SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Pitný režim je dôležitý. Čo robiť, ak nám čistá voda nechutí?

Ľudia si myslia, že v zime vodu nepotrebujú. Opak je pravdou. Čo ak nám čistá pitná voda nechutí a sladené nápoje nie sú zdravé?

BRATISLAVA - Naše telo potrebuje tekutiny počas celého roka. Výnimkou nie sú ani zimné mesiace. Pri nedostatku vody sa rýchlo unavíme, spomalí sa nám metabolizmus a telo nefunguje správne. Našu imunitu zachráni práve prísun tekutín.

O dôležitosti pravidelného pitného režimu počúva väčšina z nás už od detstva. Nájdu sa však aj takí, ktorí nemajú v obľube čistú vodu. Na trhu sú rôzne ochutené vody, tie sú však plné cukru, konzervačných látok a balené v zbytočnom plaste.

Ekologická a zdravá náhrada

Mikrodrinky Waterdrop sú revolučnou novinkou. Obľúbili si ich ľudia bez ohľadu na vek či preferenciu chutí. Nápad vznikol v hlave biznismena a zakladateľa značky Waterdrop, Martina Donalda Murraya. Počas dlhých letov nechcel piť sladené nápoje a čistá voda mu nechutila. Potreboval zdravý mikrodrink , bez cukru, konzervačných látok a bez zaťažovania planéty plastami. Vďaka profesionálnemu tímu vedcov v priebehu 2 rokov vytvoril Waterdrop.

Výnimočný je tiež zodpovedný prístup firmy k životnému prostrediu. Od výroby, papierových obalov, sklenených fliaš, bambusových slamiek až po doručenie do domácností. Kapsule sú vytvorené z najjemnejších rastlinných a ovocných výťažkov, jemne zlisovaných a ekologicky zabalených. Stačí pritom rozpustiť 5-gramový mikrodrink vo vode a vzápätí sa z niečoho malého stane niečo veľké a plné vitamínov.

Pitný režim vďaka mikrodrinkom

Základným poslaním značky Waterdrop je pomôcť ľuďom k pravidelnému pitnému režimu a zároveň zbaviť prírodu nepotrebných plastových fliaš. Waterdrop je dokonalým darčekom pre každého člena rodiny, priateľov, kolegov, či dokonca aj biznis partnerov .

Waterdrop má pre vás darček, 15% zľavu na nezľavnené produkty na www.waterdrop.sk . Stačí urobiť nákup a vložiť tento kód: SMEWD. Zľava platí do 6.12.2019. Oživ si vodu!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 981
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 303
  3. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 5 463
  4. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 5 427
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 4 644
  6. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 3 752
  7. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň? 3 599
  8. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 331
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 27. jún

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Kristíny Mésároš.


INZERCIA 27. jún

O Cyrilo-metodských oslavách s Karin Silberhorn.


INZERCIA 26. jún

Počuli ste už slovné spojenia „starnutie obyvateľstva“ alebo „demografia“?


INZERCIA 26. jún
SkryťZatvoriť reklamu