SME
Piatok, 23. október, 2020 | Meniny má AlojziaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Zvolenský nie je len slovenský, ale aj férový

Okrem poctivosti pri výrobe chce ferovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.

Zvolenská mliekareň vydala Manifest Férovej značky prostredníctvom ktorého chce podporiť slovenskú produkciu, transparentnosť vo svojom odvetví a tiež motivovať konkurenciu. Okrem poctivosti pri výrobe chce férovým prístupom k dodávateľom, zamestnancom, ale aj zákazníkom inšpirovať k zmene.

Samotný Manifest Férovej značky Zvolenský stavia na týchto šiestich pilieroch:

1. Prinášame najvyššiu možnú kvalitu.

2. To, čo sľúbime, aj dodržíme. So spotrebiteľmi komunikujeme otvorene a pravdivo a chceme k tomu inšpirovať aj ostatných.

3. Naše produkty sú bez umelých prísad.

4. Všetky naše obaly musia byť šetrné k životnému prostrediu.

5. Staráme sa o našich zamestnancov a kolegov a dbáme o ich bezpečnosť.

6. Máme prísne nároky na dodávateľov.

Manifest hovorí o tom, čo všetko značka považuje za dôležité a čo by za dôležité mali považovať aj ostatní. Či už na strane dodávateľov, alebo spotrebiteľov. Týka sa to najmä prístupu pri výrobe mliečnych produktov, odstránenia „e-čiek” či inovácie v obalových materiáloch. Práve tie prešli najväčšou zmenou. Čisto plastový obal bol nahradený najekologickejším materiálom, aký sa dá pri výrobe jogurtov použiť. Obsahuje až o 30 % menej plastu. Okrem toho bol pridaný recyklovateľný papierový obal, ktorý je ľahko oddeliteľný.

Vybrané tradičné a smotanové jogurty či nové dezerty z kyslej smotany pod názvom Lily, ktoré sú férové, môžeme spoznať cez symbol „Férová značka” priamo na tégliku.

Týmto správaním má značka Zvolenský za cieľ ovplyvniť celý dodávateľský reťazec. Každý jeden dodávateľ prechádza prísnymi procesmi analýz a auditovania. Skúmajú sa nielen environmentálne aspekty (šetrný prístup k prírode a použitie ekologických materiálov), ale aj logistické (vzdialenosť dodávateľa by mala byť čo najkratšia).

Iba to je cesta k maximálnej možnej kvalite, za ktorou si značka Zvolenský chce aj naďalej stáť. Kvôli tomu, aby upozornila na svoju novú Férovú značku, neváhala v kampani, ktorú pripravil Róbert Slovák a jeho priatelia, „vyhodiť éčko” aj zo svojho loga.

Bigboardy a bilboardy s upraveným logom „Zvol_nský” dopĺňa slogan „Zbaviť sa e-čiek nestačí” a odkaz na webovú stránku www.ferovaznacka.sk . Po ukončení kampane budú všetky bigboardy zrecyklované a použité na výrobu tašiek.

Viac informácií o Manifeste Férovej značky a férových produktoch Zvolenský nájdete na www.ferovaznacka.sk alebo na Facebooku.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami

Každý z nás môže zlepšiť svet dobrými skutkami - to je filozofia, na ktorej Orange postavil svoju vianočnú ponuku.

Tlačové správy

O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh

Helske vyrába na Spiši stopercentný slovenský produkt.

Tlačové správy

Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka

Krásny, ale chudobný kraj, hladová dolina, východ, kde nič nie je.