SME

Krok za krokom do doby udržateľnej

O škodlivosti plastov už dobrých pár rokov všetci vieme.

Pravidelne o nej čítame a počúvame, možno až v takej miere, že ju niekedy zabúdame vnímať ako urgentnú záležitosť. Ale ona urgentná je, a bez nás nezmizne. Spoločnosť Kaufland cíti zodpovednosť za stav životného prostredia a postupnými krokmi napĺňa svoju stratégiu znižovania plastového odpadu. Poďme spoločne s Kauflandom robiť činy, ktoré rozhodujú.

Je to celkom jednoduché. Vo všeobecnosti je na dosiahnutí každého cieľa nutné pracovať systematicky a začať možno malými, no o to náročnejšími, prvými krokmi. Obchodný reťazec Kaufland je toho skvelým príkladom. Za posledné roky zaviedol niekoľko napohľad malých zmien, ktoré vo výsledku znížili nadbytočný odpad o stovky ton.

Iniciatíva všetkých zmien má svoje korene vo filozofii spoločnosti, kde hrá ochrana a zlepšovanie stavu životného prostredia významnú rolu. Okrem zníženia plastového odpadu Kaufland napríklad výrazne podporuje domácich dodávateľov, čím prispieva k obmedzeniu emisií vznikajúcich pri preprave tovarov. Uhlíkovú stopu znížilo aj nahradenie jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu viacnásobne použiteľnými prepravkami.„V minulom roku sa v rámci všetkých krajín, kde Kaufland pôsobí, podarilo vyprodukovať približne o 35 000 ton CO2 menej. Očakáva sa, že úspora za rok 2019 bude ešte vyššia,“ uvádza hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.

Ako tvoriť veľké zmeny malými krokmi?

Cieľom Kauflandu do roku 2025 je zníženie spotreby plastov o 20 % vo všetkých krajinách, kde pôsobí, a stopercentná recyklovateľnosť obalov jeho privátnych značiek. Ako sa mu to darí a ako to aj my môžeme preniesť do našej každodennosti?

Ako vidíme, o ušetrených tonách plastu rozhodujú jednoduché činy. Tak sa nebojme zmien a kráčajme spolu s Kauflandom za trvalou udržateľnosťou!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: [email protected]; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  2. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  3. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  4. Prémiový výkon bez kompromisov. Lexus NX a RX sú ihneď dostupné
  5. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  6. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  7. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  8. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  1. Prémiový výkon bez kompromisov. Lexus NX a RX sú ihneď dostupné
  2. Požiar môže vzniknúť aj z nabíjačky. V zime riziko stúpa
  3. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi
  4. Slovenské firmy šetria a hľadajú flexibilné riešenia
  5. METRO na Slovensku podporuje gastro a obchod už 25 rokov
  6. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  7. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  8. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 8 961
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 6 684
  3. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 6 168
  4. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 4 989
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 4 557
  6. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 3 319
  7. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 2 575
  8. First minute 2026: Rezervujte si dovolenku s extra bonusmi 1 549
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Najčastejšie horia komíny a kotly, pribúdajú prípady s modernými technológiami.


INZERCIA 14 h

Japonci ukázali, čo si predstavujú pod pojmom luxus bez kompromisov.


INZERCIA 14 h
Nízka záloha, bezplatné storno a dieťa extra výhodne –  bonusy first minute s CK FISCHER. Zdroj: Shutterstock.com

First minute leto 2026: Ktoré destinácie sa oplatia?


INZERCIA 27. okt

Pre 180-tisíc podnikateľov znamená METRO dôveru, spoluprácu a inovácie.


INZERCIA 27. okt
SkryťZatvoriť reklamu