SME
Štvrtok, 1. jún, 2023 | Meniny má Žaneta

Polus City Center je oddnes VIVO! Bratislava s viac obchodmi

Polus City Center oficiálne ukončil proces premeny na VIVO! Bratislava.

(Zdroj: IMMOFINANZ)

Polus City Center oficiálne ukončil proces premeny na VIVO! Bratislava. Modernizácia a zmena mena nákupného centra sú finálnym krokom, ktorý vytvorí výrazne zlepšený nákupný zážitok pre celú rodinu s viac obchodmi a vylepšenou ponukou. Miľniky tejto rekonštrukcie zahŕňajú vytvorenie 35 nových obchodov, renováciu 10 existujúcich prevádzok, uvedenie konceptu farmárskej tržnice, ale tiež posilnenie lokálnych a uvedenie nových medzinárodných značiek. Medzi novými kľúčovými nájomcami je aj supermarket Lidl a módna sieť LPP. VIVO! Bratislava teraz ponúka 170 obchodov na nájomnej ploche 36 000 m2.

Táto premena bola zavŕšená odhalením nového loga a otvorením viacerých nových obchodov. VIVO! Bratislava v nových a zrekonštruovaných priestoroch privíta značky Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay a Teta. Aj niektorí už známi nájomcovia predstavia modernizované priestory, napríklad Sportisimo, I-Stores či Biopark.

"Dôsledne pracujeme na implementovaní našej zákaznícky orientovanej stratégie v oblasti komerčných nehnuteľností a to aj cez investície do rozvoja našich dvoch retailových formátov – VIVO! a STOP SHOP. Značka VIVO! do Bratislavy prinesie pohodlný nákupný zážitok pre celú rodinu," povedal Dietmar Reindl, Chief Operating Officer spoločnosti IMMOFINANZ. "Spojenie medzinárodných a lokálnych značiek, zameranie na jedinečný VIVO! zážitok a široká ponuka služieb robia z VIVO! Bratislava miesto, kde budú obyvatelia širokého okolia chcieť nielen nakupovať, ale aj tráviť voľný čas.

"Zlepšenie našej nákupnej a gastronomickej ponuky a jej prispôsobenie požiadavkám značky VIVO! je jeden z cieľov, ktoré sme už dosiahli. Chceme však maximalizovať potenciál značky VIVO! Bratislava z toho dôvodu sme sa zamerali na investície do ďalších vylepšení vrátane pohodlnejšieho parkovania, food courtu, eskalátorov, navigácie a dizajnu. Sme hrdí, že sa nám podarilo úspešne zavŕšiť takýto ambiciózny projekt. Veríme, že návštevníci ocenia vylepšenú ponuku obchodov a zmeny, ktoré sme pre nich pripravili," konštatuje Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti IMMOFINANZ.

Bohatý sprievodný program

Slávnostné otvorenie VIVO! Bratislava sprevádzal bohatým sprievodný program. Návštevníkom sa predstavil moderátor Michal Hudák a hudobníci Marián Čekovský a Miro Jaroš. Oslavy otvorenia VIVO! Bratislava vyvrcholili koncertom kapely IMT Smile. Fanúšikovia mali aj jedinečnú možnosť kúpiť si tričká, šiltovky či ponožky kapely IMT Smile v unikátnom pop up obchode.

Pre rodiny s deťmi je navyše pripravená interaktívna párty s obľúbenými hračkami od spoločnosti Mattel, ktorá bude trvať od piatku do nedele. Deti sa môžu tešiť na maľovanie na tvár, výstavu hračiek, rôzne súťaže a množstvo darčekov.

O VIVO!

VIVO! je úspešná značka nákupných centier spoločnosti IMMOFINANZ. Tento koncept bol navrhnutý pre mestá so zásahovou oblasťou najmenej 200 000 obyvateľov. VIVO! sa vyznačuje atraktívnou ponukou nájomcov, vrátane silných medzinárodných značiek, a ponukou zameranou na celú rodinu. Portfólio VIVO! sa v súčasnosti skladá z desiatich nákupných centier s prenajímateľnou plochou o veľkosti 306 000 m2, z ktorých sa štyri nachádzajú v Poľsku, štyri v Rumunsku a po jednom v Českej republike a na Slovensku. Ku koncu júna 2019 bola hodnota týchto nehnuteľností 674,1 milióna EUR a hrubý výnos predstavoval 8,2%.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,5 miliardy EUR a zahŕňa 210 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku?
  2. Obsluha, ktorá vám poradí s autom aj zachráni život
  3. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu
  4. Palubná jednotka Shell EETS otvára európske hranice
  5. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  6. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  7. Dovolenkový raj kúsok za hranicami
  8. Krásna a zdravá pokožka už za 10 dní
  1. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  2. Slováci si čoraz častejšie kupujú jazdené „kombíky“ na úver
  3. Najinovatívnejšia banka v CEE je zo Slovenska!
  4. Deti z detských domovov predviedli svoj talent
  5. Miliónová investícia do elektrickej stanice zabráni problému
  6. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  8. Orange hokejové talenty priniesli množstvo detskej radosti
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 13 825
  2. Nevídaný záujem o grécke ostrovy. Mnohé hotely sú už nedostupné 8 994
  3. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku? 6 184
  4. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 6 013
  5. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 4 391
  6. O koľko drahšia bude tento rok dovolenka pri mori? 2 825
  7. Moravák, ktorý ukázal svetu, ako sa robí „nové umenie“ 2 257
  8. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 2 091
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nová predajňa sa nachádza blízko historického centra a je súčasťou lokality zapísanej do Zoznamu Svetového dedičstva UNESCO.


INZERCIA 3 h

Presne 50 % vozidiel typu kombi kúpených u najväčšieho slovenského predajcu ojazdených automobilov AAA AUTO sa predáva na úver.


5 h

Magazín Global Finance zverejnil zoznam najinovatívnejších bánk na svete.


6 h
SkryťZatvoriť reklamu