SME
Utorok, 6. jún, 2023 | Meniny má Norbert

Heroes: Klienti sú naši hrdinovia

Reklamná agentúra sa svojou prácou snaží meniť svet k lepšiemu.

Sú mladí, talentovaní, plní nápadov a z nových výziev strach rozhodne nemajú. Kristián a Michal, zakladatelia reklamnej agentúry Heroes, sú ešte len na začiatku svojej cesty, no už teraz sa môžu pochváliť mnohými úspešnými spoluprácami. Tešia sa pritom na nových klientov a tí sa zas môžu tešiť na fullserviceovú agentúru, ktorá vdýchne život ospalým sociálnym sieťam, ponúkne grafický dizajn na tej najvyššej úrovni, pripraví nezameniteľnú reklamnú kampaň či originálne marketingové materiály. Stačí si vybrať zo širokého spektra služieb. Nečakajte pritom len profesionalitu a inovatívosť, ale aj ľudský a trpezlivý prístup. A ešte malý bonus v podobe štvornohého morálneho pomocníka, ktorý toho síce veľa nenahovorí, no o to viac pohody vnáša do práce.

Komplexný marketing

Kristián Majzlan a Michal Pavlov sa spoznali pre ôsmimi rokmi počas štúdia masmediálnej komunikácie na jednej z trnavských univerzít. Hoci vtedy ešte ani jeden z nich netušil, že raz budú spolu podnikať, po skončení štúdia ostali v kontakte. Michal po výške nastúpil do reklamnej agentúry, kde si prešiel viacerými pozíciami, od accountovania cez tvorenie contentu až po výrobu. Ako sám hovorí, je vďačný za to, že pričuchol k rôznym oblastiam marketingu , no s odstupom času sa chcel zamerať viac na kvalitu než na kvantitu a začal uvažovať o niečom vlastnom. Kristián, ktorého celoživotnou vášňou je okrem grafického dizajnu i fotografia, bol na tom podobne. A keďže jednému to fungovalo kreatívne a tvorivo a druhému vizuálne a dizajnovo, rozhodli sa spojiť sily a dať život reklamnej agentúre Heroes.

Ich primárnym cieľom je ponúknuť svojim klientom kompletnú pomoc na poli marketingu tak, aby nič nestálo v ceste biznisu, ktorý chce rásť spolu s nimi. Ale prečo práve Heroes a prečo práve logo s francúzskym buldočkom? „Existuje viacero dôvodov, prečo sme sa rozhodli práve pre Heroes. Hrdinovia totižto nie sú len vo filmoch či knižkách, môžeme nimi byť všetci . Pre nás sú to naši klienti, ktorí milujú svoju prácu rovnako ako my a robia ju najlepšie ako vedia. Samotné meno agent úry je spojením mojej obľúbenej hry z detstva Heroes of Might and Magic 3 a jednej z najobľúbenejších piesní Davida Bowieho, “ vysvetľuje Kristián. Čo sa týka buldočka Elvisa, ktorý svoju tvár prepožičal logu, jeho pozícia na poste duševnej posily je nenahraditeľná. Stál pri agentúre od jej zrodu, je to maskot, ale predovšetkým priateľ všetkých, ktorí s Heroes spolupracujú.

Skúška ohňom

Hoci agentúra nefunguje dlho, v jej portfóliu nájdeme množstvo zaujímavých klientov. Na každú zo spoluprác sa s odstupom času dívajú ako na cennú skúsenosť, majú však aj svoju srdcovku. Je ňou celoslovenská reklamná kampaň pre Trenčín Región – obrovská výzva a zároveň i náročná skúška, ktorú zvládli na výbornú, uspokojac klientove nároky do maximálnej možnej miery. „Podarilo sa nám vyhrať výberové konanie a posilniť návštevnosť regiónu kampaňou História nás spája.

