SME
Utorok, 19. november, 2019 | Meniny má Alžbeta
INZERCIA

Regionálne servisné centrum PwC

Kariérny rast s work-life balance v poradenskej firme.

„Za 4 roky naši zamestnanci môžu rotovať v tímoch a prejsť cez štyri komplexné procesy z 12-tich možností, absolvovať FIA kurz, získať certifikát a stanú sa tak lídrom alebo expertom v danej oblasti, podľa toho v čom sú najlepší,” hovorí Mária Jančovičová, líder PwC SSC.

Čo sa môžu naučiť zamestnanci v regionálnom servisnom centre (SSC) poradenskej spoločnosti PwC?

V oblasti účtovníctva je základným kariérnym krokom naučiť sa medzinárodné účtovníctvo. Zamestnanci absolvujú FIA kurz, kde sa naučia základy medzinárodného účtovníctva v našej PwC Akadémii a taktiež majú možnosť využiť rôzne kurzy ďalších zručností pre podporu ich osobného rozvoja. V súčasnosti máme viac ako 100 zamestnancov, táto veľkosť centra umožňuje mať priateľské a úzko prepojené pracovné prostredie. Pracujeme v malých tímoch a všetci sa medzi sebou dobre poznáme. PwC je spoločnosť, ktorá využíva rôzne informačné systémy a implementuje nové technológie pre našu každodennú prácu. Vďaka našim moderným systémom a programom môžu naši zamestnanci pracovať z domu a vo flexibilnom pracovnom čase, takže môžu mať vyrovnaný kariérny rast s ich osobným životom.

Aké služby ponúka regionálne servisné centrum PwC?

V SSC Bratislava spracovávame viac ako pol milióna transakcií a dokumentov za rok v troch hlavných oblastiach - financie a účtovníctvo, spracovanie dát klientov a risk manažment.

Čo považujete za najdôležitejšie v tejto práci?

Naše kľúčové hodnoty sú komunikácia, zákazníci a neustále zlepšovanie sa. Podporujeme všetkých kolegov v súlade s našimi hodnotami. Komunikujeme intenzívne a otvorene medzi sebou s cieľom vybudovať si vzájomnú dôveru v rámci tímov, s našimi internými zákazníkmi a snažíme sa prichádzať s novými nápadmi pre zlepšovanie našich procesov. Podporujeme našich ľudí v ich profesionálnom raste formou rôznych kurzov často šitých na mieru a takisto vo forme riadenia zaujímavých regionálnych projektov zameraných na zlepšovanie procesov a našej každodennej práce. Naše servisné centrum spracúva 12 rôznych procesov pre interných klientov a akonáhle niekto v tíme zvládne celý proces, môže sa posunúť na ďalší, takže za krátky čas získa komplexný prehľad o rôznych procesoch a súčasne to prispeje k zlepšovaniu sa a efektívnosti nastavenia jednotlivých procesov.

Čo máte na mysli pod pojmom komplexné procesy?

Vďaka našej veľkosti, patríme k malým servisným centrám, preto majú naši zamestnanci možnosť pracovať s komplexnými procesmi, poznať ich nastavenie od začiatku až do konca a tak lepšie pochopiť oblasť ako celok. Tým môžu rásť profesionálne rýchlejšie, keďže vidia celý proces a nielen jeho jednotlivé časti.

Jednou z našich kľúčových hodnôt je Starostlivosť ("Care") čím poukazujeme na to, že na našich zamestnancoch nám naozaj záleží. V zmysle tejto filozofie ponúkame flexibilný systém benefitov, z ktorých si každý zamestnanec vyberá tie, ktoré najviac zodpovedajú jeho konkrétnym potrebám.

Flexibilný systém benefitov

Život a zdravie

  • Životné poistenie
  • Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom aj nad rámec zákona
  • Preventívne zdravotné prehliadky v súkromných zdravotníckych zariadeniach
  • Flexibilné pracovné možnosti a pohyblivá pracovná doba
  • Masáže na pracovisku

Šport a voľný čas

  • Športová karta na využívanie pohybových
    a relaxačných aktivít po celom Slovensku
  • Športové súťaže a voľnočasové aktivity plne hradené zamestnávateľom
  • Akcie pre deti (Mikuláš, detský tábor a iné)
  • Akcie pre zamestnancov(Vianočný večierok, Spring party, Teambuildingy a iné)

Vzdelávanie

  • E-learningové vzdelávacie programy
  • PwC Akádémia a možnosť účasti na medzinárodne certifikovaných programoch
  • Klasické školenia na rozvoj softskills, odborných a riadiacich zručností
  • Účasť na konferenciách a workshopoch

EXTRA

  • Dni voľna navyše počas Vianoc
  • Smartfón a počitač aj na súkromné účely
  • Príspevok pri narodení dieťaťa
  • Príspevok pri odchode na materskú dovolenku
  • Príspevok pri životnom jubileu
  • Výkonnostný bonus vyplácaný na konci finančného roka
  • Špeciálny bonus za výnimočný prínos (tzv. SSC Awards)
  • Významné zľavy v zazmluvnených partnerských inštitúciách

O našom centre

Regionálne servisné centrum (SSC) v PwC má viac ako 100 zamestnancov a v roku 2018 oslávilo 10. výročie od jeho založenia. SSC poskytuje služby pre sieť firiem PwC v 33 krajinách Európy, hlavne pre región centrálnej a východnej Európy. V SSC Bratislava spracovávame viac ako pol milióna transakcií a dokumentov za rok v troch hlavných oblastiach – financie a účtovníctvo, spracovanie dát klientov a risk manažment.

S nárastom nových aktivít stúpa aj náročnosť práce a preto kladieme veľký dôraz na výber pracovníkov, u ktorých očakávame vyššiu úroveň vedomostí, profesionálny prístup k našim zákazníkom, komunikačné zručnosti a kreatívne myslenie. Máme sídlo v centre Bratislavy v moderných priestoroch, ktoré ponúkajú príjemné prostredie pre prácu. Podporujeme flexibilný pracovný čas a berieme do úvahy individuálne potreby našich zamestnancov. V našom centre sa uplatnia účtovníci, špecialisti na spracovanie dát a konzultanti pre manažment rizík.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu

Volkswagen Slovensko pokračuje v produkcii zaujímavých videí, ktoré odhaľujú technologickú výbavu modelov VW.

Tlačové správy

Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.

Výška fixného výnosu sa mení podľa výšky a dĺžky investície

Tlačové správy

Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť

Influenceri si v kampani O2 pripomenuli 30. výročie Nežnej revolúcie.