoločnosťami nespolupracovala, takže ide o vytvorenie úplne nových obchodných vzťahov.

Hovoríme najmä o tých firmách, ktoré ponúkajú kvalitné výrobky, no ich výrobné kapacity zväčša nedokážu pokryť celé Slovensko. „Všetky nové výrobky sa objavujú na pultoch nášho reťazca vôbec po prvýkrát. Ďalej budeme pokračovať v hľadaní výrobcov v ostatných regiónoch, aby sme Slovákom mohli ponúknuť ešte viac nových, zaujímavých a zároveň cenovo dostupných produktov daného regiónu. Našim cieľom je pokryť unikátnou ponukou podľa regiónu čo najväčšiu časť Slovenska,“ dodal D. Bator.

„Vďaka spolupráci s BILLA Slovensko sa nám podarilo nájsť lepšie uplatnenie na trhu a získali sme nové skúsenosti. Na pultoch máme aktuálne päť druhov cestovín, najväčšej obľube sa tešia niťovky a široké špenátové rezance. Máme záujem rozšíriť spoluprácu aj na košický región, prípadne aj na oblasť Liptovského Mikuláša,“ hovorí o spolupráci Dagmar Dvořáková z ADC Poprad s.r.o.

BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región. (zdroj: BILLA) BILLA regionálni výrobcovia - nitriansky a považský región. (zdroj: BILLA)

Spoluprácu a možnosť dostať svoje výrobky ku zákazníkom z celého Slovenska, si pochvaľuje aj Bibiána Ertlová z Erbia s.r.o. “Našou preferenciou bolo dostať sa do siete, ktorá ponúka kvalitné potraviny nielen zo Slovenska, a tou bola na trhu jednoznačne na prvom mieste BILLA. Naša spolupráca trvá už vyše polroka a veľká spokojnosť z našej strany je nielen v komunikácii, ale aj v celkovom priebehu. Takéto partnerstvo je pre nás veľkou podporou.” Výrobcom pomáha i strategické umiestnenie ich produktov a marketing veľkého reťazca. Zároveň BILLA podporuje menších výrobcov aj zdieľaním skúseností. „Pomáhame im napríklad v legislatívnych otázkach, ako je tvorba zmlúv a pravidlá obchodovania, ale aj pri samotných objednávkach. Na druhej strane však aj vítame nápady lokálnych dodávateľov, ktorí sú pre nás takisto novinkou. Zároveň však rešpektujeme aj ich výrobné kapacity, ako aj občasné ohlásené nedodávky tovaru,“ vysvetľuje Bator.

Ponuka produktov od malých regionálnych dodávateľov nie je jedinou aktivitou obchodného reťazca so 100-percentne slovenským pôvodom. BILLA podporuje lokálnych výrobcov dlhodobo – už v roku 2013 uviedla na trh produkty pod značkou Slovenská farma. Pod týmto označením nájdu zákazníci garantované slovenské produkty v oddeleniach mäsa, ale aj ovocia a zeleniny.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  2. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  3. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  4. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  6. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 151
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 018
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 751
  4. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 844
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 994
  6. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 873
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 500
  8. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 2 318
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 4 h

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 4 h

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 4 h

Májový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia od nás dostanú darček!


INZERCIA 12. máj
SkryťZatvoriť reklamu