SME

Krok za krokom do doby udržateľnej

O škodlivosti plastov už dobrých pár rokov všetci vieme.

Pravidelne o nej čítame a počúvame, možno až v takej miere, že ju niekedy zabúdame vnímať ako urgentnú záležitosť. Ale ona urgentná je, a bez nás nezmizne. Spoločnosť Kaufland cíti zodpovednosť za stav životného prostredia a postupnými krokmi napĺňa svoju stratégiu znižovania plastového odpadu. Poďme spoločne s Kauflandom robiť činy, ktoré rozhodujú.

Je to celkom jednoduché. Vo všeobecnosti je na dosiahnutí každého cieľa nutné pracovať systematicky a začať možno malými, no o to náročnejšími, prvými krokmi. Obchodný reťazec Kaufland je toho skvelým príkladom. Za posledné roky zaviedol niekoľko napohľad malých zmien, ktoré vo výsledku znížili nadbytočný odpad o stovky ton.

Iniciatíva všetkých zmien má svoje korene vo filozofii spoločnosti, kde hrá ochrana a zlepšovanie stavu životného prostredia významnú rolu. Okrem zníženia plastového odpadu Kaufland napríklad výrazne podporuje domácich dodávateľov, čím prispieva k obmedzeniu emisií vznikajúcich pri preprave tovarov. Uhlíkovú stopu znížilo aj nahradenie jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu viacnásobne použiteľnými prepravkami.„V minulom roku sa v rámci všetkých krajín, kde Kaufland pôsobí, podarilo vyprodukovať približne o 35 000 ton CO2 menej. Očakáva sa, že úspora za rok 2019 bude ešte vyššia,“ uvádza hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.

Ako tvoriť veľké zmeny malými krokmi?

Cieľom Kauflandu do roku 2025 je zníženie spotreby plastov o 20 % vo všetkých krajinách, kde pôsobí, a stopercentná recyklovateľnosť obalov jeho privátnych značiek. Ako sa mu to darí a ako to aj my môžeme preniesť do našej každodennosti?

Ako vidíme, o ušetrených tonách plastu rozhodujú jednoduché činy. Tak sa nebojme zmien a kráčajme spolu s Kauflandom za trvalou udržateľnosťou!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Bez nich by elektrina netiekla.
  2. Objavuj, cestuj, zaži – tu a TEAZZ!
  3. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  4. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  5. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  6. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  8. Prečo milionári nevypínajú ani na vrchole?
  1. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  2. Bez nich by elektrina netiekla.
  3. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  4. Taký obrovský úver ich mohol úplne položiť
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  6. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Signature vône podľa osobnosti
  1. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 13 816
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 11 692
  3. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 6 737
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 6 057
  5. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 078
  6. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis 3 592
  7. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou 3 582
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 3 404
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Oceňuje úspechy podnikateľov na Slovensku a motivuje nové generácie.


INZERCIA 5 h

Ipesoft si vybudoval dominantné postavenie.


INZERCIA 5 h
Program digiPEERS podporuje u mladých kritické myslenie a odolnosť.

Tínedžeri ako lídri digitálnej bezpečnosti – zoznámte sa s digiPEERS.


INZERCIA 23. sep

Grant iniciujú spoluzakladatelia skupiny J&T, Patrik Tkáč a Ivan Jakabovič.


INZERCIA 23. sep
SkryťZatvoriť reklamu