SME

Cupra predstavuje náhľad svojej vízie budúcnosti

Štúdia CUPRA bude mať svetovú premiéru v septembri tohto roku na frankfurtskom autosalóne.

CUPRACUPRA (Zdroj: SEAT)

CUPRA predstavuje náhľad svojej vízie budúcnosti exkluzívnou štúdiou s elektrickým pohonom

  • Štúdia prezentuje víziu ako si CUPRA predstavuje športový automobil budúcnosti
  • Vysoko výkonné vozidlo kombinuje úhľadné športové kupé s prvkami SUV
  • Štúdia CUPRA bude mať svetovú premiéru na frankfurtskom autosalóne v septembri tohto roku

CUPRA sa pripravuje na výzvy budúcnosti spojením vysokej výkonnosti s vyspelou technológiou pohonu a sofistikovaným, emocionálnym dizajnom.

Kombináciou siluety päťdverového crossovera s prezenciou SUV a úhľadnosťou športového kupé CUPRA prezentuje svoju víziu budúcnosti exkluzívnou štúdiou. Je to prvý model novej značky určený na jazdu po verejných komunikáciách s plne elektrickým pohonom a jeho proporcie zvýrazňujú jeho elektrické srdce.

Dizajn karosérie kombinuje jedinečnosť s vycibrenosťou, prinášajúc do segmentu atletické proporcie a nový druh energie. Predná časť karosérie predstavuje harmóniu estetiky a výkonnosti, pričom každý vstupný otvor vzduchu zvyšuje aerodynamickú efektivitu a tým predlžuje dojazd. Elektrický pohon symbolizuje osvetlené logo CUPRA, ktoré je umiestnené nižšie a vytvára bod priťahujúci pohľad.

Na zadnej časti karosérie bez výfukov je difúzor v nárazníku plne funkčným aerodynamickým prvkom, ktorý súčasne symbolizuje výkonnosť. Emocionálny náboj zadnej časti karosérie dodávajú zadné svetlá s integrovaným logom CUPRA, pretiahnuté po celej šírke vozidla.

Štúdia CUPRA bude mať svetovú premiéru v septembri tohto roku na frankfurtskom autosalóne.

CUPRA je mimoriadna značka pre mimoriadnych ľudí, ktorá bude nadchýnať zákazníkov, preferujúcich rovnaké hodnoty: jedinečnosť, eleganciu a výkon. V prvom roku existencie značky predaj modelov CUPRA vzrástol o 40 % oproti predchádzajúcemu roku a dosiahol 14.400 kusov. Okrem zavádzania nových modelov bude CUPRA pokračovať aj v tradícii automobilového športu účasťou v seriáli TCR. Svet CUPRA vyžaruje energiu a zákazníci ho budú môcť zažiť v sieti takmer 280 špeciálne vybraných predajcov v celej Európe, kde si bude získavať nových fanúšikov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  2. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  3. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  4. Signature vône podľa osobnosti
  5. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  6. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  7. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Signature vône podľa osobnosti
  2. Budvar stavia na tradícii a darí sa mu lepšie ako kedykoľvek
  3. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  4. Ponúkali vlastné bývanie, dnes majú v Tatrách úspešné hotely
  5. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  6. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  7. V Malackách vybudovali čajové impérium
  8. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 297
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 10 317
  3. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 5 847
  4. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 5 763
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 5 502
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 489
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 317
  8. Chcete investovať? Začína sa predaj dlhopisov pre Istropolis 3 729
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nájdite tú, ktorá vás naozaj vystihuje.


INZERCIA 16 h

V dobe, keď sa výrobné procesy zrýchľujú, Budweiser Budvar ide vlastnou cestou.


INZERCIA 16 h

Úspech ako životný štýl. Ako slovenskí milionári pristupujú k životu a biznisu?


INZERCIA 16 h

Strachanovci stavili na svoje meno aj na inšpirácie z Rakúska.


INZERCIA 21. sep
SkryťZatvoriť reklamu