SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

VIVO! Bratislava 7. novembra oficiálne otvorilo svoje brány a prinieslo na Slovensko nový spôsob fungovania nákupných centier.

Nákupné centrum v priebehu roku 2019 podstúpilo rekonštrukciu interiéru, ktorej cieľom bolo spríjemniť návštevnícky zážitok a vytvoriť pocit takzvaného „domova mimo domova“. V praxi to znamená, že v interiéroch VIVO! Bratislava sa skvie viac zelene a drevených dizajnových prvkov alebo že návštevníci si môžu vychutnávať pohodlné priestory na sedenie a oddych s nabíjacími stanicami. Modernizáciou prešiel aj orientačný systém, ktorý je dnes ešte intuitívnejší.

Modernizácia nákupného centra znamenala aj príchod nových obchodov. Do VIVO! Bratislava prišiel supermarket Lidl, ktorý návštevníkom z blízkeho aj širšieho okolia privítali s nadšením. Okrem neho sa nákupné centrum môže pochváliť aj desiatkami nových obchodov vrátane módnych značiek Reserved, Mohito, Cropp či Sinsay. K nim sa následne pridali aj ďalšie prevádzky s.Oliver, Tchibo alebo Big Star.

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

K úspešnému príchodu značky VIVO! na Slovensko sa vyjadril aj Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti Immofinanz, ktorá je vlastníkom VIVO! Bratislava:„Sme nadšení odozvou, ktorú VIVO! Bratislava vyvolalo medzi Bratislavčanmi. Ukazuje nám, že pri modernizácii nákupného centra sme prijali tie správne rozhodnutia. Rastúce čísla návštevnosti sú pre nás výborným indikátorom spokojnosti. Rád by som týmto poďakoval za podporu najmä všetkým našim nájomcom a všetkým, ktorí stoja za týmto úspešným projektom.“

Návštevníci zmeny, ktoré so sebou prinieslo VIVO! Bratislava, privítali. Oceňujú nové a väčšie priestory, v ktorých sa dá lepšie orientovať. Potešili ich nové obchody, ale zároveň ocenili, že ostali aj stáli nájomcovia, na ktorých už boli zvyknutí. Pozitívne hodnotia aj príchod supermarketu Lidlu. Táto spokojnosť sa prejavila aj na rastúcej návštevnosti v porovnaní s minulým rokom.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 15 123
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 381
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 006
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 788
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 603
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 528
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 059
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu