SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Rádio Košice počúva každý tretí Košičan

Rádio Košice - regionálna jednotka na Slovensku. To nie je iba prázdny slogan, ale aj fakt, ktorý potvrdil nedávny prieskum.

Agentúra AKO pre Rádio Košice v novembri 2019 zrealizovala prieskum počúvanosti rádií na východnom Slovensku. Agentúra AKO pôsobí na trhu 28 rokov. Prieskum bol vypracovaný podľa medzinárodných štandardov kvality ESOMAR a štandardov Slovenskej Asociácie Výskumných Agentúr (SAVA), ktorej je táto agentúra členom. Použitá bola metodológia*, ktorej cieľom bolo vytvoriť nástroj na meranie počúvanosti regionálnych rádií aplikovateľný až po úroveň okresov.

VÝCHODOSLOVENSKÉ RÁDIO

Z prieskumu, ktorý bol realizovaný v novembri 2019 na vzorke 1400 ľudí, vyplýva, že až 86 % poslucháčov na východe pozná značku Rádio Košice. Tento fakt podčiarkol aj ďalší výsledok prieskumu:

„Viac ako 90 % obyvateľov východného Slovenska vníma Rádio Košice ako východoslovenské rádio, pričom na tomto území každý šiesty východniar Rádio Košice aj počúva,“ vysvetlil Václav Hřích z agentúry AKO, ktorá prieskum realizovala. Z uvedeného vyplýva, že Rádio Košice je najsilnejším hráčom na východe a prakticky mu konkurujúlen celoplošné rádiá.

KAŽDÝ TRETÍ KOŠIČAN POČÚVA RÁDIO KOŠICE

Rádio Košice je na slovenskom trhu od roku 2007. Svoju silnú pozíciu si najskôr muselo vytvoriť, v dnešnom konkurenčnom boji je dôležité ju udržať. Prieskum ukázal, že sa Rádiu Košice darí a je jednoznačným lídrom na trhu:

„Ak by sme sa pozreli podrobnejšie na metropolu východu, každý tretí Košičan počúva Rádio Košice, ktoréje najznámejším spontánne uvádzaným rádiom v Košiciach, a to spomedzi všetkých rádií. V prieskume to uviedlo takmer 60 % respondentov,“ doplnil Hřích.

Pripomeňme, že regionálna jednotka na Slovensku aktuálne vysiela na 11 frekvenciách, čím pokrýva takmer celý východ.

„Výsledky prieskumu nás, samozrejme, veľmi potešili. Pred štrnástimi rokmi sme vytvorili metropolitné rádio, ktoré bolo neznáme. Dnes vidíme, že sa nám podarilo stvoriť regionálnu jednotku na východe, ale aj na Slovensku. Teraz by som povedal, že je najdôležitejšie túto pozíciu udržať. Zároveň to pre nás nie je konečná, práve naopak. Čísla, ktoré vidíme, nás motivujú k ďalšiemu posunu, technickému i obsahovému,“ uviedol generálny riaditeľ Rádia Košice Oto Tache.

Rádio Košice je najsilnejším regionálnym hráčom a svoju pozíciu si drží vďaka regionálnemu spravodajstvu, mimoriadne detailnému dopravnému servisu, východoslovenským i celospoločenským témam dňa, rozhovorom s rôznymi osobnosťami. Poslucháči sa pravidelne zapájajú do rôznych súťaží či projektov ako Poľovačka, Marcové knihy, bežecké podujatia, ktoré Rádio Košice organizuje (Košice Night Run a Košice Runway Run). Aktuálne je súčasťou Rádia KOŠICE aj televízny portálTV KOŠICE a KO Š ICE ONLINE .

„RÁDIO KOŠICE- NA VÝCHODE NAJBLIŽŠIE K VÁM.“

*Cieľom projektu bolo vytvoriť nástroj na meranie počúvanosti regionálnych rádií aplikovateľný až po úroveň okresov. Metodika spoločnosti AKO určuje rovnaký minimálny počet respondentov v okrese na vzorke N=100 respondentov, pričom pri spracovaní sa následne okresom pridelí „váha“ na základe ich reálnej veľkosti. Realizuje sa to tak, aby ich zastúpenie na celej vzorke pokrytia signálom daného rádia zodpovedalo počtu ich obyvateľov. Projekt sa realizoval v 14 okresoch východného Slovenska podľa špecifikácie zadávateľa.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Stroje skladajú ako lego. Roboty z Považia menia priemysel
  2. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  3. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  4. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  5. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  6. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  7. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 9 147
  2. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 7 825
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 807
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 177
  5. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku? 2 166
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 099
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 2 023
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 1 953
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Letoviská, kde sa dá celý deň nič nerobiť, ale aj objaviť viac, než ste čakali.


INZERCIA 11. júl

Vyšlo júlové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 11. júl

Odmietajú politizáciu lesného hospodárstva.


10. júl

Epická2 od Samsungu bola skutočne epická.


INZERCIA 10. júl
SkryťZatvoriť reklamu