SME

Krok za krokom do doby udržateľnej

O škodlivosti plastov už dobrých pár rokov všetci vieme.

Pravidelne o nej čítame a počúvame, možno až v takej miere, že ju niekedy zabúdame vnímať ako urgentnú záležitosť. Ale ona urgentná je, a bez nás nezmizne. Spoločnosť Kaufland cíti zodpovednosť za stav životného prostredia a postupnými krokmi napĺňa svoju stratégiu znižovania plastového odpadu. Poďme spoločne s Kauflandom robiť činy, ktoré rozhodujú.

Je to celkom jednoduché. Vo všeobecnosti je na dosiahnutí každého cieľa nutné pracovať systematicky a začať možno malými, no o to náročnejšími, prvými krokmi. Obchodný reťazec Kaufland je toho skvelým príkladom. Za posledné roky zaviedol niekoľko napohľad malých zmien, ktoré vo výsledku znížili nadbytočný odpad o stovky ton.

Iniciatíva všetkých zmien má svoje korene vo filozofii spoločnosti, kde hrá ochrana a zlepšovanie stavu životného prostredia významnú rolu. Okrem zníženia plastového odpadu Kaufland napríklad výrazne podporuje domácich dodávateľov, čím prispieva k obmedzeniu emisií vznikajúcich pri preprave tovarov. Uhlíkovú stopu znížilo aj nahradenie jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu viacnásobne použiteľnými prepravkami.„V minulom roku sa v rámci všetkých krajín, kde Kaufland pôsobí, podarilo vyprodukovať približne o 35 000 ton CO2 menej. Očakáva sa, že úspora za rok 2019 bude ešte vyššia,“ uvádza hovorkyňa spoločnosti Lucia Langová.

Ako tvoriť veľké zmeny malými krokmi?

Cieľom Kauflandu do roku 2025 je zníženie spotreby plastov o 20 % vo všetkých krajinách, kde pôsobí, a stopercentná recyklovateľnosť obalov jeho privátnych značiek. Ako sa mu to darí a ako to aj my môžeme preniesť do našej každodennosti?

Ako vidíme, o ušetrených tonách plastu rozhodujú jednoduché činy. Tak sa nebojme zmien a kráčajme spolu s Kauflandom za trvalou udržateľnosťou!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  2. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  3. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  6. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  7. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  8. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 523
  2. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 730
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 3 009
  4. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 2 969
  5. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 2 967
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 680
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 100
  8. Bez nich by elektrina netiekla. 1 682
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na moment sa cítite ako v Paríži, aby vás o chvíľu vtiahol labyrint Orientu.


INZERCIA 26. sep

Špeciálne literárne vydanie Magazínu Víkend s ilustráciami od Alexandry Hrehovej.


INZERCIA 26. sep

Prehliadku otvorí netradičný biopic MATKA - odvážny a nekonvenčný portrét Matky Terezy z Kalkaty.


INZERCIA 25. sep

Posledný septembrový týždeň bude v Európe patriť radosti z aktívneho života.


INZERCIA 25. sep
SkryťZatvoriť reklamu