SME

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

VIVO! Bratislava 7. novembra oficiálne otvorilo svoje brány a prinieslo na Slovensko nový spôsob fungovania nákupných centier.

Nákupné centrum v priebehu roku 2019 podstúpilo rekonštrukciu interiéru, ktorej cieľom bolo spríjemniť návštevnícky zážitok a vytvoriť pocit takzvaného „domova mimo domova“. V praxi to znamená, že v interiéroch VIVO! Bratislava sa skvie viac zelene a drevených dizajnových prvkov alebo že návštevníci si môžu vychutnávať pohodlné priestory na sedenie a oddych s nabíjacími stanicami. Modernizáciou prešiel aj orientačný systém, ktorý je dnes ešte intuitívnejší.

Modernizácia nákupného centra znamenala aj príchod nových obchodov. Do VIVO! Bratislava prišiel supermarket Lidl, ktorý návštevníkom z blízkeho aj širšieho okolia privítali s nadšením. Okrem neho sa nákupné centrum môže pochváliť aj desiatkami nových obchodov vrátane módnych značiek Reserved, Mohito, Cropp či Sinsay. K nim sa následne pridali aj ďalšie prevádzky s.Oliver, Tchibo alebo Big Star.

Nové VIVO! Bratislava žne úspechy

K úspešnému príchodu značky VIVO! na Slovensko sa vyjadril aj Adrian Bódis, Country Manager Slovak Republic spoločnosti Immofinanz, ktorá je vlastníkom VIVO! Bratislava:„Sme nadšení odozvou, ktorú VIVO! Bratislava vyvolalo medzi Bratislavčanmi. Ukazuje nám, že pri modernizácii nákupného centra sme prijali tie správne rozhodnutia. Rastúce čísla návštevnosti sú pre nás výborným indikátorom spokojnosti. Rád by som týmto poďakoval za podporu najmä všetkým našim nájomcom a všetkým, ktorí stoja za týmto úspešným projektom.“

Návštevníci zmeny, ktoré so sebou prinieslo VIVO! Bratislava, privítali. Oceňujú nové a väčšie priestory, v ktorých sa dá lepšie orientovať. Potešili ich nové obchody, ale zároveň ocenili, že ostali aj stáli nájomcovia, na ktorých už boli zvyknutí. Pozitívne hodnotia aj príchod supermarketu Lidlu. Táto spokojnosť sa prejavila aj na rastúcej návštevnosti v porovnaní s minulým rokom.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,4 miliardy EUR a zahŕňa približne 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  5. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  6. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  8. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  1. Prečo les potrebuje aj výrub, nie len ochranu
  2. Letná háčkovaná móda a kúsok mora u vás doma
  3. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie
  4. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  5. Ako znížiť vysoký tlak a cholesterol
  6. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory
  7. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  8. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  1. Expert varuje: Takto vás podvodníci oberú o všetky úspory 12 360
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 7 758
  3. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 4 577
  4. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 3 256
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 567
  6. Firmy otvorene o tom, kam AI pustia a kam už nie 2 436
  7. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 1 654
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 638
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia

LESY SR realizujú výchovné zásahy v súlade s princípmi trvalo udržateľného hospodárenia


9 h

Kde končí automatizácia a začína riziko?


INZERCIA 22 h

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 22 h

First moment zmenil trh a zohnať výhodný last minute zájazd je čoraz ťažšie.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu