SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

VIVO! prišlo do Bratislavy

Z Polus City Center je VIVO! Bratislava. Nové meno a priestory sú poslednou zmenou, ktorá dotvára nákupný zážitok pre celú rodinu.

Míľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok či predstavenie konceptu farmárskej tržnice. Novými nájomcami sa stali aj supermarket Lidl a módna sieť LPP.

Premena na VIVO! Bratislava bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. V nových a zrekonštruovaných priestoroch sa predstavili značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov.

„Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. „Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.“

„Chceme maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava a preto sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili,“ konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

Bohatý sprievodný program

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.
Pre rodiny s deťmi je navyše pripravená interaktívna párty s obľúbenými hračkami od spoločnosti Mattel, ktorá bude trvať od piatku do nedele. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a množstvo darčekov.

O VIVO!

VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku. Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna EUR a hrubý výnos predstavoval 8,2%

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  2. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  2. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  3. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  1. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 825
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 801
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 609
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 423
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 103
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 3 097
  7. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi 2 146
  8. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 1 949
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Náklady rástli pre škody v USA, liečba tam patrí k najdrahším.


INZERCIA 4 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 4 h

Pracovný notebook nemusí byť nudný.


INZERCIA 4 h

Ako si priniesť viac pohody do života? Čo robí niektoré národy najšťastnejšími na svete?


INZERCIA 4 h
SkryťZatvoriť reklamu