SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najlepšie mliečne produkty vlastnej značky má COOP Jednota

Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť najsilnejšieho hráča v sortimente vlastnej značky.

(Zdroj: COOP Jednota)

Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť najsilnejšieho hráča v sortimente vlastnej značky. V marketingovom programe Voľba spotrebiteľa - najlepšia novinka 2019 si odniesla až tri prvenstvá v kategórii mliečne výrobky. Plnotučné mlieko, parenicu a termix si zákazníci zvolili za najobľúbenejšie produkty na trhu privátnych značiek.

"Tešíme sa, že spotrebiteľom naše výrobky chutia o to viac, že pochádzajú od slovenských potravinárov a poľnohospodárov. Podpora slovenskej produkcie je veľmi dôležitá, nakoľko pozitívne vplýva na zamestnanosť, rast ekonomiky aj potravinovej sebestačnosti," uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko. Tradičný reťazec má svoju obchodnú politiku postavenú na ponuke predovšetkým slovenských potravín, ktoré tvoria až 70 % z celkového predaja. Slovenské výrobky dominujú aj v sortimente vlastnej značky. Spomedzi viac ako 700 druhov tovaru je až 85 % práve slovenského pôvodu.

COOP Jednota nie je v oblasti vlastnej značky žiadnym nováčikom. Prvý privátny produkt Dobrá cena Polotučné mlieko sa na pultoch predajní objavil v roku 1999, odvtedy sa počet výrobkov veľmi rýchlo rozširoval. V mliečnom sortimente si môžu zákazníci vybrať až z 97 produktov v kategóriach Dobrá cena, Tradičná kvalita, Mamičkine dobroty, Active life alebo Premium. Mlieko zostalo jedným z najpredávanejších výrobkov vo svojom segmente. "Ponuka čerstvých a kvalitných slovenských potravín je hlavnou zásadou nášho obchodného systému. Všetky tieto atribúty sa týkajú aj produktov, ktoré ponúkame pod obalmi vlastnej značky. Naši zákazníci vedia, že pri návšteve obchodu môžu svoj nákupný košík vyskladať zo širokého sortimentu výrobkov, ktoré sú zárukou kvality a zároveň zvýhodnenej ceny. U spotrebiteľov je naša značka mimoriadne obľúbená, o čom svedčí aj fakt, že tento rok oslavujeme 20 rokov od vstupu prvého produktu na trh," doplnil Branislav Lellák.

 (zdroj: COOP Jednota) (zdroj: COOP Jednota)

V marketingovom programe Voľba spotrebiteľa-najlepšia novinka si oslovení spotrebitelia volili najlepší nový alebo inovovaný produkt zavedený na trh od januára 2018 do mája 2019. COOP Jednota si odniesla najviac - až štyri ceny. Okrem trojnásobnej žatvy a víťazstva v kategórii mlieko, syry a mliečne dezerty, bodovala aj v kampani na webovej stránke teraz.sk. Čitatelia portálu zvolili za najlepší produkt COOP práve parenicu, ktorá zvíťazila aj v kategórii syry.

Voľba spotrebiteľa - Najlepšia novinka 2019
Ocenené produkty COOP Jednoty

  • Kategória Mliečne dezerty - COOP DEZERT TERMIX, COOP JEDNOTA TRADIČNÁ KVALITA
  • Kategória Mlieka - COOP TRVANLIVÉ MLIEKO 3,5 %, COOP JEDNOTA MAMIČKINE DOBROTY
  • Kategória Syry - COOP PARENICA, COOP JEDNOTA MAMIČKINE DOBROTY

Hlasovanie čitateľov na webovej stránke teraz.sk - celkový víťaz: COOP PARENICA, COOP JEDNOTA MAMIČKINE DOBROTY

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  2. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  5. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  6. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  8. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 932
  2. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 6 058
  3. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 5 885
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 4 851
  5. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 4 620
  6. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 4 257
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 3 606
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň? 3 474
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún

O Cyrilo-metodských oslavách s Karin Silberhorn.


INZERCIA 26. jún

Počuli ste už slovné spojenia „starnutie obyvateľstva“ alebo „demografia“?


INZERCIA 26. jún
SkryťZatvoriť reklamu