Pri práci na tejto kampani sme dostali takmer voľnú ruku a vďaka tomu sa nám podarilo vytvoriť originálne billboardy a citylighty, ktoré boli rozmiestnené po celom území Slovenska, podobne ako reklama v rôznych printových a digitálnych periodikách. Vytvorili sme kampane na sociálnych sieťach a Googli a aby toho nebolo málo, na záver sme priamo v srdci Trenčína ukryli „poklad“ v podobe troch balíčkov. Zorganizovali sme súťaž, do ktorej sa zapájali nielen Trenčania, ale i ľudia z blízkeho okolia. Jeden z balíčkov napokon putoval do rúk pani Vierky, ktorá nielen materiálu, ale aj morálnu pomoc potrebovala pred Vianocami o čosi viac ako ostatní,“ opísal Kristián.

Načítavam video...

Zmeniť svet k lepšiemu

Práca v reklame je predovšetkým práca s ľuďmi a pre ľudí. Nie je pre chalanov niekedy zložité vyhovieť požiadavkám svojich klientov? „Musíme si v prvom rade sadnúť. Aj tak naozaj, aj tak ľudsky. Musíme sa naladiť na jednu vlnu. Často sa stáva, že klient má inú predstavu ako my a potom je to už len o tom, či vieme spraviť kompromis, či nám klient naozaj dôveruje a nechá nám voľnú ruku, alebo si nechá poradiť,“ uviedol Michal. A na čom momentálne Heroes pracuje? „Spomedzi viacerých projektov spomeniem ten, ktorý má azda najušľachtilejšiu myšlienku a je nám blízky i preto, že obaja milujeme prírodu. Ide o e-shop pre klienta, ktorý sa zaoberá predajom bezobalových tovarov a našej planéte tým pomáha viac ako ktokoľvek z nás oslobodiť ju od zbytočných plastov,“ uviedol Kristián. Klientov nerozdeľujú na malých či veľkých. Vysnívaný je ten, s ktorým je práca príjemná a obojstranne užitočná. „Ja osobne by som rád spolupracoval s organizáciami, ktoré pomáhajú zlepšovať okolie, pomáhajú ľuďom, zvieratám a prírode. Jednoducho zastrešiť marketing tak, aby sme si naozaj mohli povedať, že hrdinsky meníme svet k lepšiemu“, priznáva na záver Michal.

Sledujte naše kroky aj na sociálnych sieťach:

Facebook

Instagram

Youtube

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku?
  2. HYPONÁJOM, odložte hypotéku a svoj nový byt splácajte už teraz
  3. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu
  4. Myslite na zdravie močových ciest!
  5. Trápi vás únava alebo bolesti hlavy? Máme pre vás riešenie!
  6. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  7. Hlavná cena 25.000 eur. Kráľovská súťaž s pivom Krušovice
  8. Vypočítali sme vaše budúce dôchodky
  1. Špecialisti na úspory vám bezplatne poradia
  2. Ostré videnie vďaka špeciálnym biometrickým šošovkám
  3. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  4. Hlavná cena 25.000 eur. Kráľovská súťaž s pivom Krušovice
  5. Tesco naplno spúšťa svoj Online Club
  6. Po košickom úspechu pobočka aj v Bratislave
  7. Vypočítali sme vaše budúce dôchodky
  8. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 13 900
  2. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku 11 716
  3. Čierne zlato zeme premenili v Lipanoch na aquaparkové potešenie 10 274
  4. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 9 516
  5. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 8 521
  6. Prečo sa oplatí nakupovať na online trhovisku? Poznáme dôvody 6 581
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 5 922
  8. Dovolenkový raj kúsok za hranicami 5 513
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

V rámci roadshow so Žiť energiou sa konzultanti Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (SIEA) zastavili aj v Košiciach.


INZERCIA 6 h

Špeciálne vydanie denníka SME epickým komiksom si môžete kúpiť už dnes.


INZERCIA 11 h
Vďaka inovatívnej technológii Rodenstock meria niekoľko tisíc údajov každého oka. (Zdroj: Rodenstock)

Spoločnosť Rodenstock vyvinula novú technológiu okuliarových šošoviek, ktorá ponúka ostré videnie v každom uhle pohľadu.


INZERCIA 11 h
SkryťZatvoriť reklamu