Sú mladí, talentovaní, plní nápadov a z nových výziev strach rozhodne nemajú. Kristián a Michal, zakladatelia reklamnej agentúry Heroes, sú ešte len na začiatku svojej cesty, no už teraz sa môžu pochváliť mnohými úspešnými spoluprácami. Tešia sa pritom na nových klientov a tí sa zas môžu tešiť na fullserviceovú agentúru, ktorá vdýchne život ospalým sociálnym sieťam, ponúkne grafický dizajn na tej najvyššej úrovni, pripraví nezameniteľnú reklamnú kampaň či originálne marketingové materiály. Stačí si vybrať zo širokého spektra služieb. Nečakajte pritom len profesionalitu a inovatívosť, ale aj ľudský a trpezlivý prístup. A ešte malý bonus v podobe štvornohého morálneho pomocníka, ktorý toho síce veľa nenahovorí, no o to viac pohody vnáša do práce.

Komplexný marketing
Kristián Majzlan a Michal Pavlov sa spoznali pre ôsmimi rokmi počas štúdia masmediálnej komunikácie na jednej z trnavských univerzít. Hoci vtedy ešte ani jeden z nich netušil, že raz budú spolu podnikať, po skončení štúdia ostali v kontakte. Michal po výške nastúpil do reklamnej agentúry, kde si prešiel viacerými pozíciami, od accountovania cez tvorenie contentu až po výrobu. Ako sám hovorí, je vďačný za to, že pričuchol k rôznym oblastiam marketingu , no s odstupom času sa chcel zamerať viac na kvalitu než na kvantitu a začal uvažovať o niečom vlastnom. Kristián, ktorého celoživotnou vášňou je okrem grafického dizajnu i fotografia, bol na tom podobne. A keďže jednému to fungovalo kreatívne a tvorivo a druhému vizuálne a dizajnovo, rozhodli sa spojiť sily a dať život reklamnej agentúre Heroes.
Ich primárnym cieľom je ponúknuť svojim klientom kompletnú pomoc na poli marketingu tak, aby nič nestálo v ceste biznisu, ktorý chce rásť spolu s nimi. Ale prečo práve Heroes a prečo práve logo s francúzskym buldočkom? „Existuje viacero dôvodov, prečo sme sa rozhodli práve pre Heroes. Hrdinovia totižto nie sú len vo filmoch či knižkách, môžeme nimi byť všetci . Pre nás sú to naši klienti, ktorí milujú svoju prácu rovnako ako my a robia ju najlepšie ako vedia. Samotné meno agent úry je spojením mojej obľúbenej hry z detstva Heroes of Might and Magic 3 a jednej z najobľúbenejších piesní Davida Bowieho, “ vysvetľuje Kristián. Čo sa týka buldočka Elvisa, ktorý svoju tvár prepožičal logu, jeho pozícia na poste duševnej posily je nenahraditeľná. Stál pri agentúre od jej zrodu, je to maskot, ale predovšetkým priateľ všetkých, ktorí s Heroes spolupracujú.

Skúška ohňom
Hoci agentúra nefunguje dlho, v jej portfóliu nájdeme množstvo zaujímavých klientov. Na každú zo spoluprác sa s odstupom času dívajú ako na cennú skúsenosť, majú však aj svoju srdcovku. Je ňou celoslovenská reklamná kampaň pre Trenčín Región – obrovská výzva a zároveň i náročná skúška, ktorú zvládli na výbornú, uspokojac klientove nároky do maximálnej možnej miery. „Podarilo sa nám vyhrať výberové konanie a posilniť návštevnosť regiónu kampaňou História nás spája.
Pri práci na tejto kampani sme dostali takmer voľnú ruku a vďaka tomu sa nám podarilo vytvoriť originálne billboardy a citylighty, ktoré boli rozmiestnené po celom území Slovenska, podobne ako reklama v rôznych printových a digitálnych periodikách. Vytvorili sme kampane na sociálnych sieťach a Googli a aby toho nebolo málo, na záver sme priamo v srdci Trenčína ukryli „poklad“ v podobe troch balíčkov. Zorganizovali sme súťaž, do ktorej sa zapájali nielen Trenčania, ale i ľudia z blízkeho okolia. Jeden z balíčkov napokon putoval do rúk pani Vierky, ktorá nielen materiálu, ale aj morálnu pomoc potrebovala pred Vianocami o čosi viac ako ostatní,“ opísal Kristián.
Zmeniť svet k lepšiemu
Práca v reklame je predovšetkým práca s ľuďmi a pre ľudí. Nie je pre chalanov niekedy zložité vyhovieť požiadavkám svojich klientov? „Musíme si v prvom rade sadnúť. Aj tak naozaj, aj tak ľudsky. Musíme sa naladiť na jednu vlnu. Často sa stáva, že klient má inú predstavu ako my a potom je to už len o tom, či vieme spraviť kompromis, či nám klient naozaj dôveruje a nechá nám voľnú ruku, alebo si nechá poradiť,“ uviedol Michal. A na čom momentálne Heroes pracuje? „Spomedzi viacerých projektov spomeniem ten, ktorý má azda najušľachtilejšiu myšlienku a je nám blízky i preto, že obaja milujeme prírodu. Ide o e-shop pre klienta, ktorý sa zaoberá predajom bezobalových tovarov a našej planéte tým pomáha viac ako ktokoľvek z nás oslobodiť ju od zbytočných plastov,“ uviedol Kristián. Klientov nerozdeľujú na malých či veľkých. Vysnívaný je ten, s ktorým je práca príjemná a obojstranne užitočná. „Ja osobne by som rád spolupracoval s organizáciami, ktoré pomáhajú zlepšovať okolie, pomáhajú ľuďom, zvieratám a prírode. Jednoducho zastrešiť marketing tak, aby sme si naozaj mohli povedať, že hrdinsky meníme svet k lepšiemu“, priznáva na záver Michal.
Sledujte naše kroky aj na sociálnych sieťach:

