SME

VIVO! prišlo do Bratislavy

Z Polus City Center je VIVO! Bratislava. Nové meno a priestory sú poslednou zmenou, ktorá dotvára nákupný zážitok pre celú rodinu.

Míľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok či predstavenie konceptu farmárskej tržnice. Novými nájomcami sa stali aj supermarket Lidl a módna sieť LPP.

Premena na VIVO! Bratislava bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. V nových a zrekonštruovaných priestoroch sa predstavili značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov.

„Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu,“ povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. „Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.“

„Chceme maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava a preto sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili,“ konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

Bohatý sprievodný program

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.
Pre rodiny s deťmi je navyše pripravená interaktívna párty s obľúbenými hračkami od spoločnosti Mattel, ktorá bude trvať od piatku do nedele. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a množstvo darčekov.

O VIVO!

VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku. Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna EUR a hrubý výnos predstavoval 8,2%

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  2. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  5. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  6. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  7. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  8. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 12 326
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 786
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 573
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 251
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 544
  6. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 2 411
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 651
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 621
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia

LESY SR realizujú výchovné zásahy v súlade s princípmi trvalo udržateľného hospodárenia


9 h

Kde končí automatizácia a začína riziko?


INZERCIA 21 h

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 21 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 21 h
SkryťZatvoriť reklamu