SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Polus City Center je oddnes VIVO! Bratislava s viac obchodmi

Polus City Center oficiálne ukončil proces premeny na VIVO! Bratislava.

(Zdroj: IMMOFINANZ)

Polus City Center oficiálne ukončil proces premeny na VIVO! Bratislava. Modernizácia a zmena mena nákupného centra sú finálnym krokom, ktorý vytvorí výrazne zlepšený nákupný zážitok pre celú rodinu s viac obchodmi a vylepšenou ponukou. Miľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok, uvedenie konceptu farmárskej tržnice, ale tiež posilnenie lokálnych a uvedenie nových medzinárodných značiek. Medzi novými kľúčovými nájomcami je aj supermarket Lidl a módna sieť LPP. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov na nájomnej ploche 36 000 m2.

Táto premena bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. VIVO! Bratislava v nových a zrekonštruovaných priestoroch privíta značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark.

 (zdroj: IMMOFINANZ) (zdroj: IMMOFINANZ)

"Dôsledne pracujeme na implementovaní našej zákaznícky orientovanej stratégie v oblasti komerčných nehnuteľností a to aj cez investície do rozvoja našich dvoch retailových formátov – VIVO! a STOP SHOP. Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu," povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. "Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.

"Zlepšenie našej nákupnej a gastronomickej ponuky a jej prispôsobenie požiadavkám značky VIVO! je jeden z cieľov, ktoré sme už dosiahli. Chceme však maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava z toho dôvodu sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili," konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

 (zdroj: IMMOFINANZ) (zdroj: IMMOFINANZ)

Bohatý sprievodný program

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.

Pre rodiny s deťmi je navyše pripravená interaktívna párty s obľúbenými hračkami od spoločnosti Mattel, ktorá bude trvať od piatku do nedele. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a množstvo darčekov.

 (zdroj: IMMOFINANZ) (zdroj: IMMOFINANZ)

O VIVO!

VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku. Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna EUR a hrubý výnos predstavoval 8,2%.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,5 miliardy EUR a zahŕňa 210 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  4. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  5. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  6. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  7. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  1. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  4. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  5. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  6. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  8. Precvičte si mozog s Tréningom pamäti. Predplatné sa oplatí
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 11 659
  2. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 8 167
  3. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 7 594
  4. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 7 584
  5. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 5 310
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 4 564
  7. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 4 222
  8. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 3 485
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

O Cyrilo-metodských oslavách s Karin Silberhorn.


INZERCIA 13 h

Počuli ste už slovné spojenia „starnutie obyvateľstva“ alebo „demografia“?


INZERCIA 20 h
Leto je obdobím, keď výrazne narastá výskyt črevných infekcií, kožných reakcií či pohlavných chorôb.

Odborníci odporúčajú, na čo si dávať v lete pozor.


INZERCIA 20 h
Lesopark Hlboké vás pozýva

Čaká vás deň plný zážitkov.


25. jún
SkryťZatvoriť reklamu