INZERCIA

Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska

Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii.

(Zdroj: Tesco)

Výrazný podiel slovenskej hydiny je zastúpený v predajniach Tesco vďaka dlhodobej spolupráci so slovenskými hydinárskymi spoločnosťami a dodávateľmi. Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii.

Spoločnosť Tesco podporuje slovenskú produkciu hydiny aj v rámci vlastnej značky. „Dlhodobo spolupracujeme s domácimi dodávateľmi hydinového mäsa. Tí nám aktuálne dodávajú až 77 % hydinového mäsav rámci sortimentu produktov vlastnej značky, “ povedalaLucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco SR.

Férové vzťahy s dodávateľmi sú pre Tesco dôležitým základom, na ktorom buduje a rozvíja dlhodobé partnerstvá. Mnohí slovenskí dodávatelia vďaka tomu rozširujú výrobu, podporujú vznik nových pracovných miest, a tak prispievajú k rozvoju regiónov. Naša spoločnosť HYZA, a. s., ktorá v tomto roku oslavuje 70. výročie založenia hydinárskej tradície v Topoľčanoch, s TESCO STORES SR, a. s., spolupracuje od príchodu tohto reťazca na slovenský trh. Počas svojej existencie sme výrazne zmodernizovali výrobu a zásadne rozšírili ponúkaný sortiment. Vlani sme do siete Tesco dodali viac ako 2 000 000 kg hydiny vrátane produktov vlastnej značky. Partnerstvo s TESCO STORES SR, a. s., vnímame dlhodobo ako úspešné. Oceňujeme najmä férový a profesionálny prístup tohto pre nás významného obchodného partnera na Slovensku. Naším dlhodobým cieľom je rozvíjať a skvalitňovať vzájomnú spoluprácu,“ povedalaDaniela Čaplovičová, obchodná riaditeľka spoločnosti HYZA, a. s.

Kvalitu a čerstvosť produktov dosahuje Tesco vďaka stabilnej spolupráci s partnermi, ako súHYZA, Domäsko či Hydina Kubus. Spoločnosť Tesco si uvedomuje, že dlhodobá spolupráca musí byť založená nielen na vzájomnom dodržiavaní najprísnejších požiadaviek na kvalitu, bezpečnosť a čerstvosť produkcie, ale aj na zodpovednom prístupe k chovu zvierat zo strany partnerov.

Rozširovanie ponuky slovenskej hydiny v rámci predajnej siete Tesco prináša aj spolupráca so špecializovanými predajcami čerstvých mäsových i farmárskych slovenských výrobkov. K najväčším partnerom Tesca patria mäsové pulty Domäsko, ktorých pestrú ponuku nájdu zákazníci v rámci 19 predajných miest v rámci obchodov Tesco.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky

Kde sa dvaja bijú, tablet víťazí.

Tlačové správy

Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?

Dotykový displej, GPS, radary a řada funkcí - jak dopadne autokamera Mio MiVue 785 Touch s nekompromisním testem youtubera JeezyJ?

Test youtubera JeezyJ autokamerky MiVue 785 Touch
Tlačové správy

Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU

Po niekoľkoročnej prestávke sa opäť konala Burza pracovných príležitostí spojená s prezentáciou stavebných firiem.

Tlačové správy

Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu

Až jedno zo štyroch úmrtí v rámci Európskej únie je zapríčinené rakovinou.