SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

VIVO! Bratislava 7. novembra oficiálne otvorilo svoje brány a prinieslo na Slovensko nový spôsob fungovania nákupných centier.

Nákupné centrum v priebehu roku 2019 podstúpilo rekonštrukciu interiéru, ktorej cieľom bolo spríjemniť návštevnícky zážitok a vytvoriť pocit takzvaného „domova mimo domova“. V praxi to znamená, že v interiéroch VIVO! Bratislava sa skvie viac zelene a drevených dizajnových prvkov alebo že návštevníci si môžu vychutnávať pohodlné priestory na sedenie a oddych s nabíjacími stanicami. Modernizáciou prešiel aj orientačný systém, ktorý je dnes ešte intuitívnejší.

Modernizácia nákupného centra znamenala aj príchod nových obchodov. Do VIVO! Bratislava prišiel supermarket Lidl, ktorý návštevníkom z blízkeho aj širšieho okolia privítali s nadšením. Okrem neho sa nákupné centrum môže pochváliť aj desiatkami nových obchodov vrátane módnych značiek Reserved, Mohito, Cropp či Sinsay. K nim sa následne pridali aj ďalšie prevádzky s.Oliver, Tchibo alebo Big Star.

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

K úspešnému príchodu značky VIVO! na Slovensko sa vyjadril aj Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti Immofinanz, ktorá je vlastníkom VIVO! Bratislava:„Sme nadšení odozvou, ktorú VIVO! Bratislava vyvolalo medzi Bratislavčanmi. Ukazuje nám, že pri modernizácii nákupného centra sme prijali tie správne rozhodnutia. Rastúce čísla návštevnosti sú pre nás výborným indikátorom spokojnosti. Rád by som týmto poďakoval za podporu najmä všetkým našim nájomcom a všetkým, ktorí stoja za týmto úspešným projektom.“

Návštevníci zmeny, ktoré so sebou prinieslo VIVO! Bratislava, privítali. Oceňujú nové a väčšie priestory, v ktorých sa dá lepšie orientovať. Potešili ich nové obchody, ale zároveň ocenili, že ostali aj stáli nájomcovia, na ktorých už boli zvyknutí. Pozitívne hodnotia aj príchod supermarketu Lidlu. Táto spokojnosť sa prejavila aj na rastúcej návštevnosti v porovnaní s minulým rokom.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  4. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  5. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  6. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  7. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  8. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  1. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  2. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  3. Najlepšie zdroje železa: čo jesť pri jeho nedostatku
  4. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  5. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  7. Ktoré signály tela predpovedajú mŕtvicu
  8. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 11 698
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 9 478
  3. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 913
  4. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 4 714
  5. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu 2 551
  6. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 2 229
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 2 141
  8. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 2 074
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Aj vy môžete rozhodnúť, ktoré deti získajú ovocie a zeleninu od Kauflandu.


INZERCIA 22m

Remeslo kachliara sa Ľubomírovi Gunišovi nezunovalo ani po 25 rokoch.


INZERCIA 13. máj

Zistite, ktoré potraviny a doplnky najlepšie doplnia železo v tele.


INZERCIA 13. máj

Majiteľ penthousu v Neste Patrik Nagy: Štvrť Nesto dnes považujem za nevybrúsený diamant, ktorý po dokončení získa na hodnote


INZERCIA 13. máj
SkryťZatvoriť reklamu